BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 grudnia 2014

TURKAWKA


Autor grafiki: lamparcie_serce2010 (dsc)

OGÓLNE
TURKAWKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnicy (Kamienna Sekta)
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: icess_. (dsc) , rvosse.v@gmail.com (gmail)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Turkawka ma długą czarną srebrną sierść, która jest oznaczona cętkowanymi pręgami, przy łapach, ogonie i pysku są bardziej ‘’proste’’. Ma dość smukłą sylwetkę, ale za to silne łapy. Przy łapach ma troszeczkę dłuższe futro, które porównuje do zniekształconego skrzydła ćmy lub motyla. Grzywka końcówkami przypominająca jaszczurkę, pięknej lśniącej, świecącej w nocy, zasłania mu ślepia, ale częściej jedno zielone oko. Ma także dłuższe futerko przy policzkach, sięgające do szyi. Bardzo piękny puchaty ogon, a również jego brzuszek ma puszystą sierść razem z szyją. Często widać go, jak pielęgnuje swoje futerko, ale to nie znaczy, że nie lubi się brudzić. Turla się we wszystkie strony. Czasem, zamiast normalnie iść, tarza się za kimś lub za czymś. Po Pliszce odziedziczył skarpetki na łapach. Lewa przednia jest nieco wyższa od prawej przedniej skarpetki. Tylne nogi nie są zaszczycone imieniem skarpetek, za to są całe białe. Ta biel ciągnie się od łapek do połowy brzucha, (również szczycąc brodę) tworząc takie ‘’fale’’, nie opuszczając również części spodu ogona, większość górnej części zostaje w pierwotnym kolorze.
Cechy szczególne - Dłuższe futerko przy policzkach, sięgające do szyi, grzywka zasłaniająca oczy, końcówka jest coś w stylu cienkiej do złudzenia jaszczurki, bardzo intensywne zielone oczy.
Kolor sierści - czarny srebrny pręgowany cętkowanie bicolor
Długość sierści - długa
Kolor oczu - radioaktywne zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Turkawka na pierwszym miejscu wyidealizował sobie w swojej malutkiej główce siebie, rodzinę oraz kamienie. Druga strona to inne rzeczy ważne lub błahe. Można się zgubić w jego zmiennych postawach, ponieważ często zmienia swoje zachowanie. Jest on bardzo radosny i uśmiechnięty. Jeśli coś nie pójdzie po jego myśli krzywi pysk w nadąsanym grymasie, oburzony robi głupie rzeczy. W niektórych sytuacjach lepiej go nie denerwować, po prostu nie zawracaj mu kity. Rzuca żartami, nawet kiedy nie wie, co oznaczają, więc może kogoś zranić. Nie rozumie w swojej postawie, że obraża kogoś lub coś. Nie zwraca na to szczególnej uwagi i nie widzi w tym jakiegoś wielkiego problemu. Drażni innych i to dość często, chyba że jakiegoś dnia nie ma na to ochoty. Rzuca komentarze typu “Wielb mnie!”, “To prawda, że jestem piękny?”, lubi komplementy. Jest określany narcystycznym i nie jest to błędne skojarzenie, chociaż kocur sam siebie tak nie nazwie. Oj, nie! Smutek pokazuje bardzo, ale to bardzo rzadko, ponieważ nie spodziewa się dobrego odebrania wśród innych, również uważa to za słabość. Przebywając w samotności, pozwala sobie na puszczenie wszelkich hamulców, które (o dziwo) trzyma. Może się rozpłakać na całego, nie mając ku temu żadnych powodów. Jeśli go zauważysz w takiej sytuacji, tworzy mur obronny. Broni się, zakładając maskę albo prycha i mówi, że się śmieję. Chociaż do śmiechu to nie zależy. Zrobi wszystko, aby wprowadzić cię w błąd.

MORALNOŚĆ

Od urodzenia w jego życiu ważne są kamienie, nie wyobraża sobie, że uwierzy w inną wiarę. Nie jest pewny, czy jest zdolny kogoś wepchnąć w wieczny sen. Na pewno w sytuacji kryzysowej lub wtedy kiedy się zdenerwuję, jest zdolny kogoś popchnąć, walnąć, wyzywać lub poczęstować pazurami. Jest w stanie wybaczyć wyrządzone sobie i jego rodzinie krzywdy, jeśli nie są one poważne. W poważniejszych sprawach lepiej nie do niego nie podchodź, chyba, że obdarujesz go komplementem lub prezentem, wtedy może ci wybaczy. Jednak na pewno będzie ci to wytykać do końca jego lub twoich dni. Nie jest jeszcze do końca znana, kształtuje się.

CIEKAWOSTKI

— Kocha mroczne niebo nocy, szczególnie niezasłonięte przez ciemne chmury. Często je obserwuje.
— Bardzo ciekawi go życie mniejszych zwierzątek. Najbardziej interesuje się obserwowaniem lub łapaniem ćmy, świetlików oraz jaszczurek, jak i motyli.
— Gdy się stresuje, z jego pyska wydostaje się ciche zawodzenie w postaci ,,Eh”. Również wtedy kładzie po sobie uszy i udaje, że go nie ma. Nie odzywając się, mówi ci wyrazem pyska, że koniec rozmowy.
— Bardzo chwali sobie kwiatki. Wielbi szczególnie narcyzy oraz maki. Jednak kocha zapach wszystkich kwiatów, ziół.
— Nie przestrasz się go w towarzystwie znalezisk po małych istotkach. Czasem mu się zdarza zbierać ogony jaszczurek lub ich skórę i wiele, wiele więcej!
— Lubi się przytulać, praktycznie do każdego!

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:
– Najpierw robi potem myśli,
– W niektórych sytuacjach nie umie panować nad emocjami, coś krzyknie w nie wymaganej sytuacji, pokaże swoje nerwy,
– Często widać go leżącego, leniwy,
– Po mamie lubi drażnić innych.
Mocne strony:
– Dobry w słuchaniu innych, nawet kiedy wygląda na nieuważnego, robi to tylko, aby podrażnić,
– Nie jest łatwy do zmanipulowania,
– W jego łapkach jest ukryty talent jego silnych łap; kopanie, wspinanie, bieganie i skakanie idą mu naprawdę dobrze, jednak zdarza mu się popełnić pomyłkę.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Diament - bardzo go kocha i lubi się do niego przytulać. Jest przez niego uznawany za najlepszego ojca na świecie i lepiej mu tego nie wytykaj.
Matka - Pliszka - nie pamięta jej za bardzo, ale w głębi serca tęskni i bardzo ją kocha.
Rodzeństwo - Stonka, Szmaragd
Partner - /// (nie jest jeszcze pewny, czy chce komuś podarować swoje serduszko, ale jeśli się to stanie, na pewno będzie starać się pokazać, że mu zależy, pokazując wsparcie. A również dbać o komplementy dla niego).
Potomstwo - /// (jeśli się zdarzy, że będzie planować z kimś miot, na pewno uzna kociaki za duszyczki, które mogą nie poradzić sobie w życiu. Na każdym kroku będzie dawać im wsparcie w postaci nadopiekuńczości. Często sprawdzając ich samopoczucie, będzie starać się pokazać im, że nie są same i w każdej sprawie mogą przyjść do niego. Nawet w błahej).

INNE

Jeżyk - babcia po stronie mamy. Opowiada mu historię o przeszłości grupy. Bardzo zaciekawiony słucha je. Trochę śmiesznie widzi mu się jej niechęć do prababci. Nie wie jednak, że to głębszy problem niż mu się może wydawać. Bardzo lubi się do niej przytulać! 
Krokus - prababcia po stronie mamy. Lubi jej historię! Są bardzo fascynujące, ciekawe. Po prostu miód dla uszu! Myśli, że mogłaby przychodzić nieco częstszej. 
Cynia - ciocia, przyrodnia siostra mamy. Nie pamięta jej bardziej niż mamy. 
Skowronek - ciocio-prababcia. Czasem przychodzi do niego i jego rodzeństwo. Turkawka jest nią bardzo zaintrygowany.
SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony jako syn w miocie Diamenta i Pliszki w Kamiennej Sekcie. Pół księżyca po porodzie jego mama, Pliszka i ciocia, Cynia zaginęły, porwanie przez dwunożnych. Dlatego wychowuje go tata, a również babcia i prababcia, nawet cała Kamienna Sekta. Jest wychowywany w szopie i ma kontakt z dwunożnymi zmarłej pieszczoszki, Cynamonki. Lubi ich dlatego, że go głaszczą i przytulają. Nie zwraca uwagi na napięcie między babcią i prababcią i często się z tego śmieję, nie wiedząc, co się stało w przeszłości. Lubi zadawane przez Krokus “zadania’ i mężnie stara się je wykonywać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz