BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 14 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

05 grudnia 2014

Przeplatkowy Wianek


Autor grafiki: Tsumeri
OGÓLNE
PRZEPLATKOWY WIANEK
*Poprzednie imiona: Przeplatka
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoseksualna, Demiromantyczna
Przynależność: Pieszczoch >> Samotnik >> Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: [POSTAĆ NPC]   Opiekun i autor: Kurcig
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Przeplatka to szczupła kocica o długich łapach, które sprawiają, że jest ona wyższa od większości członków Klanu Burzy. Jej łapy, brzuch, szyję oraz dół pysku zdobi biel, a reszta jej futra jest ruda, bądź niebieska. Pręgi klasyczne zdobią również jej futro, układając się symetrycznie, a na końcówkach jej uszu widoczne są pędzelki.
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach
Kolor sierści - Niebieski szylkret srebrny pręgowany klasycznie bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

 Przeplatka to kotka z wieloma charakterami, które zmienia w zależności od grupy w jakiej przebywa. Dla większości kotów maluje się jako niezdarna kocica, chcąca tylko zadbać o swoją rodzinę, jednak odbiega to od prawdy. Kocica przemyśla każdy swój krok lub słowo, układając plan odpowiedni do danej sytuacji. Obserwacja w ciszy zachowań innych kotów oraz analizowanie ich, to jej ulubiona czynność. Jest to inteligentna i pracowita kocica, którą można podciągnąć pod realistę. Często bierze na siebie więcej zadań niż jest w stanie wykonać, co kończy się porzuceniem wielu z nich. Nie jest słowna, a często wplątuje kłamstwa w swe wypowiedzi, chcąc przekonać danego kota do siebie. Można nazwać ją również nielojalną, bo nie czuję przywiązania do większej społeczności i gdy nadejdzie odpowiednia sytuacja, to zmienia strony po których stoi. 

MORALNOŚĆ

 Kocica nie rozumie jak ktoś może wierzyć w gwiazdki na niebie, bądź inne bóstwa, gdyż sama jest ateistką. Dla niej jakakolwiek wiara, to jedno wielkie oszustwo, które ma za zadanie podporządkować koty do panujących zasad. Uważa, że ów zasady są zbędne i wprowadzają tylko chaos, a sama często ich nie przestrzega, gdy wzrok innych spadnie z jej osoby. Na pierwszym miejscu stawia swe dobro, a zaraz po nim dobro bliskich jej kotów, których jest nie dużo. Jest zdolna do manipulacji, morderstwa, a nawet pożywienia się czyimś ciałem, gdy sytuacja do tego doprowadzi. 

CIEKAWOSTKI

- Myśli analitycznie
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: I
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Trudności w nawiązywaniu głębszych relacji, słaba kondycja
Mocne strony: Inteligentna, silna

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mech - Widziała go tylko raz w życiu, nie ma potrzeby, aby go ponownie spotkać
Matka - Paprotka - Kochana mama, która wywaliła ją z domostwa, tylko gdy skończyła 10 księżyców 
Rodzeństwo - Żwirek, Muchomorek - Rodzeństwo, z którym mogła spędzić 10 księżyców nim rozeszli się oni w swoje strony.
Partnerka - Norniczy Ślad
Potomstwo - Świerszczyk, Popielica, Chomik, Myszka [*]

INNE

Przyjaciele: ///
Wrogowie: ///

SZKOLENIE

Mentor - Paprotka, Szyszka, Norniczy Ślad
Uczniowie obecni - Kminkowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Przeplatka powstała z przelotnego romansu pomiędzy Paprotką, pieszczoszką zamieszkującą skraj miasta oraz Mchem, samotnikiem miejskim, który poszukiwał chwilowej rozrywki. Mimo iż miot nie był niczym spodziewanym dla Paprotki, a jej ukochany zniknął tak szybko, jak się pojawił, to postanowiła postarać się je wychować, jak najlepiej jak potrafiła. Pierwsze księżyce życia kocica nie wspomina za najlepiej, gdyż były one pełne krzyku matki. Wychowanie jej rodzicielki opierało się na przemocy, co mogła wyłapać od razu. Paprotka nauczyła ją i jej rodzeństwo podstaw, nim wygoniła ich z domu, gdy ukończyli 10 księżyców. Błąkając się po ulicach miasta, natrafiła na samotnika o imieniu Szyszka, który po krótkiej rozmowie przygarnął ją pod swoje łapy i nauczył jej podstaw medycyny oraz pomógł dopracować jej sposób walki. Przeplatka, jednak szybko odkryła, że kocur nie robił to z dobroci serca, a chciał ją użyć dla własnych korzyści. Opuściła samotnika i opuściła miasto, błąkając się po nieznanych jej terenach, nim nie natrafiła na szylkretową wojowniczkę Klanu Burzy. Dowiadując się od niej o małej społeczności, w której żyła, samotniczka uznała je za idealne miejsce zamieszkania, a przepustką do niej miała być ów nieznajoma. Długo nie zajęło, aby wojowniczka zakochała się w niej po uszy, jednak jej plan sprowadzenia szylkretowej do klanu, wydawał się dla Przeplatki bez sensu. Po księżycach oczekiwań postanowiła wziąć sprawę we własne łapy. Znajdując przypadkowego samotnika, z pomocą ziół udało jej się zajść w ciąże, a później wpaść na przypadkowy patrol Klanu Burzy i wybłagać ich o miejsce jako przyszła samotna matka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz