BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 marca 2018

Świetlikowa Ścieżka i Rybi Ogon urodziły!

Rybi Ogon urodziła kocura i kotkę, a Świetlikowa Ścieżka jednego kocurka.
Cyprys
Jagódka
Lwiątko


CYPRYS
Poprzednie imiona: Brak
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Cyprys to bardzo sympatyczny kocurek. Bywa arogancki, wtedy wciąż powtarza "O spójrz jakie mam piękne długie futro", "Moje złote oczy są ładniejsze od twoich", ale zdarza się to bardzo rzadko. Cyprys jest bardzo dobry i zawsze pomaga kotom w opałach, znaczy... stara się. Kocur jest naprawdę odważny, nie boi się walki, a nawet gdy wpadnie w pułapkę, no chociaż... pułapka + on = stres. Cypek, nie boi się próbować, zawszę lubi wchodzić i badać jakieś miejsca. Uwielbia się bawić ze swoim śmiesznym rodzeństwem, choć jego długa sierść, utrudnia mu to, gdyż może się przewrócić lub grzywka zasłonić oczy. Kocurek jest bardzo spokojny i gdy będzie w tarapatach, prawie zawsze udaje mu się zachować spokój. Cyprys jest naprawdę przyjacielski i zawsze udaje mu się przekonać wszystkich, że w głębi duszy, nigdy, przenigdy, forever, ich nie zawiedzie. Kocurek zawszę wszystko co można spróbuję, sprawdzi i obejrzy. Kot ten lubi biegać i bawić się w wojowników.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Sierść Cyprysa, zwisa do ziemi. Kocurek ma długie uszy i długi ogon. Jego łapy są średniej wielkości. Na jego czarnym nosie znajduję się biała plamka.
  • Kolor sierści - Niebieska z białym, tak jakby zamrożona woda.
  • Długość sierści - Długa jak palma.
  • Kolor oczu - żółte niczym złoto.
Rodzina:
  • Ojciec - Bursztynowa Bryza
  • Matka - Rybi Ogon
  • Rodzeństwo - ///
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie jako syn Rybiego Ogona i Bursztynowej Bryzy.
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Ploskargaw123(howrse)

* * *
JAGÓDKA
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -;
Charakter: Jagódka to kotka o wielkim złotym sercu. Kotka ta jest bardzo dobra, miła i przyjacielska, uwielbia pomagać i zawierać nowe przyjaźnię. Kotka ta jest taka.... Małym mętlikiem w głowie możesz szybko zrobić z nią co chcesz, jest to wada, ponieważ kocur może to dobrze wykorzystać. Jagoda potrafi postawić na swoim i nigdy ot, tak nie daję bratą sobą manipulować. Kotka ta nigdy się nie poddaję. O to tej kotecze... Nigdy nie siada energia, czasem ma tylko złe dni i wcale nie chcę otwierać oczu. Ma nadzieje, że w przyszłości zostanie bardzo dobrą wojowniczką, a jako uczeń, nic jej nie przeszkodzi, przenigdy!.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Futerko Jagódki jest mięciutkie niczym puch. Jej łapki są małe, ale zawszę mogą urosnąć. Ogonek jak na kociaka jest już długi.
  • Kolor sierści - Liliowa pręgi cętkowane z biały, cudna nie?
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina: 
  • Ojciec - Bursztynowa Bryza
  • Matka - Rybi Ogon
  • Rodzeństwo - Ma dwóch kochanych braci, Cyprysa u Trawę
  • Partner - No coś ty! Za młoda!
  • Potomstwo - Wun mi z kadru!
Mentor: Brak
Uczniowie: 
  • dawni - Umm... Nie
  • obecny - Brak...
Historia: Koteczka urodziła się w klanie.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: RoksanaPolska

* * *
LWIĄTKO
Poprzednie imiona: Brak
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Lwiątko lubi się przechwalać i być w centrum uwagi. Zazwyczaj specjanie prowokuje kogoś do walki, aby potem wygrać tą potyczkę. Zazwyczaj chwali się jaki to on jest odważny i rzeczywiście taki jest. Nie boi się nikogo, a nawet jeśli się boi, to tego nie pokazje. Jest też ciekawy świata i lubi czasem wymykać się poza obóz. Potrafi też skłamać, aby mieć z tego jakieś korzyści. W sumie jednak Lwiątko nie jest aż taki zły, bo lubi też poznawać nowe koty i śmiać się z nimi (albo z nich he he). Gdy lepiej się go pozna, wtedy wydaje się już trochę inny. Nie przechwala się aż tak i jest nawet opiekuńczy, sympatyczni i zabawny.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Lwiątko to taka wielka kupa futra. Jest to kocur o dużych rozmiarach. Jego futro jest rude, w ciemniejsze pręgi, które występują na szyji, grzbiecie i ogonie. Są one krótkie, więc nie przechodzą one z grzbietu na boki. Ma również śmieszną, puchatą końcówkę ogona, tak jak lew. Na jego prawym boku znajduje się niewielka, biała łatka.
  • Kolor sierści - ruda pręgowana tygrysio z białym
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina: 
  • Ojciec - Wrzosowy Kieł
  • Matka - Świetlikowa Ścieżka
  • Rodzeństwo - jedynak
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Nocy
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Amcia567 - Howrse

1 komentarz: