BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 lutego 2014

Okraszona Polana

 
OGÓLNE
OKRASZONA POLANA
*Poprzednie imiona: Czaszka > Czaszkowa Łapa > Czaszkowa Rozpadlina
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Klan Klifu > Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Czaszka jest średniego wzrostu, jednak jest tak chuda, że wydaje się mniejsza niż jest w rzeczywistości. Jej uszy wydają się za duże na nią, a głowa wydaje się tak mizerna, że aż czaszkowata. Posiada ona w większości czarne futro, które jest naznaczone maleńkimi rudymi prześwitami. Ma też białą plamę na szyi, brodę oraz cienki pasek idący od piersi do końca brzucha. Jej futro jest krótkie i gładkie, i mimo nie bycia urodziwą, Czaszka się tym nie przejmuje i spędza sporo czasu wygładzając futro, mimo braku zainteresowania urodą.
Cechy szczególne - Chuda, głowa prawie trójkątna
Kolor sierści - Czarny szylkret calico
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Brązowy

CHARAKTER

Okraszona Polana jest znana ze swojej ciekawości, która potrafi łatwo przejść we wścibskość. Choć sama niewiele mówi i jest uznawana za cichą, nos wtyka wszędzie, nawet tam gdzie nie wolno. Uwielbia słuchać plotek i nawet jak są one tak abstrakcyjne, że nawet ona jest w stanie rozpoznać, że nie są one prawdą, to traktuje je jak bajki których można posłuchać dla zabicia czasu. Posiada fascynację lekami, jagodami oraz martwymi owadami, te ostatnie kolekcjonując. Ta fascynacja prawdopodobnie jest spowodowana stanem jej matki, a jej paplania i mylenie kotki  z jej martwym rodzeństwem zapoczątkowało zainteresowanie Okraszonej w sprawy duchowe, w tym Klan Gwiazdy oraz jak on naprawdę działa. Kotka też jest szczera do bólu ale nie z okrucieństwa. Ona po prostu nie rozumie dlaczego inne koty ukrywają swoje uczucia. No bo po co je chować? Kłamać jednak umie, a gdy ktoś ją zdenerwuje to uwielbia w złości mówić "A ty pójdziesz do Ciemnego Lasu".

MORALNOŚĆ

Lubi słuchać o Klanie Gwiazdy oraz Mrocznej Puszczy. Wierzy w oba te światy, ale nie identyfikuje się z żadnym z nich

CIEKAWOSTKI

- Ulubioną rzeczą wojowniczki to martwy motyl, na którym kiedyś niechcący usiadła. Od tego mniej więcej czasu kolekcjonuje martwe lub zabite przez siebie owady. Jej ulubionym owadem jest bąk.
- Jest delikatnie zauroczona Pchlim Nosem, jednak ciężko jej się do tego przyznać

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Nie jest zbyt silna, nie wie i nie rozumie kiedy jej słowa ranią lub denerwują innych
Mocne strony: Jest szybka, wytrzymała i świetnie się skrada

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Lamparci Ryk (Nie wie o tym)
Matka - Łabędzia Pieśń (Dla Czaszki rodzicielka jest bardziej ciekawą rzeczą w tle niż faktyczną matką. Nie zdaje sobie nawet sprawy, jak zachowanie Łabędziej Pieśni na nią wpłynęło.)
Rodzeństwo - z tego samego miotu: Osmalona Dusza i Prószący Śnieg; przyrodnie: Cierniste SpętanieKlonowy Upadek, Brzozowa Łapa
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Pchli Nos (Jej najbliższy przyjaciel. Nie odstępuje go na krok i czuje, jak z każdym dniem coraz bardziej się w nim zadurza. Niestety, nie jest w stanie przyznać się do swoich uczuć. Od kiedy pamięta oczy jej przyjaciela pozostają niezmiennie utkwione w Sroczej Gwieździe), Borsuczy Język (Okraszona Polana sama nie jest pewna, w jakich okolicznościach zbliżyła się do młodszej, jednak ceni sobie jej towarzystwo), Pylista Burza (podobnie jak przy Borsuczym Języku, wojowniczka sama nie pamięta momentu bliższego poznania kotki. Mimo problemów z komunikacją, Pyłek jest dla niej dużym oparciem i często można je spotkać na wspólnym rysowaniu czegoś w ziemi)
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Kornikowa Kora
HISTORIA

Urodzona w Klanie Klifu, później trafiła do Klanu Nocy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz