BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

21 kwietnia 2024

Od Rumiankowego Zaćmienia Do Malwowego Rozkwitu

*Po śmierci Tymiankowej Łapy*

 Dni mijały, a stan medyka nie wydawał się poprawiać. Dalej w jego myślach pojawiało się milion pytań, na które nie znał odpowiedzi. Dlaczego on to zrobił? Co go do tego podkusiło? A co jeśli wtedy medyk nie udałby się na granicę? Czy wtedy to wszystko by się nie wydarzyło? Na te pytania nie znał on odpowiedzi, choć chciałby je znać. Podniósł wzrok ze swych łap, aby zobaczyć jak patrol graniczny, wchodzi do obozu. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to iż powrócił on z zapłakanym Malwowym Rozkwitem oraz ciałem Tymiankowej Łapy. Przeszły go ciarki, widząc ten obrazek. Nie znał może dobrze rudego ucznia, jednak nie wydawał się on złym kocurem. Zawitał on kilka razy do jego legowiska i zamienili kilka słów, jednak nic większego. Pamiętał on go bardziej z wizyt do jego brata, gdy ten spoczywał w legowisku medyka. Teraz dwójka kocurów była w Klanie Gwiazdy, gdzie byli szczęśliwi, a przynajmniej taką nadzieję miał Rumianek.
 Ciało rudego kocura spoczęło na ziemi, a Malwowy Rozkwit skierował się wraz z Kukułczym Skrzydłem w stronę legowiska medyka. Sam widok niewesołego wojownika powodował u niego niezbyt przyjemne uczucie. Od kiedy pierwszy raz spotkał tego kocura, nie widział, by kiedykolwiek z jego pyska znikał uśmiech. Był on od zawsze chodzącą kulką uśmiechu, dlatego widzenie go w takim stanie, było czymś niepojętym dla medyka. Rumiankowe Zaćmienie powstał z legowiska, aby pomóc kremowemu wojownikowi. Jego uwagę przykuła rana na jego lewym barku, którą musiał się na początku zająć. Gdy dwójka kocurów wkroczyła do legowiska, ogonem wskazał jedno z posłań, na którym miał spocząć Malwa, a sam udał się do składziku, by wybrać zioła potrzebne mu do pomocy.

*****

 Minęło kilka dni, od kiedy Malwa pojawił się w jego legowisku. Mimo iż jego stan fizyczny poprawiał się, to jego stan psychiczny pozostawał pod znakiem zapytania. Wydawał się on nieobecny, ciągle zatopiony w swych myślach, co niepokoiło medyka. Robił coś źle? Starał się pomóc kocurowi, mimo tego, iż jego własny stan pozostawiał wiele do życzenia. Ponownie przyniósł wojownikowi nasiona maku, mając nadzieje, że one mu pomogą. Składzik z ziołami powoli zaczynał świecić pustkami. Rumiankowe Zaćmienie mógł tylko modlić się do Klanu Gwiazdy by Pora Nagich Drzew odeszła szybko i by Pora Nowych Liści przyniosła owocne plony w postaci ziół. Położył nasiona przed łapami Malwowego Rozkwitu, a swój wzrok wbił w niego.
 - Zjedz to Malwowy Rozkwicie. - Powiedział szylkretowy medyk. - Pomoże Ci to, z czymkolwiek się zmagasz, nawet jeśli nie chcesz zdradzić tego nikomu. Chociaż mogę Cię zapewnić, że poczujesz się zdecydowanie lepiej, gdy zrzucisz to ze swego serca. Jednak nie śpiesz się. Bierz tyle czasu na kuracje, ile potrzebujesz.

<Malwo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz