BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 grudnia 2019

Pląsająca (Samotnik > Klan Burzy)!

Pląsająca

PLĄSAJĄCA 
Poprzednie imiona: Mimi
Wiek: 36 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Burzy (wcześniej pieszczoszka)
Ranga: Królowa
Poziom medyczny: -:
Charakter: Pląsająca to niezwykle kochana istotka, troszcząca się o wszystko i wszystkich. Została obdarzona bardzo pokojowym i naiwnym charakterem. Kotka zawsze była chroniona przed całym złem przez swoich właścicieli i rodziców, więc nie zdawała sobie sprawy, że takie rzeczy mogą się komukolwiek wydarzyć i chociaż teraz z wiekiem dostrzegła, że są one częścią życia, zdaje się nie zwracać na nie większej uwagi, tłumacząc sobie, że "tak miało być". Zawsze idzie przed siebie, wierząc, że jeśli ona będzie dobra dla innych, oni odwdzięczą się jej tym samym. Pląsająca to również romantyczka, głęboko wierząca w wielką, prawdziwą miłość, której nie da się zniszczyć. Uważa cały swój klan za rodzinę - troszczy się o wszystkich i zawsze próbuje pomóc bądź podnieść na duchu. Kotka jest strasznie nadopiekuńcza w stosunku dla bliskich. Ciężko w ogóle się od niej uwolnić. Pląs jest uparta jak osioł i jeśli coś sobie postanowi, to nic jej od tego nie odwiedzie. Łatwo nią jednak manipulować - wystarczy wykonać dla niej jakiś miły gest, a ona za tobą pójdzie. O, warto dodać, że do wszystkich zwraca się "skarbeńku", "kochaniutki" i innymi podobnymi zdrobnieniami - nie wiadomo, skąd jej się to wzięło, jednak zostało jej charakterystyczną cechą.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Pląsająca to niska kotka o miękkim, puszystym, pół-długim futrze w szaro-kremowym kolorze. Całe jej ciało jest pokryte drobnymi cętkami w dwóch kolorach zależących od tego, na jakiej bazie leżą. Brzuch, pyszczek, spód ogona i łapy ma są białe niczym świeży śnieg. Kotka jest nieco pulchniejsza od innych klanowych kotów, co jej w ogóle nie przeszkadza. Jej niewielki różowy nosek jest umieszczony pod pięknymi, ciemnozielonymi oczami.
  • Kolor sierści - Niebieski pręgowany cętkowanie szylkret calico
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:
  • Ojciec - Jasiek (rudy pręgowany cętkowanie kocur z białym o bladozielonych oczach. Pląsająca zawsze uwielbiała jego barwne opowiastki gdy była dzieciakiem. Zapamiętała go jako wiecznie uśmiechniętego, leniwego i kochającego kota)
  • Matka - Małgorzata (zwykła czarna kotka z białymi plamami na łapach i pyszczku. Wspaniała kotka o złotym sercu i chociaż często była stanowcza, to Pląsająca nie mogłaby sobie wymarzyć lepszej mamy)
  • Rodzeństwo - Benek, Miecia, Pusia, Mruczek (koteczka uwielbiała całą swoją wielką rodzinkę! Chciałaby wiedzieć, do jakich domów trafili i być w stanie odwiedzać ich co jakiś czas)
  • Partner - Ryś [wcześniej Ryszard jako włóczęga] ( ach, jej ukochany obrońca o rudej szacie. Pląsająca nie wyobraża sobie bez niego życia. Kocha go bardzo, bardzo mocno i marzy o tym, by pewnego dnia założyć z nim ich własną, najlepiej dużą, szczęśliwą rodzinkę)
  • Potomstwo - zawsze marzyła o własnych kociętach i w końcu jej marzenie się spełniło... no, prawie. Jej maluchy dopiero rosną w jej brzuchu, ale hej! Przecież już niedługo wyjdą, prawda?
Mentor: Kotka aktualnie nie trenuje przez to, że siedzi w kociarni, jednak lider wyznaczył jej Ośle Ucho, by ten odwiedzał ją w żłobku i opowiadał o życiu w klanie oraz Klanie Gwiazdy. Pląsająca uważa, że Osiołek to bardzo uroczy kocurek, którego swoją drogą bardzo polubiła.
Uczniowie:
  • dawni - brak
  • obecny - brak

Historia: [PACZI DAWAJ MUSIMY TO POPRAWIĆ] Pewnego deszczowego dnia w domu starszych dwunogów na świat przyszło aż 5 małych, puchatych kuleczek. Dla ich rodziców był to najszczęśliwszy dzień w ich życiach, a dzieciaki od razu stały się ich najjaśniejszymi promyczkami. Mimi dorastała otoczona ze wszystkich stron szczęściem i miłością. Dni były beztroskie i pełne zabaw razem z rodzeństwem, mamą i tatą. W końcu nadszedł ten dzień, gdy dla kociąt trzeba było szukać nowych właścicieli, ponieważ starsza para nie dawała sobie rady z taką dużą kocią rodziną. Mimi trafiła do bardzo dobrego domu, gdzie nowy pan i pani traktowali ją jak skarb. Długo z nimi mieszkała. Księżyce mijały, a Mimi była coraz starsza. Gdy raz wyszła na podwórko, zaczerpnąć świeżego powietrza, na płocie siedział rudy jegomość, obserwujący las znajdujący się poza ogrodzeniem. Mimi była zachwycona przybyszem o imieniu Ryszard, a gdy ten zaczął jej opowiadać, jakie życie na ulicach jest wspaniałe, zdecydowała się zasmakować trochę włóczenia się po mieście. Nigdy nie pozostawała poza swoim domem zbyt długo, najczęściej razem z rudzielcem przechadzali się po chodnikach bądź odwiedzali znajomych Ryszarda. Podczas spotkań z kocurem kotka czuła się cudowanie, a po paru spotkaniach oboje wyznali sobie miłość. Pewnego dnia jednak Ryszard przyszedł do niej i oznajmił, że muszą szybko uciekać z tego miejsca, jak najdalej mogą. Mimi nie miała zielonego pojęcia, co się dzieje i czemu jej partner jest tak zaniepokojony, ale ufała mu i bez słowa pozostawiła dom Dwunożnych. Razem trafili do lasu. Chwilę czasu spędzili tam i wtedy szylkreta zdała sobie sprawę, że w czasie najbliższych dwóch księżyców ona i Rysiu zostaną rodzicami. Po pewnym czasie, gdy Ryszard raz poszedł na polowanie, najwidoczniej się zgubił wśród drzew i nie mógł znaleźć drogi powrotnej. W tym czasie Mimi została zgarnięta przez Klan Burzy i zaprowadzona do ich obozu. Jej imię zostało zmienione na Pląsająca i ciężarna kotka zamieszkała w kociarni. Liderka wytyczyła jednego kocurka, by zaczął ją uczyć podstaw życia w klanie i bycia wojowniczką. Kotka wciąż nie przestaje myśleć o jej ukochanym i zastanawia się, kiedy w końcu ją znajdzie.
Punkty umiejętności:
  • siła - 7
  • szybkość - 14
  • zwinność - 13
  • skok - 26

Właściciel: Postać NPC

* * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz