BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 listopada 2019

Chłodny Wiatr urodziła!

Chłodny Wiatr urodziła jednego kocurka i trzy kotki!

Pszenica

Zmierzch
Sosenka
Jaskółka
PSZENICA
Poprzednie imiona:
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter:
Mała, radosna kuleczka szczęścia uwielbiająca wszędzie wtykać swój różowy nosek. Jest to dość pozytywny kociak, starający się cieszyć nawet z najmniejszych rzeczy. Nie ma dla niego rzeczy niemożliwych, a przynajmniej jego zdaniem. Zasady i reguły ma w nosie, często namawia swoich towarzyszy do wspólnych ucieczek i rozbojów w biały dzień. Jako, że uważa się za najwspanialszego i najmądrzejszego kota z chęcią się zakłada o wszystko, gdyż jest święcie przekonany, że wygra. Przygody to jego całe życie, a wyjście z obozu to błahostka dla tego malucha. W końcu wystarczy tylko uśmiech oraz parę ładnych słówek, a tu powiedzieć, że ktoś tam kogoś wzywa, a że widział jastrzębia, czy tam jakiegoś obcego kota i już cyk, jest na wolności. Szkoda tylko, że tata nie docenia jego wrodzonego talentu. Zdaniem innych średnio się kiedykolwiek przejmuje, no chyba, że jesteś jego ukochaną mamusią, wtedy to już nie co inna sprawa. Kociak nad życie kocha swoją rodzicielkę i bardzo mu zależy na szczęściu mamy, którą uważa za wzór wszelkiej świętości i cnót. Zrywa dla niej kwiatki, przynosi piszczki, stara się rozbawić swoimi nieśmiesznymi żartami, wszystko byle ta była szczęśliwa. Go możesz obrażać ile wlezie, zleje cię ciepłym moczem, uznając za głupca, ale spróbuj obrazić jego mamusie? Oh, niech Klan Gwiazd wtedy lepiej ma cię w opiece, bo ta gruba kluska umie wbrew pozorom używać pazurków. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Jak na razie z Pszenicy jest dość pulchna kuleczka. Wręcz lekko grubawa. Ale kto by się tym przejmował? W końcu jest kociakiem i wolno mu być grubym. Liliowe futerko jest zawsze czyste dzięki częstym kąpielą mamy, a na pyszczku malca zawsze gości radosny uśmiech. 
  • Kolor sierści - srebrny liliowy pręgowany tygrysio z białym
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina: 
  • Ojciec - Grzmiący Potok
  • Matka - Chłodny Wiatr
  • Rodzeństwo - Sosenka, Zmierzch i Jaskółka - trzy siostrzyczki 
  • Partner - najważniejszą kotką w życiu Pszenicy jest zdecydowanie jego mamusia, a ona już jest niestety zajęta.
  • Potomstwo - brak

Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - /// 
  • obecny - /// 

Historia: Owoc miłości Grzmiącego Potoku i Chłodnego Wiatru. Na świat przyszedł wraz z trzema siostrzyczkami. Jako, że jest jedynym kocurkiem w miocie rości sobie największe prawo do mamy.
Punkty umiejętności:
  • siła
  • szybkość
  • zwinność
  • skok

Upomnienia: 0/3
Właściciel: greenarrowpolak@gmail.com (dayox na czacie)

* * *

ZMIERZCH
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Owiana tajemnicą, dzielna oraz wątła istota, szukająca resztek radości w szarej rzeczywistości. Hipnotyzuje ją woda, przyciągając ją do siebie niczym magnes, lecz jednocześnie budząc w niej spory respekt. Na rówieśników spogląda z dozą dystansu, omijając uczestniczenie w większości ich aktywności.  Czasem znika na jakiś czas bez wieści, co nie jest zbyt bezpieczne dla kotów w jej wieku. Większość czasu woli jednak snuć się niczym cień za swą rodzicielką bądź na uboczu obserwować  naturę, odkrywając jej tajniki. Język innych często bywa dla niej niezrozumiały z wzajemnością- otoczenie często też zdaje się nie przyjmować jej paplaniny.  Cały czas stara się odnaleźć pośród budzącego grozę świata, lecz ma świadomość, iż klan ma obowiązek ją 
chronić...
Wygląd:
  • Ogólny opis - Duże, złociste, o niemalże słonecznej barwie oczy to z pewnością to, co pierwsze przykuwa uwagę. Wszystko wskazuje na to, że to tajemnicza dusza w uroczej otoczce-sierść przypominająca fakturą  puchatą owcę, nos znikomej wielkości, zabawne  oraz sterczące pręciki wąsów.  Całą aparycję dopełnia szlachetna, liliowa maść.
  • Kolor sierści - liliowa
  • Długość sierści -   krótka 
  • Kolor oczu - brązowe
Rodzina:
  • Ojciec - Grzmiący Potok
  • Matka - Chłodny Wiatr
  • Rodzeństwo - Sosenka, Jaskółka oraz Pszenica
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w klanie
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: ๖̶̶̶ƵuA nemɇƶɨS ♀#5801 (discord), aisza (howrse.pl)

* * *

SOSENKA
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Niezwykle ciekawski kociak, którego niewiele rzeczy może przestraszyć. Nie potrafi uczyć się na czyichś błędach, wszystkiego sama musi spróbować. Jest niezwykle uparta, jeśli jest przekonana co do jakiejś racji, będzie broniła jej za wszelką cenę. Można ją określić mianem ,,wojowniczego tarana", gdyż łatwo ją wyprowadzić z równowagi, na co reaguje nerwowym pacaniem po pysku. Niezwykle wrażliwa i empatyczna, mimo młodego wieku chciałaby zbawić świat, choć nie za bardzo ma pojęcie, jak to zrobić. Ma w sobie tą dziecięcą naiwność, jednak nie łyka wszystkiego jak mały pelikan. Dość wyszczekana, jednak wie, kiedy należy sobie darować.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Po Sosence widać, że w przyszłości urodą będzie dorównywać matce. Na razie jednak jest bardzo uroczym kociakiem, o dużych, łagodnie niebieskich oczach w kształcie migdałów oraz miękkiej, gęstej, również niebieskiej, sierści. Palce lewej przedniej łapy są białe.
  • Kolor sierści - niebieska z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec - Grzmiący Potok
  • Matka - Chłodny Wiatr
  • Rodzeństwo - Siostry: Jaskółka i Zmierzch, Brat: Pszenica
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w klanie
Punkty umiejętności:
  • siła - //
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Najmi (howrse.pl)

* * *

JASKÓŁKA
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Cóż, kotka jest typową córeczką tatusia, która niemal całkowicie odziedziczyła charakter po Grzmiącym Potoku. Przy obcych przybiera maskę poważnej i surowej kocicy, jednak owa bewzględność znika przy jej ukochanej rodzinie, będącej dla Jaskółki wszystkim. Chociaż kotce zdarza się obrzucić rodzeństwo nieprzyzwoitymi przymiotnikami, to każdy na pierwszy rzut oka może stwierdzić, że niebieska jest nadzwyczaj uczuciowym kociakiem. Uwielbia być tulona i lizana przez mamusię, spać przy boku syna Iskierki czy też wylegiwać się z siostrzyczkami oraz bratem na słońcu. Pomimo faktu, iż drzemki stanowią jedną z jej ulubionych form spędzania wolnego czasu, to z pewnością Jaskółce nie można zarzucić lenistwa. Wręcz ubóstwia zabawy z rówieśnikami, a nawet z o wiele starszymi od siebie osobnikami! Och, szczególnie z przystojnymi kocurami, przy których serce kotki zaczyna bić o wiele szybciej. Niebieska odznacza się niebywałą kochliwością, jednak nie na stałe; tak jak jej płodziciel, najchętniej skakałaby z partnera do partnera, łamiąc tym samym wiele serc.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Geny Chłodnego Wiatru sprawiły, że Jaskółka może poszczycić się szczupłą i delikatną sylwetką, o której nie jedna kotka mogłaby jedynie pomarzyć. Chłodne, błękitne oczy kotki błyskają gniewem bądź radością na zmianę w zależności od humoru ich właścicielki. Czarny nosek w kształcie trójkąta oraz atramentowe poduszki drobnych łapek Jaskółki kolerem przywodzą na myśl ciemną, leśną noc, a długie wibrysy często drżą z rozbawienia lub ekscytacji. Mięciutkie futerko koteczki jest barwy niebieskiej, jednak na głowie, grzbiecie oraz ogonie końcówka włosa jest nieco ciemniejszej barwy. Dodatkowo, na pyszczku, łapach oraz puchatej kicie Jaskółki można zauważyć niewielkie pręgi, nadające jej niezwykłego uroku. Posiada również białe skarpetki kontrastujace z niebieskim futerkiem, a i ogon córki Grzmota wyróżnia się śnieżnobiałym zakończeniem.
  • Kolor sierści - Niebieska pręgowana dziko z akcentami z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie 
Rodzina:
  • Ojciec - Grzmiący Potok — cudowny tatuś, którego kotka uważa za wzór do naśladowania
  • Matka - Chłodny Wiatr — ukochana mamusia, na którą Jaskółka zawsze może liczyć
  • Rodzeństwo - brat Pszenica oraz siostrzyczki Sosenka i Zmierzch
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w Klanie Wilka jako córka Chłodnego Wiatru oraz Grzmiącego Potoku.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3

1 komentarz:

  1. O, nowe gówniaki w Klanie Wilka :D Wilcze Serce chętnie na nie nawarczy xD

    OdpowiedzUsuń