BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

09 grudnia 2018

Mucha Urodziła!

Mucha urodziła wyplula  na świat dwójkę zdrowych kociąt!
Owca

Puch


OWCA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców 
Płeć: Kocur 
Klan: Samotnik (Klan Lisa) 
Ranga: Kociak 
Poziom medyczny: -
Charakter: Owca, cóż to za dziwne kocię. Zachowaniem zdecydowanie różni się od większości rówieśników, można powiedzieć, że brakuje mu dziecięcej niewinności. Uwielbia za to podsłuchiwać sprzeczki innych albo skłócać ze sobą koty z klanu. Im więcej dram, tym większy jest uśmiech na jego pyszczku. Oczywiście jest jeszcze młody i niezbyt doświadczony, ale większość rzeczy które robi, robi intuicyjnie i często mu to wychodzi, przez co wszyscy uważają że szybko się uczy. Jednak tak nie jest, kocurek wręcz nienawidzi słuchać się rad innych, uważa że wszystko najlepiej załatwi sam. Jest strasznym egoistą, jeśli okaże się dla ciebie miły to lepiej uciekaj, bo z pewnością nie chodziło mu o twoje dobro, ale swoje własne. Nie udzieli nikomu bezinteresownie pomocy, choćby miał przed sobą umierającego kota. Trzeba także wiedzieć, że jak coś mu nie pasuje to otwarcie będzie to pokazywał, gryząc i drapiąc swoimi małymi kiełkami i pazurkami wszystko wokoło, a jeżeli to nie zadziała, to spróbuje skrycie przechytrzyć i zmanipulować swój cel. Podsumowując, nieznośny dzieciak. 
Wygląd: 

  • Ogólny opis - Owca to dość duży kociak o lśniącej i lekko podkręconej czarnej sierści, przez którą przypomina owcę, oraz długim pysku. Na nosie oraz końcówce ogona ma parę małych białych akcentów, (w tym jedną białą plamkę ma na nosie, a drugą na końcu ogona) przez które nie jest całkowicie czarny jak noc. Kocurek ma duże i krępe łapy, przez co widać już, że wyrośnie na dużego kota. Jego oczy są intensywnie niebieskie, za każdym razem jak na kogoś patrzy można mieć wrażenie, że przeszywa go wzrokiem. Nos ma w kolorze brudnego różu, tak samo jak poduszki łap, które są tylko trochę ciemniejsze. Można również powiedzieć, że urodę odziedziczył po matce, chociaż póki co nikt nie jest w stanie stwierdzić co do końca z niego wyrośnie. 
  • Kolor sierści - czarna jednolita z białymi akcentami 
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu - intensywnie niebieskie 
Rodzina: 

  • Ojciec - Szerszeń 
  • Matka - Mucha 
  • Rodzeństwo -  Z miotu jest to tylko Puch, przyrodnie zaś to(z Mozaiki): Żwirowa Ścieżka, Muchomorowe Serce oraz(z Jagódką) Rudzik, Wisienka, Krogulec i Kora 
  • Partner - brak
  • Potomstwo -  brak
Mentor: 
Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Lisa jako syn pięknej Muszki i trochę mniej pięknego Szerszenia. 
Punkty umiejętności: 

  • siła - /// 
  • szybkość - /// 
  • zwinność - /// 
  • skok - /// 
Upomnienia: 0/3 
Właściciel: ruffka (Rudzik) 

* * * 

PUCH
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców 
Płeć: Kotka
Klan: Samotnik (Klan Lisa)
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: -
Charakter: Chociaż na pierwszy rzut oka wygląda jak najnormalniejsze kocię pod słońcem, wcale tak nie jest. Może i tego nie ukazuje, jednakże w jej małym łebku wszystko ma swoje miejsce. Wie co będzie robić w przyszłości, kim jest i po co jest. Jest bardzo nerwowa, kiedy jakiś czynnik zakłóci jej codzienność. Nie przepada za zmianami, stara się ich jak najbardziej unikać, chyba, że nie ma innego wyboru, lub jest do tego zmuszona. Nie zapominajmy o jednej rzeczy - bowiem ta mała kulka jest nadzwyczaj ułożona. Gdy zrobi coś źle - domaga się o jakiś rodzaj kary, co dziwne - nawet jej się to podoba. Swoje poglądy stara się przystosować do osoby, która ma nad nią władzę. Dzięki temu, czuje się lepiej. Co jeszcze bardziej dziwi - wykonywanie zadań jest dla niej istną frajdą! 
Tak, Puch zdecydowanie nie zalicza się do przysłowiowych kociąt.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Jak na tą chwilę, jest mała, kulkowata i pokręcona. Jej loczkowate futro, trochę wyróżnia ją wśród innych kotów, które zna. Ma łaciaty, buro-różowy nos i parę niebieskich oczek. Posiada łaciatą sierść, w kolorach bieli, mglistej szerzy oraz podchodzącego pod brzoskwiniowy, pomarańczowego. Najbielszą ma mordkę, potem kolory się przyciemniają, tworząc coś bardzo... ciekawego. Czymś, o czym wiedzą jedynie jej najbliżsi, bo kotka ogromnie się tego wstydzi i ma przez to lekkie kompleksy... jest brak jednego z palców u lewej, przedniej łapie, czyli tak, jak normalnie w tylnych. Na tym wrodzonym "uszczerbku" ma bzika i stara się ukrywać tą wadę, chociaż w ogóle nie przeszkadza jej w funkcjonowaniu.
  • Kolor sierści - (niebieski pręgowany) szylkretowe calico
  • Długość sierści - połdługowłosa (loczki)
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Szerszeń
  • Matka - Mucha
  • Rodzeństwo - Z miotu jest to tylko Owca, przyrodnie zaś to od strony ojca - (z Mozaiki): Żwirowa Ścieżka, Muchomorowe Serce oraz(z Jagódką) Rudzik, Wisienka, Krogulec i Kora 
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: 
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w Klanie Lisa wraz z bratem Owcą, jako dziecko Muchy i Szerszenia
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Właściciel: Postać NPC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz