BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

OGNISTY JĘZYK

OGNISTY JĘZYK

Poprzednie imiona: Puszek Junior, Ognista Łapa, Ogienek, Ognista Łapa

Wiek: 67 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Samotnik->Nocy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: [wie czym może się zatruć]

Charakter: Ognisty Język pomimo dość poważnego wyrazu pyska nie należy do jednostek wybitnych. Uciekł z domu, by zostać liderem jednego z leśnych klanów (relacje lidera i wojowników widzi jako władca i podwładni) i swój cel zamierza zrealizować. Pewny swych racji nie przejmuje się opinią innych, a wyzwiska od Pieszczoszków szybciej uzna za komplement. Do swojego celu dąży uparcie, nie zważając na rozlegające się za nim śmiechy. W końcu co jakieś głupie dzikusy mogą o nim wiedzieć? Ognisty Język chętnie zedrze im te pewne uśmiechy z pysków jak już zostanie Ognistą Gwiazdą. Zazwyczaj umie trzymać język za zębami, ale sprowokowany wyzwie cię od najgorszych wronich straw. Łatwo daje się ponieść emocją, czasem te bardziej władają kocurem niż on nimi. Nie należy do najmądrzejszych kotów. Zdarza się mu samemu na tym przyłapać. Możliwe też, że jest ciutkę zbyt naiwny, ale Ognisty Język nie widzi nic w tym złego. W końcu lider powinien wierzyć swoim poddanym. 

Wygląd:

  • Ogólny opis - Ognista Język należy do kotów smukłych. Nie jeden pieszczoch pozazdrościłby mu tej sylwetki. Przykrótkie łapy mogą zmylać, ale jest to dość skoczny i silny kot. Przynajmniej jak na swój wiek. Charakterystyczną białą plamkę na piersi odziedziczył po mamie, podobnie jak pomarańczowe ślipia, od których wzięło się jego imię. 

  • Kolor sierści - czarny z bielą

  • Długość sierści - krótka

  • Kolor oczu - pomarańczowe


Rodzina:

  • Ojciec - Puszek

  • Matka - Puszka 

  • Rodzeństwo - Kulka, Malusia, Ślicznotka - trójka sióstr

  • Partner - Nadchodzący Dzik

  • Potomstwo - Wirujący Pył

Mentor: Wieczornikowe Wzgórze, Puszyste Futro

Uczniowie:

dawni Rudzikowy Śpiew

obecny - - ///

Historia: Urodził się w stodole wraz z trzema siostrami. Mieszkał na niewielkiej farmie, nie tak daleko siedziby Szalonego Dziadka. Młode Dwunogów okrzyknęły go frajerskim imieniem jego ojca, którego z resztą zawsze nie lubił. Nie dlatego, że ojciec się nad nim znęcał, czy ich zostawił. Wręcz przeciwnie Puszek był przykładem aż zbyt dobrego taty, który o swoje kociaki dbał o wiele bardziej niż o własny tyłek. Każdego zachodu słońca opowiadał im bajki, a gdy słońce wstawało uczył ich wszystkiego co wiedział o świecie. Z matką Ognistej Łapy było gorzej. Ta wcale nie zamierzała mieć potomstwa i nie ukrywała się z tym. Księżyce mijały, a kociaki coraz bardziej dorastały. Pewnego dnia, gdy do ojca wpadł stary kumpel, który opowiedział im jak bardzo pokręcone są leśne klany w łebku Ognistej Łapy narodził się pomysł. Oczarowany historiami pełnymi krwi, brutalnych liderów, tragicznych romansów i tysiąca kociąt, postanowił, że sam przejmie władzę nad jednym z nich. W nocy wymknął się z stodoły i ruszył ku przygodzie. Głodnego i zmarzniętego kocura znalazła Biegnący Potok i Żytnie Pole, które zaprowadziły go do klanu. Po zostaniu wojownikiem zamierza zrealizować swój cel pozbywając się głównego problemu. Jesionowej Gwiazdy. Z pomocą Borsuczego Warkotu ma nadzieję, że mu się to uda!

Punkty umiejętności:

siła - 28

szybkość - 23

zwinność - 22

skok -27

Właściciel: Postać NPC | Opiekun: Dayox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz