BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

23 czerwca 2018

Różane Pole urodziła!

Różane Pole urodziła trójkę przepięknych kociąt!
Tęcza

Las

Dymek




TĘCZA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 Księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -///
Charakter: Wiele kociaków w jej wieku to rozbrykane, energiczne maluchy, które mogłaby rozsadzić cały żłobek. Nasza Tęczusia, niestety czy też stety do takich nie może być zaliczana. 
Od samego początku widać było, że jest spokojnym dzieckiem. Lecz nie dlatego, że jest tylko "spokojna", a raczej przez swoją nieśmiałość. Przez pierwsze dni od otworzenia swoich ślepi nie potrafiła nawet podejść do swojego brata. Jednakże z każdym dniem się to zmienia.
Oprócz tego, jest także niezdarna. Ale nie jak każde kocię, ona jest niezdarna... Bardziej. Często plączą się jej łapki, a umiejętność chodu opanowała nieco później, niż inne kocięta.
Tęcza to pesymistka, z niską samooceną oraz pewnością siebie. Ale mimo tych cech, jest uprzejmym kotkiem z ślicznym uśmieszkiem na pyszczku.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Cóż, to jeszcze kociak. Uroczy kociak. Nieco mniejsza niż przeciętny osobnik w jej wieku, w przeciwieństwie do swojego brata. Posiada szczupłą sylwetkę z krótkim tułowiem i długim, grubym ogonkiem. Na średnej długości szyi umocowany jest duży, okrągły łebek z krótkim pyszczkiem, zaokrąglonymi uszkami i wielkimi , lśniącymi ślepkami. Sierść Tęczy, jak i u ojca jest gładka, dłuższa i miękka w dotyku, o jasno szarym kolorze z gdzie niegdzie jaśniejszymi i ciemniejszymi odcieniami. Nosek, małżowina uszna oraz poduszeczki u łapek są barwy pudrowej, a ślepka jasnobłękitnej.
  • Kolor sierści - Niebieski dymny
  • Długość sierści - Półdługa
  • Kolor oczu - Niebieski
Rodzina: 
  • Ojciec - Błotnisty Pysk - wojownik, po którym odziedziczyła część swojego wyglądu. Do niego nic nie ma. To dobry tata, chcący dla swoich dzieci jak najlepiej, i za to go szanuje.
  • Matka - Różane Pole - Czekoladowa królowa. Uosobnienie wszelkiego piękna i majestatu. Tak ją właśnie Tęczusia widzi. W przyszłości chciałaby być jak ona, jednak przez swoją niską samoocenę uważa, że tak się nigdy nie stanie.
  • Rodzeństwo - Dymek - brat z tego samego miotu. Z początku nie najlepiej się ze sobą dogadywali, jednak z każdym dniem się to zmienia. Bardzo jej na nim zależy. Jest jeszcze Las. Oprócz nich jest jeszcze starsze rodzeństwo: Nocny Kwiat oraz Borsuczy Kieł - z nimi jeszcze nie nawiązała żadnej relacji.
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Tęcz, jej brat Dymek oraz siostra Las to już drugie owoce miłości Różanego Pola i Błotnistego Pyska. Urodziły się w rodzinnym Klanie Wilka, w dość trudnym okresie, gdyż na Porę Nagich Drzew, jednak oba kocięta nie zamierzają kończyć niedawno zaczętej podróży. 
Punkty umiejętności
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Lawender [Gmail: weronika3000wolf@gmail.pl], [Email: lulus.gabi@interia.pl] 

* * *

LAS
Poprzednie imiona: Brak
Wiek:  0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Las... Cóż, ciężko coś o niej powiedzieć. Kotka jest jeszcze młoda, a jej charakter dopiero się kształtuje. Mimo wszystko widać już u niej jako-tako dominujące cechy. Przede wszystkim należy ona raczej do grona obrażalskich kotek, aniżeli do ugodowych. Potrafi strzelić focha o wszystko. Dosłownie. Bo powiedziałeś coś do niej tonem, nie takim jak trzeba, bo źle się popatrzyłeś, bo bo bo tak. Ostentacyjnie pokazuje, że coś jej nie pasuje, obrazując to głośnym, zirytowanym westchnięciem, trzepnięciem ogonem czy tąpnięciem łapką o ziemię. Bo przecież wszyscy muszą wiedzieć, że coś jest nie po jej myśli! Kolejna cecha? No cóż, niebieska jest trochę, no dobra, bardzo namolna. Jak raz się przyczepi - nie ma zmiłuj. Jesteś skazany na nią 24/7. Będzie chodzić za tobą jak cień, dokładnie obserwując każdy krok. Kotka jest typem obserwatora, nie kręci jej praktyka, zdecydowanie woli teorię, zadaje konkretne, poważne pytania, które zdecydowanie nie pasują do jej młodego wieku. Nie jest też głupia, dwa razy się zastanowi, zanim coś zrobi lub powie, oczywiście działa czasem pod wpływem chwili jednak woli pomyśleć kilka uderzeń serca, niż potem żałować swojej gwałtowności. Las jest typem, który dobrze wie, czego chce, zawsze dążąc prosto do celu. Kotka dobrze zna swoje atuty, dlatego stara się z nich korzystać najczęściej jak to tylko możliwe. Ot taka mieszanka wybuchowa.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Ta mała, niebieska kotka doskonale wydała się w matkę, po budowie ciała widać, że jest jej mniejszą kopią. Dosłownie. Tak samo smukłe ciałko, długi niczym bicz ogon. Różni się jedynie umaszczeniem, które odziedziczyła po swojej babce, oraz oczach, które otrzymała w genach od ojca. Las ma miękkie, lśniące futerko, które doskonale przylega do jej drobnego ciałka. Z początku może wydawać się wątła i krucha, jednak nic bardziej mylnego! Mimo iż jest jeszcze dzieckiem to widać, iż urośnie na przynajmniej średniej wielkości koteczkę.
  • Kolor sierści - niebieska dymna
  • Długość sierści - krótka 
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina: 
  • Ojciec - Błotnisty Pysk [ideał ojca, uważa go za doskonały przykład wojownika, jednak zdecydowanie nie chce być taka jak on] 
  • Matka - Różane Pole 
  • Rodzeństwo - Dymek i Tęcza [ukochane rodzeństwo, które jest dla niej najważniejsze pod 
  • słońcem, są bardzo bliscy jej sercu i nie wyobraża sobie życia bez nich] 
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: ///
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w Klanie Wilka jako wnuczka byłej liderki Milczącej Gwiazdy oraz obecnego przywódcy klanu - Borsuczej Gwiazdy. Rezolutna kotka dopiero poznaje poznaje świat pod czujnym okiem rodziców. Jej historia dopiero się pisze. 
Punkty umiejętności: 
  • siła - 
  • szybkość -  
  • zwinność - 
  • skok - 
Upomnienia: 0/3
Właściciel: paluszkifelka@gmail.com

* * *

DYMEK
Poprzednie imiona: / / /
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -; [ma zainteresowanie w otaczającym go świecie, w tym w roślinach]
Charakter: Dymek od samego początku jest troszkę inny. Opanowany kocurek nie przepada za harcami z rodzeństwem, ale czasem lubi sobie poszaleć. Zdecydowanie jednak woli spędzić dzień na, np. obserwowaniu mrówek chodzących po legowisku, niż aktywnej zabawie. Lubi analizować i obmyślać. Z tych powodów część kotów go nie rozumie, jednak rodzina kocha go takiego, jakim jest. Po matce odziedziczył chęć poznania świata. Pomimo szczerej odwagi, w głębi duszy boi się straty ukochanych bliskich. Dla najbliższych zrobi wszystko co w jego mocy by ich uszczęśliwić, jednak w stosunku do obcych potrafi być powściągliwy. Stara się grać niewzruszonego, jednak w rzeczywistości ma bardzo miękkie serduszko.
Podsumowując, Dymek to spokojny, z pozoru lekko oziębły kocurek. Po zapoznaniu jednak okazuje się lojalnym towarzyszem o wielkim, ciepłym sercu. Pomimo, że trudno czasem go zrozumieć, nie sposób nie polubić tego kocurka.
Wygląd:
  • Ogólny opis - To kocurek duży, o kwadratowej sylwetce i masywnej budowie. Zdaje się być jeszcze większy przez gęste, choć nieszczególnie długie,  futro. Jest go najwiecej na klatce piersiowej i ogonie. Futro ma kolor węgla, miejscami jest szare, a nawet białe.    Migdałowe oczy Dymka o kolorze jasnej zieleni mają w sobie niesamowitą głębie. Są one osadzone w głowie kształtem przypominającej trochę głowę maine coon’a, ale okrąglejszej. Uszy i łapy kocura są nieco większe od zwyczajnych, jednak nie są nieproporcjonalne - można powiedzieć, iż dodają mu uroku.
  • Kolor sierści - czarna dymna
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
  • Ojciec - Błotnisty Pysk [kocha go i to z wzajemnością, jednak ojciec nie potrafi zrozumieć nietypowych zachowań kocurka, przez co mają problemy z komunikacją]
  • Matka - Różane Pole [najukochańsza , jako jedna z niewielu zdaje się go w pełni rozumieć] 
  • Rodzeństwo - Starsze: Borsuczy Kieł, Nocny Kwiay; Z miotu: Lasek, Tęcza
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • Dawni - / / /
  • Obecni - / / /
Historia: Urodzony w Klanie Wilka
Punkty umiejętności: 
  • Siła - / / /
  • Szybkość - / / /
  • Zwinność - / / /
  • Skok - / / /
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Cherry2306 (howrse.pl) //
sheri230604@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz