BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

24 czerwca 2014

BAJKOWA STOKROTKA

 

Autor grafiki: Pręga
OGÓLNE
BAJKOWA STOKROTKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Nonbinary, zapach kotki (zaimki ono/jego i ona/jej)
Orientacja: Jeszcze nie wiadomo 
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel:  ._emptiness._
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Ogólny opis - Stokrotka to kot o rudym kolorze futra, oczywiście nie mogło być inaczej. Na rudym widnieją ciemniejsze pręgi. Posiada półdługą sierść, której jest więcej na pysku i ogonie. Na tych częściach ciała futra nie da się ułożyć. Nie licząc odstającej sierści na pysku, ma tam też białą plamę, która sięga aż do oczu. Kolor ten zajmuje też tylną łapę kota. Oczy ma żółte i wywinięte do tyłu uszy.
Cechy szczególne - Wywinięte w tył uszy, dłuższe futro na pysku i ogonie.
Kolor sierści - Rudy pręgowany klasycznie, z bielą.
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Wcześniej było przekonane, że musi być damą, jednak po rozmowie ze swoją siostrą, zrozumiało, że ich matka chciała by byli szczęśliwi. Dlatego więc przestało udawać, wreszcie pokazując światu prawdziwe ja.
Stokrotka jest kotem o wielkiej wyobraźni. Uwielbia słuchać i tworzyć własne historie. W tych, wymyślonych przez nią, wszystko ożywa. Czy to roślina, czy kamień. Marzycielka jakich mało. Ma wiele marzeń i co chwilę pojawiają się nowe. Często można zobaczyć, jak chodzi po obozie zamyślona. Brud jej nie przeszkadza, nawet go lubi, w końcu bez niego nie ma dobrej zabawy. Uwielbia odkrywać świat, tylko ono chce to robić na większą skalę niż sam obóz. Bardzo chcę zobaczyć, co jest dalej, jeszcze za terenami klanów. Zawsze stara się być miłe i pomocne, jednak jest strasznie niecierpliwe. Jakby nie potrafiło usiedzieć na miejscu. Zawsze chce wszystko jak najszybciej. Mimo tego, że większość jego rodziny ma coś do nierudych kotów, ono zachowuje się w stosunku do nich przyjaźnie. Nie rozumie całej tej hierarchii, o której tak opowiadała ruda rodzinka.
Zmiana się dokonała i to na lepsze. Zobaczymy co będzie dalej, może coś jeszcze tej zmianie ulegnie?

MORALNOŚĆ

Nigdy nie skrzywdziłoby żadnego kociaka. Innych w ostateczności, zwłaszcza w obronie.
Wierzy w Klan Gwiazdy. 

CIEKAWOSTKI

- Strasznie boi się Drogi Grzmotu i nawet nie jest pewne dlaczego.
- Często swoje opowieści wymyśla gdzieś na terenach Klanu Burzy, przez co często można zauważyć, jak siedzi gdzieś i rozmyśla nad dalszą częścią. Zazwyczaj tym miejscem są Kamienni Strażnicy, ponieważ ten krąg owiany jest wieloma legendami. Stokrotka uważa to za magiczne miejsce.
- Gdy mówi, częściej używa zaimków ona/jej.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
- Niecierpliwość 
- Wytrzymałość 
Mocne strony: 
- Bardzo kreatywne
- Dobry kłamca
- Oczywiście szybkość, kocię Klanu Burzy

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Milin - Słyszała o nim tylko w opowieściach, więc nic nie może o nim powiedzieć, nie licząc tego, że jest rudy.
Matka - Lwia Paszcza [*] - Kochana mama. Bardzo za nią tęskni i żałuje, że kotka nie może być teraz z nimi.
Rodzeństwo - PłomyczekLilia - Najbliżsi członkowie jej rodziny. Czasem nie odpowiada jej ich zachowanie, albo się kłócą, lecz to nie wpływa na jej miłość do nich. 
Nagietkowa ŁapaMargaretkowa Łapa, Piwonia [*] - Jej starsze rodzeństwo. Bardzo ich lubi i z chęcią spędza czas, zwłaszcza z Margaretką.
Partner - ///
Potomstwo - ///


INNE

Cisowa Łapa - Kotka z Klanu Wilka, z którą czasem rozmawia. 
Ognista Łapa - Żona brata, z którą udało mu się nawiązać dobry kontakt. Stokrotka lubi spędzać z nią czas i uważa ją za koleżankę.
Ziębi Trel - Babcia, która jest straszną perfekcjonistką.
Reszta rudej rodziny - Jej rodzina, którą bardzo kocha.

SZKOLENIE

Mentor - Brzęczkowy Trel - pierwsza mentorka. Była bardzo miła i Stokrotka dobrze wspomina trening z nią. To ona nauczyła go większości rzeczy. 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Przyszło na świat przez Lwią Paszczę, która zawarła układ z Milinem, by wreszcie zyskać upragnione rude kocięta, w Klanie Burzy za czasów panowania Różanej Przełęczy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz