BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

11 lipca 2019

Gęsie Pióro urodziła

Gęsie Pióro urodziła dwie śliczne kotki i jednego silnego kocura


Gorzka
Gasnąca
Zmierzch




Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Czyżbyś szukał uroczej, dziewczęcej kluseczki? Cóż, w takim razie trafiłeś pod zły adres, albowiem Gorzka to chłopczyca po całości! Jej ciało składa się w siedemdziesięciu procent z niespożytej energii, którą inwestuje w “nielegalne” dla kociąt, szalone przygody. Ciągle coś psuje i broi, a w dodatku jest straszliwie butna. Zdaje się nie wiedzieć, co to strach i śmiało mówi, że jest w stanie zmierzyć się z każdym zadaniem! Jak słusznie mogliście zauważyć, jest trochę głupiutka. Ma także ognisty temperament, najmniejsza głupota może doprowadzić ją do wybuchu złości, bardzo łatwo jednak się uspokaja. Wszystkim musi udowadniać swoje racje, nie ważne, czy to uczeń, wojownik, medyk, starszy, czy nawet sam lider! Jest okropnie wyszczekana i nigdy nie wie, kiedy się zamknąć przez co często dostaje po łapkach. Jeśli jednak pragniesz szczerej opinii, powinieneś zaczerpnąć ją właśnie u niej. Jest nad wyraz bezpośrednia i nawet najgorszą prawdę wyrzuciłaby ci prosto w oczy. Rzadko kiedy baczy na cudze uczucia, a sama przebacza wszystko w mgnieniu oka. Jest strasznie ufna, trudno jej pomyśleć, że ktoś mógłby życzyć jej źle. W końcu, ona wszystkim innym życzy dobrze! Tak, zapomniałam wspomnieć, pozostałe trzydzieści procent jej osobowości to optymizm. Ta kluska śmieje się ze wszystkiego i w każdym widzi coś pozytywnego. Nawet w najgorszej sytuacji znalazłaby pozytywne rozwiązanie. Nie znosi kwaśnych min i użalania się nad sobą i bardzo często mówi takim osobom, co o nich myśli. Sama żyje chwilą i nie przejmuje się tym, co dalej. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Niewielka kula gęstych kudłów. Tak, ciało Gorzkiej to w większości jej sierść, której nie znosi. W większości jest czekoladowa, jednak przez niemalże środek jej pyszczka przechodzi ukośna, niewielka biała łatka. Białe plamy znajdują się także na szyi, oraz brzuchu. Jednak co tam barwa, barwa nie robi jej różnicy! Chodzi o długość! To cholerstwo jest półdługie! Non stop coś się w nią plącze, a ona sama nieszczególnie przejmuje się tym, aby się tego pozbyć. Co za tym idzie? Cóż, koteczka potrafi przynieść z zabawy kilka “pamiątek” w swej bujnej czuprynie, jak szyszki, patyki, liście, czy nawet igiełki drzew. No i jak tu się nie denerwować? Cóż, kiedy już to robi, jej czarny nosek zazwyczaj marszczy się zabawnie, a przeważnie pełne energii, niebieskie oczy zwężają. Wygląda wówczas jak mały morderca, ale wszyscy wiedzą, że tylko po tupta łapką i odpuści. Ach, no tak, łapki! Poduszki jej łapek mają uroczy, różowy kolor. Generalnie to cała byłaby urocza, gdyby nie była brudna i potargana!
  • Kolor sierści - czekoladowa pręgowana klasycznie z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Iglasty Krzew {Byłby naprawdę kochanym i cudownym tatą, gdyby nie traktował jej jak księżniczki, co oznacza małą, bezbronną kotkę! Gorzka niejednokrotnie mówi mu, że jest duża, silna i pokona każdego, kto stanie jej na drodze. Bezskutecznie. Mimo to bardzo go kocha.}
  • Matka - Gęsie Pióro {Troskliwa, chociaż dosyć humorzasta mamusia. Gorzka czasami dostaje od niej po uszach, za tą swoją słynną “nadmierną szczerość”}
  • Rodzeństwo - Gasnąca, Zmierzch {Yay, jak super jest mieć rodzeństwo! Czekoladowa nigdy nie przegapiłaby okazji do wspólnej zabawy!}
  • Partner - “Miłość? Fuuuj!”
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodziła się w Klanie Wilka, z miotu Iglastego Krzewu oraz Gęsiego Pióra.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Kaktus (frugonoelerose@gmail.com)

* * *

GASNĄCA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Gasnąca jest kociakiem bardzo wrażliwym na ból innych kotów, lecz także na krytykę. Z reguły jest optymistycznie nastawiona do świata. Bardzo pomocna, niestety będąc kociakiem niewiele może uczynić. Szanuje starsze koty i stara się im nie podpadać. Jest dość naiwną kotką, bo raczej nie zwraca uwagi na niebezpieczeństwo i nie zdarza się, by myślała zamiast cokolwiek zrobi, przez co stwarza wrażenie odważnej. Gasnąca jest średnio inteligentna, jednak nie brak jej ambicji, ciągle stara się rozwijać i chciałaby stać się świetnym wojownikiem, ewentualnie medyczką. Kotka jest miła i uprzejma, rzadko kiedy powie coś nieprzyjemnego jakiemukolwiek kotu. Nie lubi być w centrum uwagi, gdyż jest skromną kotką. Uwielbia bawić się ze swoim rodzeństwem i kocha ich całym swoim serduszkiem. Jednym zdaniem - na razie jest małą rozczulającą i naiwną bubą, która chce nieść pomoc światu.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Gasnąca jest bardzo niziutkim kociakiem o dość pulchnym obliczu, co jest dla niej niemałym kompleksem. Jej liliowe futerko pokryte jest kremowymi łatami, dodatkowo maść kotki jest usiana ciemniejszymi cętkami. Jej opuszki są niestety bardzo miękkie i często rani je o najmniejsze kamyczki. Nosek Gasnącej jest barwy ciemnoszarej i dobrze kontrastuje z jej jasną sierścią. Barwa oczu kociaka szylkretki przypomina kolor jasnego, bezchmurnego nieba. 
  • Kolor sierści - liliowy szylkret pręgowany cętkowanie
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec - Iglasty Krzew - liliowy point tokijski 
  • Matka - Gęsie Pióro - czekoladowy szylkret calico 
  • Rodzeństwo - Gorzka - siostra, Zmierzch - brat (czekom na charaktery)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w Klanie Wilka, jako owoc wielkiej miłości Iglastego Krzewu i Gęsiego Pióra. Mimo że jej ojciec jest potężnym i szanowanym wojownikiem, żyje pod "pantoflem" swojej partnerki. Ma rodzeństwo Gorzką i Zmierzch.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Sorley (howrse.pl)

* * *

ZMIERZCH
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Zmierzch na pozór jest nieśmiałym kociakiem, ale już po wymianie kilku zdań, staje się pełnym odzwierciedleniem siebie. Bardzo często wszędzie go pełno i nie można nie wspomnieć, że niemal nigdy mu się pyszczek nie zamyka. Zawsze znajdzie jakiś temat. Kocurek nie wie, co to wstyd i praktycznie niczego się nie wstydzi i jest gotów zrobić, co tylko od niego będą oczekiwać inni. Czasem bywa, że jest szczery do bólu i powie, coś, czego potem będzie żałował. Jest bardzo ciekawski i wejdzie wszędzie, gdzie tylko się da. Lubi być w centrum uwagi i wręcz marzy o tym, by kiedyś klan go zapamiętał. Ten porywczy kot również potrafi być opiekuńczy, a dla osób, które kocha, między innymi dla rodziny jest nawet nadopiekuńczy. Woli, żeby mu się coś stało aniżeli patrzeć na cierpienie bliskich mu osób. Najbardziej jednak przeszkadza mu to, że nie ma żadnego brata, tylko dwie siostry, ale do tego idzie się przyzwyczaić.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Zmierzch jest czekoladowy pręgowany klasycznie. Ma budowę średniej wielkości, a jego łapki są proporcjonalne do ciała. Stety lub niestety kocurek ma zbyt duże uszy, jak na swoją głowę, ale nie przeszkadza mu to za bardzo. Ma on półdługą sierść, czarny nosek i niebieskie oczy, z których bije chęć do życia.
  • Kolor sierści - Czekoladowa pręgowana klasycznie
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec - Iglasty Krzew
  • Matka - Gęsie Pióro
  • Rodzeństwo - siostra Gasnąca oraz Gorzka
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Emcia04 (howrse.pl)

* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz