BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy?
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

CIERNISTA ZAMIEĆ

 

CIERNISTA ZAMIEĆ

Poprzednie imiona: Cierń > Ciernista Łapa

Wiek: 51 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Wilka

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Cierń jest kotem aspołecznym, to pewne. Są jednak dwie kotki, z którymi spędza czas z własnej, nieprzymuszonej woli (i za które oddałby życie) - Skrząca Nadzieja i Raniuszkowy Dziób. Ich nie dotyczy zasada, według której zagadany tylko milczy, patrząc klanowiczowi w oczy. Jest w stanie nawet wykrzesać z siebie trochę entuzjazmu podczas rozmowy o rzeczach mało konkretnych, co wcześniej nigdy mu się nie zdarzało. Ale wciąż nie lubi, jak ktoś robi do niego podchody, to w jego oczach strata czasu. Przynajmniej jego rozgadana partnerka nigdy nie będzie musiała obawiać się zdrady. Zresztą, kocur jest zbyt zamknięty w sobie żeby kogokolwiek podrywać. I za bardzo ją kocha. Nie jest wylewny, bo boi się odrzucenia. Nie chce więcej cierpieć. Nie da po sobie pokazać, że coś jest nie tak, nie chcąc być zmartwieniem dla najbliższych. Mimo wszystko jest pomocny, wystarczy powiedzieć o co chodzi, a od razu postara się rozwiązać twój problem. Zdobycie jego zaufania jest trudne, ale możliwe. Trzeba bo prostu się poddawać kiedy każe ci spadać albo powiesić się na suchej gałęzi, byleby miał święty spokój. Tak, nie uważa na słowa i zdarza mu się być złośliwym. Zaakceptowanie kogoś przychodzi mu z wielkim trudem, ale paradoksalnie kocur może bardzo łatwo się przywiązać emocjonalnie. Więź z nim stworzona staje się nierozerwalna, Cierń będzie trwał przy tobie pomimo wszelkich niebezpieczeństw oraz trudności. W głębi duszy to naprawdę urocza istotka, pełna empatii, nienaruszonych pokładów ciepła oraz miłości. Do najbliższych odnosi się z szacunkiem, ale w razie potrzeby potrafi im odmówić. Szczerość jest jednym z atutów jego wewnętrznej i prawdziwego "ja". Bez większego trudu, a także wyrzutów sumienia powie ci prawdę, nawet tę najokrutniejszą ze wszystkich. Najbardziej dobijający jest jego ton mowy - nadal obojętny, może lekko drwiący ze wszystkiego i wszystkich. Bo kimże byłby Cierń bez swojego chłodu? Bez drgnięcia powieki przyjmuje wszystko, co zsyła mu los, wierząc w jego nieodwołalność. Kocur na co dzień próbuje unikać spięć jak ognia. Prawdę mówiąc nie jest w tym najlepszy i dlatego często wpada w przeróżne kłopoty. Szczególnie, że im bardziej a niego krzyczysz, tym bardziej Cierń ma cię w głębokim poważaniu, a nawet śmieje się w duchu z oburzenia. Ale nie delektuje się złością innych, przecież sam też jej ulega. Ma nerwy ze stali, ale czasem zdarza mu się  podnieść swój cichutki głos do głośnego warknięcia, szczególnie gdy chodzi o najbliższe mu kotki. 


Wygląd: 

  • Ogólny opis - Cierń ma orientalną budowę głowy, długie uszy oraz bardziej prosty pysk, który idealnie współgra z jego migdałowymi, żółtymi oczami. Dość delikatnej postury. 

  • Kolor sierści - Czarna z białym

  • Długość sierści - Półdługa

  • Kolor oczu - Żółte

Rodzina:

  • Ojciec - Leśny Świt (*)

  • Matka - Senny Świt (*)

  • Rodzeństwo - Skrząca Nadzieja

  • Partner - Raniuszkowy Dziób

  • Potomstwo - Świetlista Dusza, Suśli Nos, Wiśniowy Świt

Mentor: Miedziana Iskra (*)

Uczniowie:

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Urodzony w klanie.

Punkty umiejętności:

  • siła - 25

  • szybkość - 20

  • zwinność - 40

  • skok - 15

Upomnienia: Postać NPC

Opiekun: - (autor: pandzika@gmail.com, BellaVintro#6611)


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz