Głośne głosy i szturchania wybudziły Szepcik z głębokiego snu. Choć tak naprawdę te głośne głosy były jedynie szeptami, wypowiadanymi jej prosto do ucha przez Rdzawą.
- Szepcik! - wołała - Nie bądź popielica! Wstawaj!
Pręgowana kotka mruknęła, niezadowolona pod nosem, że przecież wstaje. Jej siostra nie musiała jednak długo, czekać, bo kotka, jak to miała w zwyczaju, wybudziła się szybko, a chwilę później już tryskała energią.
Rdzawa, niemal ją targając, odciągnęła ją trochę dalej od obserwujących je matki. Widać było, że była czujna po ich wczorajszym wybryku. Szepcik wciąż jednak nie rozumiała, dlaczego jej matce tak nie podobał się pomysł polowania. Przecież chcieli zrobić coś dobrego dla klanu! Powinna dostać pochwałę za ten pomysł, a nie ochrzan! W tym momencie mała kotka już wiedziała, że to nie było jej pierwsze podejście, wiedziała również, że następnym razem się uda. Tylko wtedy nie weźmie już z sobą Płomienia. Była naprawdę zawiedziona jego zachowaniem. Ona go wzięła, nie zważając na ostrzeżenia siostry, a ten nie dość, że zauważyli ich przez jego rude futro, to jeszcze bezczelnie chciał ukraść jej zasługę! To był jej pomysł, a nie jego! Jeśli jego celem było zdobycie chwały, powinien sam sobie wymyślić plan!
Przez długą chwilę bawiła się z Rdzawą, obie udawały, że są silnymi wojownikami broniącymi swoich granic. W końcu jednak zabawa im się znudziła. Gdy siedziały tak, próbując się zdecydować w co pobawią się następnie, kątem oka Szepcik zobaczyła rude futerko brata. Płomień siedział z boku, wpatrzony w swoje łapy i wyglądał jakby intensywnie myślał. Szepcik uśmiechnęła się pod nosem. Cóż za dogodna okazja! Przywarła brzuchem do ziemi i imitując skradanie podchodziła do niego od tyłu. Niestety, nie była zbyt dobra w skradaniu, czemu trudno było jej się dziwić, w końcu to był jeszcze mały kociak. Płomień najwidoczniej ją usłyszał, jednak Szepcik była jednak szybka. Odwrócił głowę idealnie w momencie w którym pręgowana kotka na niego skoczyła. Próbowała przyszpilić go do ziemi swoimi małymi łapkami, jej brat jednak był od niej silniejszy, toteż odrzucił ją na bok. Szepcik jednak utrzymała się na łapach i stanęła w - a tak jej się przynajmniej wydawało - pozycji bojowej.
- Co robisz?! - warknął Płomień, a jego ostry i jednocześnie zimny ton wyraźnie sugerował, że był zły. Lecz ta złość była zbyt głęboka by jej przyczyną był jedynie atak siostry, który zresztą zdarzał się dość często.
Szepcik wbiła w niego swe błękitne oczy, lekko przekrzywiając łepek.
- Dlaczego jesteś zły? - zapytała
Kocurek prychnął.
- Zgadnij.
Szepcik teraz się zezłościła. Jemu na pewno chodzi o tamto wczoraj! To ona powinna być zła, nie on!
- Głupi jesteś! - oznajmiła, podsumowując - A teraz się ze mną pobaw!
Napięła mięśnie, gotowa by znów na niego skoczyć, gdyby się opierał.
Kątem oka zobaczyła Rdzawą, patrzącą na nią zażenowanym wzrokiem, wyraźnie mówiącym ,,Znów marnujesz na niego czas?". Teraz Szepcik była zła nie tylko na Płomienia, ale również na siostrę. Może się przecież bawić z kim chce! Nawet, jeśli jej bratu się to nie podobało.
<Płomień?>
BLOGOWE WIEŚCI
BLOGOWE WIEŚCI
W Klanie Burzy
Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.W Klanie Klifu
Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.W Klanie Nocy
Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.W Klanie Wilka
Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.W Owocowym Lesie
Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.
W Betonowym Świecie
nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.MIOTY
Mioty
Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)
Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)
Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz