BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

KOLCZASKA SKÓRA

 

KOLCZASTA SKÓRA

Poprzednie imiona: Kolec > Kolczasta Łapa

Wiek: 81 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Wilka

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Ten wojownik zdecydowanie należy do grupy kotów, którzy prawie nigdy nie tracą siły, ale i chęci. Kolczasta Skóra posiada też dużą cierpliwość do osiągania swoich celów, które są jego obsesją, czasami tylko one się liczą. Nigdy z nich nie rezygnuje i jeśli coś zacznie zawsze, ale to zawsze skończy. Nie ma co ukrywać… Ten kocur to też wielki lizus, któremu to się zawsze udaje. Dla niego to łatwizna, wystarczy by rzucił jakiś tekst lub wykonał jeden prostu ruch, a już cię ma. Nigdy nie pogardzi tym by zaprezentować swoje umiejętności polowania czy też szybkiego biegania. Spryciarz szybko łapie nowe dane na temat kotów i ich charakteru. Wykorzystuje to też w relacjach. A czy muszę mówić, że z tego kota niezły manipulator, jednak nie bój się, rzadko wykorzystuje swoje zdolności. Można też powiedzieć, że jest czasami zbyt pewien siebie, no to właśnie jedna z jego wad, a druga to delikatność tylko, że jej nie widać. Kto by się tego spodziewał, co nie? A jednak. Tej cechy chce się za wszelką cenę pozbyć, nie okazuje jej w żaden sposób, a przynajmniej stara się, co mu wychodzi, jak z resztą widać. Czasami jego twarz przypomina bardziej kamienia, gdyż Kolec stara się też nie okazywać płaczu, a czasami nawet radości. No, a jeśli widział*ś jego łzę to wiedz, że albo ci bardzo, bardzo ufa, albo masz duże szczęście. A co do tych celów wspomnianych u góry… No tak, jak większość wojowników chce zdobyć wyższą rangę. Hah, chce… Chce to za mało, to jego największe marzenie, czasami liczy się najbardziej. Pytanie czy brązowooki mógłby skrócić kogoś życie by się tak stało? No cóż… Obsesja może wygrać i stracić kontrolę nad swoimi łapami, ale raczej nie jest mordercą, do zabójstwa mógłby być zdolny tylko jak by cię naprawdę, ale to bardzo nie cierpiał. Jego imię wzięło się też z tego, że umie mocno zranić, zarówno psychicznie czy fizycznie lub po prostu jego matka spojrzała na jego wielkie pazury i tak jej wpadł ten pomysł. Lubi się rządzić, a czasami może uważać, że jest od kogoś trochę lepszy (choć tak wcale może nie być). Ale jeśli sądzisz, że jest takim strasznym potworem, to trochę się mylisz… Ten członek Klanu Wilka najpewniej należy do grona najbardziej oddanych oraz najlojalniejszy kotów Klanowi. Kolczasta Skóra jest też odważny, tak, tak. Może nawet bić się z dużo silniejszym i większym od siebie kotem. No czasem nawet zbyt odważny… Ale pomijając już ten fakt chodźmy dalej do jednych z bardziej cenionych cech tego Kocurka. Liliowy jest bardzo uprzejmy dla starszych i kotek, nawet tych najmłodszych. Po prostu uważa, że o seniorów trzeba dbać oraz o ładniejszą płeć.


Wygląd:

  • Ogólny opis - Tutaj się nie zmieniło wciąż to, że Kolec jest tak samo atrakcyjnym Kocurem jak kilkanaście księżyców temu. Wciąż posiada swoje piękne i lśniące futro, o które ciągle dba. Widać, że ciało tego wojownika jest umięśnione i wysportowane. Nasz brązowooki kolega posiada szerokie ramiona. Jest dość wysoki. Wzdłuż jego kręgosłupa leci pręga, która ciągnie się aż do ogona. Liliowy ma długie i ostre pazury, którymi z łatwością rozszarpuje zwierzynę. Posiada brązowe, duże oczy wypełnione determinacją i różowy nos.

  • Kolor sierści - liliowy srebrny pręgowany tygrysio

  • Długość sierści - półdługa 

  • Kolor oczu - brązowe

Rodzina: 

  • Ojciec - Pomurnik [*] (Jakiś dziad, którego nawet nie pamięta. Czeka na dzień kiedy go spotka i napluje mu prosto na pysk, ma żal o to, że jego nawet odwiedził i nie dał znaku życia. Uważa go za jednego z najgorszych ojców).

  • Matka – Dzierzba (Pójdźkowy Sen) [*] (Kochana mama, Kolczasta Skóra bardzo przeżywał wiadomość o jej śmierci).

  • Rodzeństwo - Wawrzynowa Łapa [*] i Szczurza Łapa [*] (Kocha całym serce rodzeństwo, bardzo się o nich troszczy, ale nigdy do tego się nie przyzna).

  • Partner - Skrząca Nadzieja (niezwykła kotka, która przebiła się przez twarde jego przekonanie, że wrażliwość to słabość).

  • Potomstwo - Ośnieżona Łapa, Senna Łapa (stara się być dobrym i odpowiedzialnym ojcem).

Mentor: Leśny Świt [*] (Całkiem lubi tego Kocura, ale głośno tego nie powie).

Uczniowie: 

  • dawni - Skrząca Nadzieja

  • obecny - ///

Historia: Urodził się jako samotnik, niedługo potem trafił do Klanu Wilka.


Punkty umiejętności: 

  • siła - 32

  • szybkość - 24

  • zwinność - 27

  • skok -  17

Upomnienia: Postać NPC

Opiekun: - (autor: [e-mail] kidak697@gmail.com, [Discord] Kida K#7171)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz