BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

15 września 2021

Skrząca Nadzieja urodziła!

  Po niewielkich komplikacjach Skrząca Nadzieja urodziła dwie koteczki!

Śnieżynka

Sen

ŚNIEŻYNKA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Wilka
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Śnieżynka... Dużo można by o niej powiedzieć. Ale po kolei. 
Na pierwszy rzut oka jest humorzastą kotką, w sumie jak większość niewyrośniętych dzieciaków. 
Czasem nie będzie mogła usiedzieć w miejscu i zacznie się wykłócać o byle co, a na następny dzień skuli się gdzieś pod krzakiem i nie będzie chciała wyjść. Jest nieco wrażliwa na wrzaski czy przemoc kierowaną w jej stronę, choć to samo w stosunku do innego kota - “Z chęcią!” 
Nie potrafi mieć wielu przyjaciół, nie czuje się komfortowo w dużym gronie. Nawet jeśli nie przypadłeś jej do gustu, to nie zerwie znajomości, gdyż odzywa się jej druga strona. Będzie kryć w sobie tą nienawiść, by na końcu zacząć cię ignorować. 
W stosunku do najbliższych potrafi jednak być miła i bawić się w najlepsze, jak gdyby nigdy nic. 
Ogółem... Odzwierciedlenie Śnieżynki: nie i nigdy.

Wygląd: 
  • Ogólny opis - Wysoka i szczupła długowłosa kotka, o płowej dymnej sierści i żółtych oczach.
  • Kolor sierści - Płowa dymna
  • Długość sierści - Długa
  • Kolor oczu - Żółte
Rodzina: 
  • Ojciec - Kolczasta Skóra {(Liliowy srebrny pręgowany tygrysio o brązowych oczach) Eeee tam, nudziarz z niego. Choć czasem pomaga jej ujść bez szwanku spod oka matki}
  • Matka - Skrząca Nadzieja {(Liliowa dymna o żółtych oczach) Nawet spoko, choć za bardzo troskliwa}
  • Rodzeństwo - Sen
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w Klanie Wilka, jako córka Skrzącej Nadziei i Kolczastej Skóry.
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Orzeszek | majka91011@gmail.com

***

SEN
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -;
Charakter: Pewna siebie i pyskata, oraz wszystko komentująca. Zawsze musi gdzieś dodać swoje pięć groszy. A także i próżna, zawsze w pierwszej kolejności patrzy na wygląd, i w ten sposób dobiera sobie znajomych. Nie oznacza to jednakże, że jest świetną przyjaciółką, o której każdy marzy, Sen to totalne przeciwieństwo takiej osoby. Wykorzystuje swoich najbliższych do wszystkiego czego może. "Przynieś mi jedzenie", "Upoluj to za mnie". Niestety to jedne z wielu zdań, jakie się z pyska młodej Sen wypadają. Świetna z niej aktorka. Czegoś jej się nie chce? Będzie symulować że coś ją boli. Nie robi to tylko po to, by móc leżeć i pachnieć w legowisku, ale też po to, by zwrócić na siebie uwagę. Straszliwa z niej atencujszka. Ma być o niej głośno, bo ona tak chce. Ale mimo wszystko ma też o w sobie te dobre cechy. Jeżeli już się sama za coś weźmie, to zrobi to bardzo dokładnie. 

Wygląd: 
  • Ogólny opis - Smukła i wysoka. Tymi dwoma słowami można opisać sylwetkę Sen. Aczkolwiek, nie ma tym kończy się opis jej całego wizerunku. Natura podarowała jej długą, puszystą sierść, o którą bardzo zła. Na domiar tego jej włosie przybiera płową barwę, która jest jeszcze poprzecinana klasycznymi pręgami. Niestety, bądź stety, jak kto woli, nie znalazło się u niej ani grama bieli. Na pyszczku kotki nie brakuje oczywiście różowego nosa oraz pary żółtych ślepi. Jeszcze jej jedną cechą szczególną jest dłuższe futro zwisające z policzków. 
  • Kolor sierści - Płowa pręgowana klasycznie
  • Długość sierści - długa 
  • Kolor oczu - żółte 
Rodzina: 
  • Ojciec - Kolczasta Skóra 
  • Matka - Skrząca Nadzieja
  • Rodzeństwo - Śnieżynka
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: Brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w Klanie Wilka. 
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: bonifirea@gmail.com

***

1 komentarz: