BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 listopada 2024

Jesienne choroby!

Nadeszła Pora Opadających Liści, a z nią kolejne dolegliwości!

POGODA

Ziemia i roślinność nadal jest sucha, jednak rzadkie, lecz obfite deszcze powoli pozwalają naturze odżyć. Częste mgły każdego poranka układają się wygodnie na otwartych przestrzeniach takich jak polany i łąki, by następnie schować się wraz z uderzeniem pierwszych promieni słonecznych i powrócić na swoje miejsce dopiero wieczorem. Zdawać się nawet może, iż są tak gęste, że gdyby ktoś spróbował, udałoby mu się przekroić ją pazurem. Biel bardzo utrudnia widoczność, mąci zmysły, przez co nie trudno o zagubienie się. Grozy temu zjawisku nadają dodatkowo plotki rozpowszechniane wśród uczniów i młodych wojowników, o znikających w tajemniczych okolicznościach kotach i dziwnych, mrożących krew w żyłach hałasach, niesionych przez obszerne pola. Liderzy proszą swych członków o zachowanie szczególnej ostrożności podczas porannych jak i wieczornych patroli, szczególnie tych odbywających się przy wodzie, gdyż tam staje się ona najgęstsza.
 
Dolegliwości odczuwają wymienione niżej koty z:

Klanu Burzy:

Bobrzy Siekacz - wymioty
Kwiecista Knieja - katar
Barszczowa Łodyga - ból zęba
Pszeniczna Łapa - swędząca infekcja
Ostowy Pęd - kłopoty z oddychaniem

Klanu Klifu:
 
Czereśniowa Gałązka - bezsenność
Kornikowa Kora - gorączka
Śliwowa Ścieżka - zielony kaszel
Gasnący Promyk - biały kaszel
Jerzykowa Werwa - wybicie barku
Zagubiony Obuwik - infekcja oka
Mysia Łapa - zielony kaszel
(za dobrze wam poszło w zeszłym miesiącu, macie dodatkowych chorych)

Klanu Nocy:

Zimorodkowa Łapa - chrypa
Kruczy Szpon - infekcja ucha
Algowa Struga - bezsenność
Rysia Łapa - szkło w łapie
Plusk - ból głowy

Klanu Wilka:
 
Jabłoniowy Sad - kolec w przedniej łapie
Borsucza Puszcza - zatrucie pokarmowe
Zalotna Krasopani - chrypa
Lament - wymioty
Gwiezdnicowe Niebo - użądlenie

Owocowego Lasu:
 
Lśniąca Tęcza - kłopoty z oddychaniem
Ślimak - wybicie barku
Czereśnia - katar
Cierń - zranienie tylnej łapy
Kajzerka - niestrawność

Samotnicy i Pieszczochy:
 
Murmur - ból stawu
Cykoriowy Pyłek - zwichnięcie ogona
Poranek - ugryzienie przez szczura

Choroby kotów, które nie poszły ze swoimi dolegliwościami do medyka i nie zostały wyleczone, przechodzą w II lub III stadium. Dotyczy to kotów z :

Klanu Burzy:
 
Piaszczysta Zamieć - katar > kłopoty z oddychaniem > duszności
Czuwająca Salamandra - bezsenność > halucynacje > poważne problemy psychiczne
Ziębi Trel - kleszcz > infekcja > ból przy każdym ruchu
Dzwonkowy Świst - niestrawność > ból brzucha
Skowronkowa Łapa - użądlenie > infekcja
Pajęcza Lilia - odwodnienie > omdlenia

Klanu Klifu:

Wszyscy wyleczeni!!!

Klanu Nocy:

Kolcolistne Kwiecie - wybicie barku > sztywność kończyny > trudności z poruszaniem się
Pylista Burza - szkło w łapie > infekcja
Nenufarowy Kielich - podrażniona skóra > miejscowe łysienie
 
Klanu Wilka:

Wilcza Tajga - infekcja oka > tymczasowa ślepota
Miód - katar > kłopoty z oddychaniem

Owocowego Lasu:

Maślak - zwichnięcie ogona > zwyrodnienie
Dereńka - infekcja gardła > tymczasowa utrata głosu

Samotnicy i Pieszczochy:

Kalafior - przewianie > katar > kłopoty z oddychaniem > duszności
Glonik - szkło w łapie > infekcja > niemożność stawania na łapę
Klamerka - popękane poduszki łap > krwawienie > niemożność chodu

 
Koty z dolegliwościami powinny udać się do medyka latem.
W przypadku grywalnej postaci należy napisać opowiadanie skierowane do medyka w klanie (jeśli jest on grywalny) lub opisać samemu wizytę u niego. Objawy nie muszą wystąpić od razu po rozpoczęciu jesieni - mogą w połowie a nawet i pod koniec.
Jeśli kot zlekceważy dolegliwości (tzn. nie zostaną wyleczone w danej porze roku), mogą się one zaostrzyć i/lub przemienić w gorsze i niebezpieczniejsze choroby.
WAŻNE! Osoby, które same wstawiają swoje opowiadania proszę o dodawanie pod opowiadaniami z leczeniem etykietkę "choroby".
UWAGA! Proszę, żeby pod opowiadaniami z leczeniem (szczególnie NPC!!!), były w liście wymienione imionami koty, które otrzymały kurację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz