BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

24 grudnia 2014

Wzlatująca Uszatka

 Autor grafiki: ros.steals.knees (dc) / b1rd8r41n@gmail.com

OGÓLNE
WZLATUJĄCA USZATKA
*Poprzednie imiona: Uszatka
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona, chociaż przebywanie w pobliżu kotek wydaje się bardziej przyjemne.
Przynależność: Samotnicy >> Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: ros.steals.knees (dc) / b1rd8r41n@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mała, krucho wyglądająca koteczka o nogach jak szczudła – tak można by opisać Uszatkę jednym zdaniem. Szczupłe ciało kotki pokrywa krótka, biała sierść zdobiona ciemnymi łatami. Na pyszczku, łapach i ogonie kotki widnieje słaby zarys ciemniejszego pręgowania. Z budowy ciała Uszatka wygląda na dość delikatną, ze swoimi długimi łapami przypominając bardziej Burzaka niż Nocniaka. Mordka znajdki często przybiera melancholijny wyraz, przywodzący na myśl, że Uszatka wiecznie się czymś zamartwia. Podobny efekt przynoszą też jej smutne, pomarańczowe oczy, zawsze spoglądające gdzieś w dal, jak gdyby Uszatka była duchem, nieobecna w świecie materialnym.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Czarny dymny arlekin (ghostmarkings pręgowania dzikiego)
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Pomarańczowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Od pierwszego pojawienia się młodej w klanie, widać było, że Uszatka to osobliwe stworzonko. Nazbyt cicha i poważna na swój wiek, preferująca raczej obserwację z bezpiecznej odległości niż angażowanie się w rozmowy czy zabawy z kotami w swojej grupie wiekowej. Kotka jest wielce małomówna, zazwyczaj przedkładając różnorakie gęsty i pomruki nad używanie słów. Chętnie przebywa jednak w towarzystwie starszych, bardziej doświadczonych kotów, które traktuje z wielkim szacunkiem, uważnie słuchając tego, co mają do powiedzenia. Wiele czasu lubi spędzać we własnym towarzystwie, studiując otoczenie bądź prowadząc głębokie rozmyślania na każdy możliwy temat. Wzlatująca Uszatka jest ogromnie nieufna w stosunku do nowo poznanych kotów. Szybko wyrabia sobie o kimś opinię i na jej bazie decyduje, czy dana znajomość jest czegoś warta. Kotka sumiennie wykonuje jakiekolwiek zadanie zostanie jej powierzone, co zapewne wywodzi się z wpływu, jaki miała na nią Zimorodkowe Życzenie. Zdarzy się, że kotka będzie mówić sama do siebie tak, jakby obok stał ktoś, kto jej słucha. Kiedy już skłoni się ją do powiedzenia czegoś więcej niż dwa słowa, jest szczera do bólu. Nie boi się wytknąć komuś, że się myli, i będzie zawzięcie bronić swojego zdania. Często kopiuje zachowania kotów, które darzy szacunkiem, ucząc się poprzez obserwację i naśladowanie.

MORALNOŚĆ

 Zimorodek, którą uważa za autorytet, kategorycznie zabroniła jej dyskryminacji innych kotów ze względu na ich umaszczenie, a Wzlatująca Uszatka kurczowo się tego trzyma. Mimo, że sama nie doświadczyła w życiu wiele złego, biorąc pod uwagę historie opowiadane jej głównie przez koty zatrzymujące się w legowisku medyczek, ma pewne wyobrażenie o tym, jakie skutki może mieć przemoc. Z tego powodu skłania się ku pacyfizmowi.

CIEKAWOSTKI

– Wystarczy byle wiaterek, żeby Uszatka się pochorowała.
– Kotka od urodzenia ma dość łamliwe kości i wiotkie stawy.
– Bardzo lubi ptaki. Mogłaby spędzać godziny na ich obserwacji, a wiele gatunków potrafi rozpoznać na podstawie jedynie głosu.
– Zdecydowanie woli przebywanie w wodzie niż na lądzie.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony:
– Stroni od przemocy, mogłaby się nią posłużyć tylko w ostateczności
– Kruche ciało i słaba odporność
– Brak siły fizycznej, bardzo mizerna
– Problemy z odczytywaniem emocji innych
Mocne strony:
– Zwinność i umiejętność wciskania się w każdą możliwą dziurę
– Strategiczne myślenie opierające się na logice
– Nic nie umknie jej uwadze, a pamięta nawet szczegóły
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Rudolf
Matka - Klarysa (*)
Rodzeństwo - ///
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy:
Zimorodkowe Życzenie – Kochana opiekunka, na którą zdarza się Uszatce mówić “Ciociu”. Dla młodej wielki autorytet i wzór do naśladowania.
Różana Woń – Autorytet numer dwa. Mimo że nie taka stara, to trochę jak babcia. Kiedy przymknie się oko na całe to zrzędzenie nawet ciekawie jest jej słuchać.

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Urodzona ze związku Rudolfa i Klarysy. Jej matka nie przeżyła porodu, a sama Uszatka została znaleziona przez medyczkę Klanu Nocy i wzięta pod jej opiekę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz