BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

12 czerwca 2018

Spieniona Fala urodziła!

Spieniona Fala, bez problemów, urodziła dwójkę kociąt! Jedną kotkę, oraz kocurka!
Żmijka
Gołąb

ŻMIJKA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -;
Charakter: Strzeżcie się, bo kolejna dziedziczka ciętego języka nadchodzi. Problem jest taki, że ta kotka nie używa go do przekomarzania, a do oblewania jadem każdego kota, który jej podpadnie. Każdy początkowo myli ją z kocurem z powodu wyglądu i silnego charakteru, ale jest to kotka w każdym calu. Niczym żmija, potrafi subtelnie ukąsić. Komentuje absolutnie wszystko i wszystkich, chyba że w milczeniu będzie mieć własny interes. Jej ulubioną formą rozrywki jest drażnienie innych, aczkolwiek Żmijka odziedziczyła też po swoim tacie ukryte poczucie humoru i pozytywne nastawienie do życia. Umie również z szacunkiem odnosić się do starszych kotów, które, jej zdaniem, mają prawdziwy autorytet. Ceni sobie swoją rodzinę, ale nie przeszkadza jej to na przykład w gnębieniu rodzeństwa
Wygląd:
  • Ogólny opis - Kotka ma aksamitne czarne futro z widocznymi pręgami na łapach i pyszczku. Jej oczy są jadowicie zielone i przeszywające, czai się w nich wredny błysk. Silna, duża i dobrze umięśniona (jak na kociaka);
  •  Kolor sierści - czarna pręgowana dziko z akcentami(przebijający)
  •  Długość sierści - półdługa z dłuższym futrem na ogonie i szyi;
  • Kolor oczu - zielone;
Rodzina:
  • Ojciec - Błyskawica [S]
  • Matka - Spieniona Fala [KN]
  • Rodzeństwo - Gołąb, ???
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak 
 Mentor: -;
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w klanie.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  •  szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: cmagda93 (Howrse.pl)

* * *

GOŁĄB
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżycy
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -;
Charakter: Strachliwy. Jedno słowo, które opisuje go w większości. Jego imię w praktycznie pełnym znaczeniu odwzorowuje jego charakter, więc pewnie w przyszłości zostanie jakimś Gołebim Sercem czy czymś w tym stylu. Kocurek nie lubi się bawić z rodzeństwem, które według niego powinno bardziej uważać na to co robi. On trzyma się mamy, Spienionej Fali, gdyż to koło jej ciepłego ciała czuje się bezpiecznie. Nie ma na tyle silnej woli by postawić na swoim, jak raz ktoś mu się sprzeciwy w jakiejś kwesti - nie drąży tematu. Najczęściej siedzi cicho i obserwuje, układając znane tylko sobie zdania, których treść ujawnia tylko w momencie w skrawkach, tak by nie dostać po głowie. Jest ostrożny, zwłaszcza gdy coś mówi(o ile w ogóle się odezwie) tak by nie podpaść rozmówcy. W skrócie: Miękka, strachliwa buła, która nie ma silnej woli oraz daje się pchać wydarzeniom, jakby była rwącą rzeką. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - dość mizerny, prawdopodobnie najmniejszy z miotu. Sam fakt że po paru wschodach słońca, żaden wirus nie zaatakował jego organizmu jest zaskakujący. Ale żyje, nawet jeśli pierwsza doba była decydującą, i to się liczy, nie? Ale wracając. Całe jego drobne ciałko, już teraz widać że macho to on nie zostanie, pokrywa króciutkie futerko porywające jak na razie kocięcy puch. Praktycznie całe jest w czarnej barwie(pozdrowienia dla Pierzastej). Jedynie na palcach, pyszczku, piersi, wnętrzu ud/ramion oraz końcówce ogona ten kolor zostaje zastąpiony białą barwą. Na jego pyszczku są osadzone, dwa żółte zwierciadła duszy w postaci ślepek kociaka
  • Kolor sierści - czarny bicolor
  • Długość sierści - Krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina: 
  • Ojciec - Błyskawica, biały półdługowłosy kocur.
  • Matka - Spieniona Fala, jego kochana mama przy której czuje się bezpiecznie
  • Rodzeństwo - Żmijka i ...?
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: -;
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony z związku Spienionej Fali oraz Błyskawicy, razem z dwójką rodzeństwa. 
Punkty umiejętności: 
  • siła - //
  • szybkość - //
  • zwinność - //
  • skok - //
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Nadzieja45 (Howrse.pl)

3 komentarze: