BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

ŚNIEŻNY WICHER

 
Autor grafiki: Sups
OGÓLNE
ŚNIEŻNY WICHER
*Poprzednie imiona: Śnieżek -> Śnieżna Łapa -> Naiwna Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Pansexual
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: wiktorynka.szumna@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocur w sumie się nie zmienił. Dalej wysoki van. Większość jego ciała jest biała, jednak jego przednia łapa, uszy i końcówka ogona, są czarne. Oczy ma brązowe, a futro półdługie. Może kiedyś było w strasznym nieładzie, teraz nieco mniej. Można zauważyć na jego łapie bliznę, to rzecz, która zmieniła się w jego wyglądzie na pewno.
Cechy szczególne - Blizna na przedniej łapie.
Kolor sierści - Czarna jednolita van
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Od złośliwego kociaka, przez cichego, ukaranego ucznia, do dość wesołego wojownika. Może życie uczniowskie z karą dało mu trochę w kość, jednak po zostaniu wojownikiem, kocur poczuł się dużo lepiej. Walcząc z matką wreszcie pokazał, że jest od niej silniejszy i może się uwolnić. Znów pewny siebie, choć nie tak jak dawniej, żartobliwy i uśmiechnięty. Nie jest już tak złośliwy jak zawsze, jednak ostre odzywki i dogryzanie innym mu pozostało, lecz różni się to tym, że teraz wie, jak niektóre rzeczy mogą boleć, więc nie robi wszystkiego. Nie przyjdzie robić ci złośliwych żartów, straszyć czy wyzywać od najgorszych, jak dawniej potrafił. Całą resztę swojego zachowania uważa za niewinne zabawy. Nie zawsze rozumie, że to może być coś złego. Był już taki jako kocię, mimo tego, że jako uczeń kompletnie się zmienił, to mu jednak zostało. Trudno mu nawiązywać jakieś znajomości. Przez życie uczniowskie, swój ostry język i zachowanie, trudno mu się z kimś dogadać. Potrafi się odezwać i nie ma z tym problemu, ale nie potrafi zdobywać przyjaciół. Jest trochę odludkiem, jeśli chodzi o te sprawy. Nie potrafi się odnaleźć w tej roli towarzyskiego kota, jak dawniej. Jednak gdy ktoś go pozna i postanowi się z nim zaprzyjaźnić, zobaczy, że to fajny kocur, który czasem przegina. 
No kocur nie zmienił się aż tak. Z cichego ucznia wyszła mieszanka tego jaki był jako kociak i ukaranego młodziaka. Jednak jedna rzecz zniknęła na pewno, jego przesadnia ambicja.

MORALNOŚĆ

Klan Gwiazdy daje mu wsparcie, a on dalej jest mu wierny. Jego stosunek do wiary się nie zmienił, dalej wierzy w Klan Gwiazdy. 
Nie jest pewny, czy byłby w stanie kogoś zabić. Zranić może, zwłaszcza jak wleci w wir walki, ale zabić? Sam jeszcze nie wie.
Nie posunie się do kanibalizmu. 

CIEKAWOSTKI

Uwielbia chodzić nocą po obozie, czy lesie.
Często można zauważyć jak chodzi za swoimi rodzicami, nieco poddenerwowany. Jest to spowodowane tym, że kocur martwi się o nich, zwłaszcza o ojca. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// 
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: 
- Wspinaczka na drzewa - Ma lęk wysokości, a lekcje Naparstnicy nic nie dały.
- Lekkomyślność - Najpierw robi, potem myśli, przez co często wpada w kłopoty.
Mocne strony: 
- Walka - jest dość silnym kotem i dobrze mu idą pojedynki.
- Pomoc - Pomoże kotu w potrzebie.

RELACJE

RODZINA

Ojciec -  Szczurzy Cień - Śnieżek stara się bardziej zrozumieć ojca. Od samego początku nic o nim nie wiedział, więc kiedy już go poznał, stara się to zmienić.
Matka - Ważkowe Skrzydło - Dalej znienawidzona matka, choć, teraz nawet bardziej. Zniszczyła mu wszystko... Jednak po tym, jak kotka zaczęła mieć problemy psychiczne, zaczął się o nią martwić. Było mu jej żal i nie mógł jej tak zostawić. Nie potrafi być taki jak ona i po prostu przejść obok, widząc jej problemy.
Rodzeństwo - Gryczana Łapa[*]Lawendowa Łapa [*] - Kochane siostry. Jedna umarła, druga zaginęła. Śnieżny Wicher strasznie za nimi tęskni. Nie rozumie dlaczego to wszystko się stało. Ma nadzieję, że Klan Gwiazdy ma ich w opiece.
Partner - Nie znalazł odpowiedniego kota i nawet nie wie, czy znajdzie. Może pisane jest mu życie w samotności?
Potomstwo - Nie myślał o tym. Sam nawet nie wie, czy by sobie poradził, w końcu jego rodzina nie była za dobrym przykładem.

INNE

Ważkowe Skrzydło - Nienawidzi jej, jednak nie potrafi być taki jak ona i ją zostawić w takim stanie.
Szczypiorek - Jego najlepszy przyjaciel, uczeń i ktoś dla kogo zrobiłby wiele. Uwielbia go, a ich rozstanie przez karę Śnieżka strasznie go dotknęło. Nie chce znowu go zostawiać, co teraz stawia go w nieprzyjemnej sytuacji.
Naparstnicowa Kołysanka [*] - Jego przyjaciółka, ale w Klanie Wilka. Bardzo ją lubi i jest jej bardzo wdzięczny. Gdyby nie ona, pewnie by nie został wojownikiem, niestety zmarła.
SZKOLENIE

Mentor - Koszmarny Omen [*] - Jego dawny mentor. Nauczył go wszystkiego. Może i czasem było ciężko i nie przepada za kocurem, ale niektóre treningi dobrze wspomina. 
Uczniowie obecni - Muszlowa Łapa - Stara się ją wyszkolić jak najlepiej.
Uczniowie dawni - Szczypiorek 
HISTORIA

Urodzony w Klanie Wilka, przez umowę Ważkowego Skrzydła i Szczurzego Cienia, podczas rządów Szakalej Gwiazdy. Przez całe dzieciństwo musiał znosić złośliwości ze strony matki i jednej z sióstr, Lawendy. W końcu gdy został uczniem, poznał Szczypiorka. Nie mógł go zostawić, widząc, że nawet nie umiał polować, więc zaczął go szkolić i to był błąd. Po jakimś czasie klan dowiedział się o Szczypiorku i Śnieżny Wicher został ukarany. Nie mógł wychodzić z obozu, dostał dodatkowe obowiązki i nowe imię – Naiwna Łapa. Cały klan krzywo na niego patrzył, a mu było bardzo ciężko. Jednym plusem było to, że zbliżył się nieco do swoich sióstr, a zwłaszcza poprawił się jego kontakt z Lawendową Łapą. Pewnego dnia, podczas wspinaczki, poznał Naparstnicową Łapę, która zaczęła pomagać mu się wspinać. Gdy był jeszcze uczniem, zmarła liderka klanu i wiele innych kotów, a w tym jego siostra Lawenda. Gdyby tego było mało, Gryka zaginęła. Z całego rodzieństwa został więc sam. Po jakimś czasie przystąpił do walki z własną matką i wygrał, zdobywając nowe imię – Śnieżny Wicher – i zostając oficjalnym wojownikiem Klanu Wilka. Niedługo po tym jego matka zachorowała, a on dowiedział się dzięki temu, kto jest jego ojcem. W końcu jego matka zaczęła mieć większe problemy. Kocur, nie potrafiąc zrobić tego co ona, mimo tego, że jej nienawidził, zaczął jej pomagać. Obowiązków tylko przybywało, nie licząc pomocy matce, doszła również opieka nad ojcem, który również był w złym stanie i nauka uczennicy. Do tego wszystkiego doszła jeszcze śmierć przyjaciółki, Naparstnicowej Kołysanki. 
Teraz trzyma się dalej, powoli dorastając i zwalczając dalej przeciwności losu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz