BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

24 czerwca 2014

PŁOMYKÓWKA

 


Autor grafiki: _iglak
OGÓLNE
PŁOMYKÓWKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: ///
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: Postać NPC 
Autor: Działanie grupowe
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kotka posiada duże, jasne, bardzo “zmienne oczy”. Raz zwężone w szparki, raz rozszerzone jak dwa, czarne, sowie spodki. Niemal robią za jej całą ekspresję, zastępując uszy i ogon. Uszy ma szerokie, niskie i zaokrąglone, przez co niemal wcale ich nie widać, przez gęstą, długą, puchatą sierść, która wygląda jak jeden z tych miękkich dywanów w Ikei. Jej ciało pokrywa srebrny, rudy, cętkowany płaszcz wraz z bielą, która obejmuje połowę ciała kotki, wliczając w to końcówkę ogona, zadek oraz brzuch, wraz z pyskiem, na której kolory ułożyły się jak na głowie imienniczki kotki, od której to właśnie imię dostała. 
Cechy szczególne - Zawinięte w tył uszy
Kolor sierści - Rudy srebrny pręgowany cętkowanie bicolor 
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Niebieskie (w sercu brązowe)
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Płomykówka z natury jest dość dziwną istotą; na pierwszy rzut oka zdaje się być podobna do większości młodych kociąt, jednak wyrasta na cichą, zdystansowaną kotkę. Jest introwertyczką. Obserwuje, słucha - w szczególności swojej mamy. Sójka jest jej idolką; próbuje naśladować jej humor, zapamiętuje jej żarty oraz grację, z jaką się porusza. Młodą otacza jednak powłoka tajemniczości, nie jest tak otwarta jak jej matka. Mimo tego wszystkiego, Płomykówka to bardzo gwałtowna i zmienna kotka; w jednej chwili potrafi wybuchnąć dzikim śmiechem z najbłachszych powodów, a po chwili zachowywać się tak, jakby nic nie miało miejsca, co może nieco dezorientować inne koty. Kociak już na tym wczesnym etapie wykazuje pewne dziwne skłonności — raz jest tajemnicza i opanowana, a raz z głupią mordką godną prawdziwej sowy. Na co dzień niewiele mówi; zdecydowanie jest typem słuchacza. Masz jakieś plotki, historię czy przemyślenia? Ona chętnie ich wysłucha i spędzi z tobą pół dnia, ze spokojem wysłuchując każdej, nawet najgłupszej sprawy. Ba, nie tylko wysłucha! Jeszcze zaangażuje się w całą sytuację, z uwagą analizując każde twoje słowo.


MORALNOŚĆ

Kotka dopiero się kształtuje i na ten moment trudno stwierdzić co myśli, jednak zdaje się bardziej patrzeć na mamę w swoich wyborach i kształtowaniu charakteru. W końcu to ona jest najbliżej kociaków.


CIEKAWOSTKI

- kompulsywnie czyści futro i zawsze zajmuje jej to mnóstwo czasu;
- bardzo lubi słuchać plotek, jednak nie dzieli się nimi z praktycznie nikim;
- lubi wczesną porę opadających liści, bo jej futerko dobrze maskuje się w żółciach i brązach;
- w zimne dni często chowa nos w gęstej sierści na piersi;
- kiedy wrzaśnie, ma naprawdę ostry, przeszywający głos, przypominający czyjś przeraźliwy krzyk;
- jej ulubionym jedzeniem są wszelkie gryzonie;
- nie potrafi zbyt dobrze kłamać, dlatego zazwyczaj milczy, gdy ją ktoś o coś pyta. Podobnie z momentami, kiedy zwyczajnie nie chce się czymś podzielić, więc nigdy nie do końca wiadomo, o czym myśli.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Panicznie boi się bólu, więc kiedy sytuacja robi się ciężka, płomykówka ucieka. Ma wrażliwe opuszki palców, szybko się męczy.
Mocne strony:  Potrafi się bezszelestnie poruszać i wtapiać w tło, jest świetną obserwatorką i taktykiem oraz ma pamięć do szczegółów. 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Płomienny Ryk - Niewiele się do ojca odzywa, ale pragnie jego uznania. Nie bierze jednak zbytnio na poważnie jego nastawienia do bycia bogiem, uważa to za ciekawą zabawę.
Matka - Sójka - Wpatrzona jak w obrazek. W przyszłości, chciałaby być tak charyzmatyczna jak matka. 
Rodzeństwo -  Rudzik, Ognik - Czasem im wsunie robaka do legowiska.
Rudzikowa Łapa[*], Aksamitkowa Łapa[*], Pożarowa Łapa - Też mało kto chce o nich mówić. 
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Część rodziny od Margaretkowego Zmierzchu - Coś słyszała od innych kotów, ale tata się denerwuje jak o nich wspomniała. Kiedyś wypyta o to ciocię... 
Ognista Piękność - Jakaś dziwna pani co się na nich źle patrzy.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Burzy ze związku Płomiennego Ryku i samotniczki Sójki, ku niezadowoleniu Ognistej Piękności. Wraz z dwójką rodzeństwa przyszła na świat pod rządami Króliczej Gwiazdy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz