BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 grudnia 2014

BETELGEZA

Autor grafiki: Amare
OGÓLNE
BETELGEZA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Samotnik (gang Jafara)
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: Amare#4785
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Pierwsze, co można stwierdzić przyglądając się jej to to, że niezwykle wdała się w swoich rodziców. Jej futro jest w większości białe, gęstsze na szyi i ogonie. Posiada  sporą, czarną plamkę na czole. Ma też brązowe oczy i pędzelki odziedziczone po matce.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, czarna plamka na czole
Kolor sierści - Czarny van
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Póki co jest młoda i jej charakter dopiero się kształtuje. Już teraz widać, że Betelgeza ma w sobie mnóstwo energii i ambicji, na każdym kroku marząc, by zadowolić rodzicieli, a zwłaszcza wymagającą matkę. Młoda jest zdecydowanie odważna - lubi uczyć się poprzez doświadczenia, jednak mimo to słucha się przestróg i nauk starszych i mądrzejszych kotów. Szybko chłonie wiedzę i uczy się na błędach, a z przykrych doświadczeń wyciąga wnioski. Jest to zdecydowanie pozytywny kociak, którego wszędzie pełno - i choć zazwyczaj stara się zachować przy tym pokorę i ostrożność - nieczęsto jej to wychodzi. Jako kociak nie ma jeszcze na tyle rozwiniętej świadomości, by jej osobowość była w pełni ukształtowana, dlatego obecnie jej charakter nie różni się raczej zbyt wiele od charakteru innych kociąt - rozbrykana, ciekawa świata, ambitna, zdecydowanie bystra jak na swój mały wiek i nieco zbyt nieświadoma czyhających na nią zagrożeń, przez co ma smykałkę do pakowania się w kłopoty. Już teraz młoda odkryła swój talent do manipulacji i nieświadoma jeszcze, że to źle, sprawnie go wykorzystuje - na przykład płacząc i kwiląc głośno, by wzbudzić litość u matki lub zręcznie kłamiąc na temat swojego rodzeństwa, by zdobyć jej uznanie i sprawić, by była nieprzychylna wobec jej innych dzieci. Lubi także rywalizację i jest wręcz dzieckiem idealnym - zrobi to, co mu każesz, swoje zadanie spełni perfekcyjnie, posłucha się każdej twojej przestrogi i wykona każde twoje polecenie. Jednak ta “idealność” ma swoją cenę - Betelgeza nie zna życia innego, niż wieczne zadowalanie swoich rodziców, niż granie roli tego najlepszego dziecka. Często z tego powodu płacze, ale zawsze w samotności. Nie okazuje jakiejkolwiek słabości w towarzystwie innych kotów, wychowana na standardzie, według którego emocje to słabość. Jest także uparta i trwale trzyma przy swoim, a najważniejszymi dla niej wartościami są rodzina, gang i zdrowie fizyczne. 


MORALNOŚĆ

Jej moralność jeszcze się kształtuje. Na razie nie zna świata na tyle dobrze, żeby ocenić, co jest według niej dobre, a co złe - po prostu wierzy ślepo we wszystko, co mówią jej mama i tata i uważa, że jeśli oni nie uznają przemocy za nic złego, to znaczy, że tak faktycznie jest. Mimo to jest osobą, która potrafi mieć na jakiś temat własne zdanie i jeśli uprze się, by czegoś nie robić, nie zrobi tego za żadne skarby. Uważa emocje za słabość i krytycznie patrzy na tych, którzy płaczą - nawet, jeśli gdzieś w głębi jej sumienia pojawia się współczucie, do którego nigdy się nie przyzna. Pewne jest jednak, że nie wyrośnie na dobrego moralnie kota.


CIEKAWOSTKI

- Bardzo lubi ptaki. Uważa, że są mądre i niedoceniane.
- Chciałaby być tak dobra w skakaniu po dachach jak mama! W końcu czy jest lepsza zabawa niż oglądanie miasta z samej góry?
- Bardzo zależy jej na opinii ojca na jej temat. Uważa go za potężnego i mało co jest w stanie zmienić jej zdanie.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: -
Słabe strony: jej sylwetka zbudowana jest bardziej pod zwinność, niż siłę; nie jest zbyt silna w otwartej walce, ma słabą odporność i jest podatna na choroby, zbyt duża duma (często przecenia swoje możliwości), nie lubi zmian i łatwo wyprowadzić ją z równowagi, gdy coś idzie niezgodnie z planem.
Mocne strony: Bystra i inteligentna, szybko się uczy, dobrze panuje nad emocjami i potrafi zręcznie manipulować, ma gibkie i zwinne ciało, jest świetnym strategiem i dobrze planuje.


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Jafar [tata nie poświęca jej tyle uwagi, co mama, ale kotka bardzo chciałaby, by był z niej dumny]
Matka - Bastet [podziwia jej wspaniałe umiejętności, chciałaby być taka jak mamusia!]
Rodzeństwo - Bluszcz [wychowała się z nim, więc jakieś tam uczucia do niego żywi i lubi z nim rozmawiać, jednak gdy idzie o wybranie między nim a rodzicami, zawsze wybierze rodziców], Klamerka [nie ma do niego problemu, jest trochę dziwny, ale niech istnieje, póki nie sprawia wstydu rodzinie], Izyda [z trójki rodzeństwa z kotką ma najlepsze relacje]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako córka Bastet i Jafara w wyniku niefortunnej wpadki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz