BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

ŁABĘDZI PLUSK

 

ŁABĘDZI PLUSK

Poprzednie imiona: Łabądek > Łabędzia Łapa

Wiek: 89 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Klifu

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: I - Szpon uczyła go podstaw medycyny.

Charakter: Łabędzi Plusk może i dojrzał fizycznie na miano oraz rangę wojownika, ale z pewnością nie psychicznie. Mimo pozorów sprawianych przez potężne cielsko, jest on po prostu kociakiem, w dodatku zniszczonym od środka kociakiem. Kocurek ten bowiem to istota strasznie wrażliwa, nie potrafiąca przyjąć żadnej krytyki, ale nie potrafiąca również wyżywać się na kimś. Swoim emocjom daje upust wyłącznie poprzez wybuchy płaczu, które wciąż od czasu do czasu zdarzają mu się na samotnych polowaniach. Nie lubi się wygadywać innym kotom, a tak właściwie to nie ma nawet komu, przez co wszystkie bóle kotłuje w sobie, a pytania życiowe pozostają bez odpowiedzi. Z czasem też jego spokojna natura odeszła w niepamięć, a stało się to tak właściwie już przy śmierci Paprotki. Teraz jest znacznie bardziej nerwowy, a w towarzystwie z jego przewrażliwieniem na krew i strachem przed wszystkim oraz wszystkimi tworzy to z Łabędzia prawdziwy wulkan typowych dziecięcych cech. Wciąż ciężko przychodzi mu podejmowanie co niektórych decyzji. Boi się sobie zaufać, ma przeczucie, że nie jest w stanie radzić sobie z tą słynną dorosłością, a nawet zbytnio nie próbuje. Co prawda nauczył się odpowiadać samemu sobie na tak banalne pytania jak "Wiewiórka czy wróbel?" "Pójść spać teraz, czy później?", ale nadal są sprawy, o których nie umie trzeźwo myśleć. Po prostu już sobie nie radzi. 

Cóż, do tego wciąż "nie wyleczył" się z jąkania, a grzecznościowe zwroty "pan" oraz "pani" czasem nadal towarzyszą jego wypowiedziom. Stara się być uprzejmy jak tylko może, nie chce przecież wyjść na prostaka i ignoranta. Jest również łatwowierny, gdy się stresuje, bez problemu można mu wcisnąć każdy kit. Nie przepada za przebywaniem w zbyt tłocznych miejscach, stara się nie przesiadywać w obozie podczas wieczoru, gdzie znaczna część członków je, myje się lub dzieli się językami, przez co jest dosyć gwarno. Przez to też nie przepada za zgromadzeniami i nie czuje się tam komfortowo. Znacznie bardziej odpowiada mu cicha noc, gdy wszyscy śpią, a on jest niekiedy jedyną istotą w legowisku nie wykonującą tej czynności, przez co może być sam na sam ze swoimi myślami. Również dlatego preferuje przechadzki w pojedynkę.

Niechęć do mięsa także mu nie przeszła. Mimo, że już nie drży na samą myśl o polowaniu oraz nie krzywi się za każdym razem, gdy coś złapie, a je również normalnie, wciąż przeważają u niego myśli o braku moralności tychże zachowań. Obrzydzenie, chociaż już znacznie mniejsze, nadal dotyka go z każdym branym do pyska kęsem.

Wygląd: 

  • Ogólny opis -  Między małym, wychudzonym Łabądkiem a Łabędzim Pluskiem przepaść jest ogromna. Wojownik wyrósł na sporych rozmiarów, masywnego kocura. Uszy ma dosyć przeciętne, nie takie, jak u rodowitego syjama. Jego błękitne ślepia z wiecznie zwężonymi w szparki ze strachu źrenicami są całkiem spore, nosek za to drobny i ciemnej barwy. Przeciętna główka została osadzona na dosyć długiej szyi, cóż, jak to na łabędzia przystało! Łapy są normalnej długości, ale za to masywne, wpasowujące się w sylwetkę. Ogon jednak odbiega od całości. Jest cechą odziedziczoną po matce, długi oraz giętki. Przechodząc do jego sierści, w dotyku wygładziła się trochę, odkąd zaczął jeść więcej i lepiej, mimo to nadal jest całkiem szorstka, a jej długość, a raczej krótkość niezbyt pomaga w Porze Nagich Drzew. Szatę wojownika znaczy czarny srebrny lynx point syjamski, który zdobi delikatne pręgowanie tygrysie.

  • Kolor sierści - czarny point syjamski lynx srebrny pręgowany tygrysio 

  • Długość sierści - krótka

  • Kolor oczu - niebieskie 

Rodzina: 

  • Ojciec - Hercules - Łabądek nigdy nie miał okazji go poznać, ba, tak właściwie to nie zna nawet jego imienia.

  • Matka -Biologiczna: Marzenka [*] - Rodowita kotka syjamska, która trafiła do co najmniej nieodpowiedzialnych właścicieli. Zmarła przy porodzie, więc kocur zna ją tylko z wolnych od szczegółów opowieści Szponu, która wmówiła mu i Paprotce, że Marzenka nie chciała się nimi zajmować i celowo oddała maluchy pod opiekę samotniczki; przybrana: Szpon - Ruda pręgowana klasycznie samotniczka złocistych ślepiach. Zawsze miała dobre, ale i surowe w wychowaniu serce, więc po odkryciu jeszcze żywych noworodków przy martwej, młodej koteczce przygarnęła je, tym bardziej, że sama aktualnie miała 3 swoich 1-księżycowych pociech, więc mleka jej nie brakowało. Pewnego dnia po prostu zniknęła. Łabędzi Plusk z każdym dniem coraz bardziej powątpiewa, że jeszcze kiedykolwiek spotka ją lub kogoś z przybranego rodzeństwa.

  • Rodzeństwo - Biologiczne: Paprotka [*] - Zawadiacka siostrzyczka, która różniła się od swojego brata jedynie ogonem i faktem, że nie posiadała pręg. Zmarła z osłabienia i głodu. Przybrane: Grad, Miodek, Koniczynka - Kolejno rudy pręgowany z białym kocur, bury kocur i szylkretowa czarna calico kotka. Miał z nimi dobre relacje, a zwłaszcza z Miodkiem. Gdy Szpon odeszła w niewyjaśnionych okolicznościach, cała trójka wyruszyła na jej poszukiwania i już nigdy więcej ich nie spotkał, nie wie, gdzie są i czy w ogóle żyją.

  • Partner - Aroniowa Gwiazda

  • Potomstwo - Fałszywy, Aronia, Drozd

Mentor: Szpon - Ruda kocica, która opiekowała się nim i Paprotką, już od małego uczyła ich polowania, a także rozpoznawania podstawowych ziół; 

Sroczy Żar - niebieska cętkowana wojowniczka o przenikliwym pomarańczowym oku. Treningi z nią pod koniec stały się koszmarem, strasznie grała na psychice i emocjach pointa. Teraz, gdy wreszcie nie musi codziennie się z nią uczyć, unika jej jak ognia. 

Uczniowie: 

  • dawni - Barwinkowy Podmuch, Bagienny Kwiat, Szczawiowy Liść, Iskrzący Krok

  • obecny - ///

Historia:  Do pewnego prostego domostwa dwunożnych trafiła kotka syjamska, która została ochrzczona imieniem Marzenka. Gdy kociczka zaczęła dojrzewać a hormony buzować, poznała przystojnego kocura. Hercules, bo takim mieniem szczycił się ów osobnik, omamił ją, a następnie zostawił niedoświadczoną samiczkę z balastem w postaci nienarodzonego jeszcze potomstwa. Syjamka nie wierząc, że mógłby on ją po prostu wykorzystać, uciekła w dzicz, żyjąc w ślepym przekonaniu, że jej partnerowi coś się przytrafiło i nie może przychodzić już w odwiedziny. Nie znalazła go, a przeżycie z dala od dwunogów było o wiele trudniejsze, niż początkowo myślała. Nie wiedziała, w którą stronę ma iść, by odnaleźć swój dom. Z każdym dniem traciła siły, aż w końcu nadszedł czas porodu. Piski Marzenki przywołały samotniczkę imieniem Szpon. Starała się ona pomóc młodej matce, bez skutku. Koteczka ledwo miała świadomość z obecności rudej. Krótko po narodzinach obydwóch kociąt zmarła. Włóczęga zabrała ze sobą bezbronne noworodki. Obydwoje przeżyli i trzymali się dobrze, a rodzone dzieci opiekunki całkiem dogadały się z sierotami. Sielanka trwała do dnia, w którym to owa wybawicielka zaginęła. Piątka młodych czekała dzień, drugi, trzeci. Nie było jej. Wtedy, potomstwo Szpona postanowiło wyruszyć i ją odnaleźć. Koniczynce jednak, zawsze dominującej nad braćmi oraz przyszywanym rodzeństwem nie podobał się fakt, że Grad i Miodek chcieli wyruszyć razem z Łabądkiem i Paprotką. Zmanipulowała swoim biologicznym rodzeństwem - którzy uznawali ją za niemal taką samą świętość, co rodzicielkę - że to przecież oni są jej ukochanymi maluchami i to na nich czeka, a nie na tamtych. Nawet Miodek, który tak lubił syjamskiego samczyka, zgodził się z tymi stwierdzeniami. Czwartego dnia od zaginięcia wymknęli się nad ranem. Potomkowie naiwnej pieszczoszki zostali sami. Obydwoje byli przerażeni, ale wyruszyli natychmiast, licząc, że dogonią pozostałych. Nigdy do tego nie doszło, a oni - zwyczajnie się zgubili, chociaż tak właściwie, nie mieli powodu, by wracać do starej nory. Po księżycu podróży w nieznane, jedzeniu "mięsa z prawdziwego zdarzenia" co drugi dzień, albo nawet co trzeci, zależy, co młodzików udało się upolować, a tak to zaspokajaniu głodu drobnymi owadami, syjamka zmarła. Młodzik był zszokowany, wykończony psychicznie i fizycznie. Bezmyślnie rzucił się przed siebie z płaczem, cudem unikając potwora dwunożnych sunącego po Drodze Grzmotu i docierając na zupełnie nowe tereny, gdzie po kilku dniach odnalazły go młode wojowniczki niejakiego Klanu Klifu - Sroczy Żar i Zimorodkowa Pieśń. Wystraszony uciekł im, jednak następnego poranka cętkowana ponownie go odnalazła, budząc lodowatą wodą. Kocurek zaplątał się w jeżyny, stracił przytomność. Został zabrany do obozu klanu, a po kilku dniach chcąc nie chcąc otrzymał tytuł ucznia, ku swojemu przerażeniu otrzymując za mentora nikogo innego, jak straszną Klifiaczkę, która go tu przywlokła! Był przerażony, a trening szedł mu dosyć mozolnie, lecz pod jej naciskiem i szantażami uczył się coraz to szybciej. Coraz bardziej wyniszczany psychicznie Łabędzia Łapa otrzymał miano Łabędziego Pluska, rozpoczynając swoją drogę na ścieżce wojownika.

Punkty umiejętności: 

  • siła - 25

  • szybkość - 23

  • zwinność - 23

  • skok - 29

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Postać NPC


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz