BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy?
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

30 czerwca 2014

AKSAMITNA CHMURKA

  
autor grafiki: Wierzba9005 [Discord]
OGÓLNE
AKSAMITNA CHMURKA
*Poprzednie imiona: Aksamitka > Aksamitna Łapa > Aksamitna Chmurka > Aksamitna Gwiazda > Aksamitna Gwiazdeczka
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna
Przynależność: Klan Klifu > Samotnik
Ranga:  Samotnik

- - - -

Właściciel: belissab [Discord]
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - To dalej puszysta kulka szczęścia, tylko mniej okrągła niż zza czasów bycia kociakiem.
Wyrosła na niską i drobną kotkę. Jej półdługie futro w większości jest niebieskie, a gdzieniegdzie widać kremowe plamy o pręgowaniu cętkowanym. Szyja, brzuch a także łapy i kraniec ogona są białe. Końcówki zaokrąglonych uszek zdobią pędzelki. Ogon nie za długi, nie za gruby - jej zdaniem idealny. W jej ślepiach o barwie morza kryją się iskierki radości, a do pyska przyklejony ma na stałe uśmiech. 
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - niebieska szylkretowa calico point tonijski
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - morskie

CHARAKTER

Aksamitka jest jak niespotykana melodia w chaosie codzienności. Optymistka jakich mało. Dla niej zło nie istnieje i nawet jeśli ktoś uczynił coś niemoralnego, to ona i tak będzie widziała w nim szansę na dobrą zmianę. Najpewniej będzie nawet szukać usprawiedliwień dla danego czynu, byleby najgorszy przestępca stracił łatkę potwora. Jest aż zanadto wyrozumiała, na dodatek często tam, gdzie po prostu nie powinna. Niezwykle energiczna, nie potrafi usiedzieć dłuższej chwili w jednym miejscu. Postarałaby się tylko wtedy gdy ktoś by ją o to poprosił. Uwielbia pomagać innym, a przy tym nie oczekuje niczego w zamian. Wierzy, że każdy zasługuje na szacunek i szczęście, dlatego stara pocieszać się tych, u których widzi smutek. Serce jej się łamie, gdy ktoś płacze. Potrafi podejść do nieznajomego tylko po to, by zetrzeć mu łzy spod oczu, a następnie będzie gotowa zrobić z siebie błazna, byleby kogoś rozweselić. Świat jest według niej piękny. Jest ciekawska i każdy poranek traktuje jako początek nowej przygody. Docenia małe rzeczy, nawet kawałek źdźbła trawy, podarowany jej w prezencie, niezmiernie by ją uszczęśliwił. Wszyscy są według niej przyjaciółmi. Nie rozumie podziału na klany i wojen, przecież miłość jest bezwarunkowa i wszyscy mogą się kochać. Nie ma problemu z zagadaniem do kogoś obcego, bo wydaje jej się, że nikt nie mógłby jej skrzywdzić. Zdecydowanie za bardzo ufa innym. Przez swoją odwagę często wpakuje się w kłopoty. Najpierw działa potem myśli, choć trudno u niej z wyciąganiem wniosków. Skoro robi coś w imię dobra, to dlaczego ma ponosić za to konsekwencje? Niestety, choć jest milutką i pełną rozkoszy kulką szczęścia, ma też swoje wady. Naiwna i głupia, łatwa do wykorzystania i podatna na wszelkie manipulacje. Wie, czym jest zło, ale gdy ktoś przedstawi jakiekolwiek dobre korzyści najokrutniejszego czynu, uwierzy, że to w porządku.

MORALNOŚĆ

Aksamitka wie czym jest zło, ale w nie nie wierzy. Sam fakt, że ktoś byłby w stanie pozbawić drugiego, równego sobie kota życia, brzmi dla niej absurdalnie. Sama zawsze stara się podejmować takie decyzje, by wszyscy byli szczęśliwi. Dla niej dobro to jedyny i prawidłowy wybór.

CIEKAWOSTKI

Czasem próbuje wyrwać sobie futro z ciała, żeby jej rodzeństwo z łysymi plackami nie czuło się gorsze
Uwielbia zdrabniać wyrazy, szczególnie, jak musi powiedzieć komuś coś przykrego. Według niej dzięki zdrobnieniom wszystko brzmi milej

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [Brzmi zabawnie, bardzo chciałaby spróbować wszystkich tych ziółek, które medycy trzymają w swoim legowisku]
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Przez swoją naiwność jest bardzo łatwą ofiarą, podatną na manipulację. Nie jest zbyt bystra i łatwo się rozprasza, więc wszystko robi dwa razy wolniej. Do tego jest niezdarna i niezbyt zwinna. Ma opóźnione reakcje, nawet jeśli widzi z daleka przeszkodę na swojej drodze, to i tak w nią wpadnie.
Mocne strony: Ma bardzo dobry wzrok, a przez to, że uwielbia obserwować otoczenia, dostrzega to, czego inni nie widzą. Zwraca uwagę na wszelkie szczegóły. Do tego jak się porządnie rozpędzi, to nabiera całkiem niezłych prędkości. 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Truskawkowa Grządka [*] [Przez większość życia miała go za dobrego wujaszka. Gdy prawda wyszła na jaw, nie dostała nawet szansy by z nim porozmawiać, bo w sposób tragiczny odebrano mu życie. Zapamiętała go jako zabawnego i miłego medyka, i pomimo znania prawdy, ciężko utożsamić jej go z rolą ojca ]
Matka - Wilcza Pogoń [*][Najlepsza mamusia na świecie, tego tytułu nie można jej odebrać. Pozwalała jej za czasów kocięcych na wszystko, za co Aksamitka kochała ją jeszcze mocniej]
Rodzeństwo - Wilczy Zew[*] — [Zdecydowanie byli ze sobą bardziej zżyci, gdy byli młodsi. Pozwalali jej na wplątywanie masy kwiatków w futerko i dużo razem żartowali. Gdy stali się dorośli, ich relacja popsuła się, co jak potem wyszło, wynikało z opętania Wilczego przez złego ducha z Mrocznej Puszczy]
Iglasty Pęd[*] — [Nie spędzały nigdy ze sobą zbyt wiele czasu, Aksamitka i tak mocno przeżyła jej śmierć, bo pierwszy raz ktoś jej bliski odszedł]
Lisi Ognik — [Kiedyś ją lubiła, jednak po tym, jak usłyszała o jej chęciach wszczęcia przeciw niej buntu, obraziła się śmiertelnie na siostrę. Mimo wszystko po tym, jak opuściła Klan Klifu, ma nadzieję, że siostrze dobrze się wiedzie]
Daglezjowa Igła — [Dalej ją najmocniej kocha i najbardziej za nią tęskni. Wciąż nie wierzy, że ta dobrowolnie odeszła do Owocowego Lasu]
Urdzikowy Deszcz [*] — [Irytował ją zawsze, gdy próbowała nabyć nowych znajomości. Nie życzyła mu jednak nigdy śmierci i uważa to za niesprawiedliwe, że tak szybko odszedł]
Partner - Niedźwiedzia Siła — [Miś jest specyficzny, ale go kocha. Uważa za swój sukces każdy jego uśmiech. Czuje, że mu na niej zależy i bardzo ceni sobie jego towarzystwo i uratowanie jej życia, chociaż od zawsze byli swoimi przeciwieństwami]
Potomstwo - Liściasta Futro — [Dziwne, że poszła na medyka, ale Aksamitka uznała że to oznaka wiecznego zdrowia, że mają uzdrowiciela w rodzinie. Kocha jak każde dziecko]
Księżycowy Blask — [O wiele bardziej wolała, gdy córka nazywała się "Uroczy Księżycuś". Aksamitka uważa, że ta czasami jest krnąbrna, ale poza tym też ją kocha]
Gasnący Promyk — [Idealna mieszanka jej i Misia. Aksamitka żałuje, że nie miała okazji dotrwać w klanie do jej mianowania]
Kwiecista Fantazja[*] — [Najbardziej skomplikowana relacja z dzieckiem, jaką przyszło jej mieć. Myślała, że się lubią, ale po tym jak ta wygarnęła jej kilka rzeczy, a zaraz po tym została brutalnie zabita, Aksamitka nie potrafi w ogóle o niej myśleć]

INNE

Pluskająca Krewetka [Jej najlepsza przyjaciółka, która od zawsze była tak samo pogodna jak ona. Nie świadczy to dobrze o Aksamitce, ale tęskni za nią bardziej niż za własnymi dziećmi]
Srokoszowa Gwiazda — [Ona od zawsze go uwielbiała, on najwyraźniej jej niekoniecznie. W jej oczach był przyjacielem, a okazał się gotów ją zabić i to za pośrednictwem jej partnera. Chociaż nie ma jej już w Klanie Klifu, czasami rozważa, jakby było wrócić do klanu tylko po to, by przegadać z nim ich relacje]
Agrest [Zwany przez nią "Głupi Grubas", podpadł jej swoim nieprzyjemnym stylem bycia i tym, że podniósł na nią głos na jednym z pierwszych zgromadzeń, podczas których była już zastępcą. Ponadto porwał jej siostrę, Daglezjową Igłę, do swojego klanu i się tego wypierał (prawda była inna, ale Aksamitka jej nie uznaje). Ma nadzieję, że coś go kiedyś użre w ten gruby zadek]

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Koperkowe Wzgórze
HISTORIA

Urodziła się w Klanie Klifu, w wyniku gwałtu opętanego przez Słodki Język. Truskawkową Grządkę, na Wilczej Pogoni. Można by rzec, że Aksamitka przybyła na ten świat z uśmiechem przyklejonym do pyska. Nie wiadomo, co dokładnie wpłynęło na nadmiar radości w tym drobnym ciałku, ale może w jakiejś części przyczyniło się do tego zachowanie jej mamy. Kotka była niezwykle kochana, ale pozwalała swoim dzieciom na zbyt dużo, co nauczyło Aksamitkę robienia zawsze tego, na co ona ma ochotę. W żłóbku mocno uczepiła się Srokoszka, przybłędy z nie wiadomo skąd, z którym bardzo mocno starała się nawiązać przyjacielską relacje, choć ten wiecznie starał się od niej uciekać. 
Jako uczennica czuła się mocno wyróżniona, trafiając pod łapy Cętkowanej Gwiazdy, jednak liderce prędko przydarzyła się krzywda i skończyła w kociarni, a Aksamitka na mentora otrzymała Dziki Kieł. Kocur był niezbyt pogodny, ale z radosnym nastawieniem pointki nie zdarzyło się nic złego. 
W klanach nadarzyła się tragedia i zostali zmuszeni do przeprowadzki na inne tereny. W czasie tej podróży zdarzyło jej się poznać z kimś z innego klanu, aż ostatecznie dotarli do celu, gdzie poznała Niedźwiedzia. Dawny samotnik był duży i gburowaty, co nie wiadomo czemu - od razu zwróciło jej uwagę, przez co podjęła się próby zaprzyjaźnienia z nim. To ostatecznie skończyło się związkiem.  
Podczas jednej z wojen zmarła jej siostra, druga zniknęła z ich klanu potem zniknął jej brat, a jeszcze później na jaw wyszła prawda o jej ojcu, którym okazał się ich ówczesny medyk. Pointka przez chwilę była tym wszystkim zmieszana i przytłoczona, jednak pozytywne nastawienie nie pozwoliło jej za dużo myśleć o tych wszystkich nieszczęściach. 
W ich klanie doszło do rewolucji, tyran u władzy został z niej zrzucony, a ona sama cudem została umiejscowiona na pozycji zastępcy. Dorobiła się dzieci, przy których opiece nie była zbyt bardzo zaangażowana, bo bardziej interesowała ją nowa rola i to, co może na niej uzyskać. Kochała swoje pociechy, ale uznała, że towarzystwo ojca im wystarczy, chociaż sama starała się często je odwiedzać. 
W końcu i ona została liderką, a jej kolejny brat zmarł. Jej władza przeobraziła się w "Słodką Tyranię", nakazała dorosłym wojownikom bawić się w berka i pozmieniała wszystkim imiona na dziwnie urocze. Poza tym zbłaźniła Klan Klifu na zgromadzeniu, co nie spodobało się jej pobratymcy. W międzczasie również zginęła jej córka, nabita na gałąź przez nie wiadomo kogo. Zaraz po tym zginął Wilczy Zew, a ona po odkryciu, że jej siostra, Daglezjowa Igła siedzi w Owocowym Lesie, nakazała partnerowi "odnieść ją do domu". 
Niedługo po tym jej zastępca, Srokoszowa Namiętność, wprost powiedział co myśli o jej władzy i zaatakował ją. Słabo się broniła, to też została bez problemu pokonana. Kocur przejął władzę, a ona trafiła do więzienia, które stanowiła dziura. 
Spędziła tam wiele księżyców, odwiedzana często przez własne dzieci, jak i partnera. Pewnego dnia lider zabrał ją i Niedźwiedzia na "spacer", a gdy doszli za granicę, okazało się, że Srokosz nakazał buremu ją zabić. Ukochany Aksamitki nie był jednak w stanie tego zrobić, toteż postawił się niebieskiemu i para uciekła w stronę miasta. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz