BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 września 2021

Puszyste Futro urodziła!

Puszyste Futro urodziła 5 uroczych maluszków, jednak jedno kocie zmarło krótko po porodzie.




Złoty


Szafirek



Bławatka


Asterka




Miodek 


ZŁOTY
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Interpłciowy
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - [Póki co jedyny kontakt jaki ma z medykami jest negatywny, więc trzyma się od nich z daleka]
Charakter: Złoty to malec, który z wyglądu przypomina straszliwego rozrabiaka, któremu tylko psoty w głowie. Nic jednak bardziej mylnego! Wbrew pozorom jest to bardzo posłuszny kociak, który zawsze stara się wypaść przed kimś jak najlepiej. Nie ważne, czy dopiero pozna danego kota, czy jednak zna już go wiele księżyców. Zawsze życzliwy, uczynny, choćby miał się ugryźć w tyłek, to i tak będzie miły aż do bólu, bo przecież tak wypada. Bardzo chętnie przynosi innym podarki w postaci wszelakiej - od patyczka po kawałek legowiska, oczekując przy tym pochwał oraz żarliwych podziękowań. Mimo iż z początku Złoty wydaje się wręcz nieskalany - dzieciak jest paskudnym narcyzem. Co i rusz musi napomknąć, ot tak przy okazji, jaki wspaniały i cudowny jest. Zarówno pod względem charakteru jak i wyglądu. Jak na dzieciaka morderczyni ma dosyć wysokie mniemanie o sobie, stara się jednak robić wszystko, aby piętno dziecka mordercy się do niego nie przykleiło. Żartami oraz lekkodusznym podejściem do życia maskuje strach przed byciem szykanowanym przez to, że według medyków ”posiada obie rzeczy”, jednakże nie wie, co ci mieli na myśli. Trochę taka paranoja.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Złoty to masywny kocurek o kwadratowej głowie, krępych łapach oraz masywnych barkach. Jego futro jest w srebrzystym kolorze delikatnej pomarańczy zmieszanej z brązem usiane w ciemniejsze tygrysie pręgi. Brzuch, wewnętrzna część łap i ogona, a także klatka piersiowa są w jaśniejszym odcieniu. Ślepia ma jasnoniebieskie podobnie tak, jak dziadek kocurka. Biel znajduje się na pyszczku, palcach w przednich łapach oraz na klatce piersiowej w formie krawatu gdzie sięga aż pyszczka
  • Kolor sierści - Srebrny cynamon pręgowany tygrysio z białym
  • Długość sierści - Długa
  • Kolor oczu - Niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec - Wieczornikowe Wzgórze - kocurek nie wie, że wojownik jest jego ojcem. W dodatku matka ma jakiś problem do kocura, nie mniej - młodzik uważa go za ciekawego osobnika i na wszystkie sposoby stara się poznać
  • Matka - Puszyste Futro - dziwna kotka, trochę przerażająca ze względu na swoją dosyć agresywną naturę. Kotka pilnuje swoich kociąt jakby były jakimś skarbem, jednocześnie co jakiś czas wścieka się, gdy ktoś jej wypomni, że nigdy nie będzie wojowniczką
  • Rodzeństwo - Szafir - brat, po prostu. Póki co ich relacja nie jest jakaś ani zawiła ani negatywna, Bławatka, Asterka, Miodek (*)
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: Brak
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie nocy z postępu Puszystego Futra.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Hachi (paluszkifelka@gmail.com)

* * *
SZAFIREK
Poprzednie imiona: --
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -{Według niego roślinki są nudne i nie interesuje się nimi zbytnio. Uważa, że potrzebuje jedynie wiedzy o podstawowych ziołach, reszta natomiast nie jest mu do szczęścia potrzebna }
Charakter: Przede wszystkim Szafirek nigdy nie pozwoli na to, by ktokolwiek wszedł mu na głowę. Zawsze gdy widzi, że jego rozmówca przynudza, od razu kończy dyskusję, ponieważ nie chce tracić swojego cennego czasu na mało interesujące go informacje. Na ogół jest dosyć chłodny wobec innych kotów, a przy tym skryty w sobie i cichy. Jednak jego charakter ulega całkowitej zmianie w momencie, w której spotyka godnego jego zaufania osobnika. Wtedy kocurek jest w stanie być bardziej otwartym i chętnym do nie okazywania pogardy.
Mimo wszystko jest bardzo dobrym słuchaczem, który pomimo młodego wieku, jest w stanie zapamiętać sporo faktów. To typ analityka, w głowie zawsze zatrzymuje sensowne dla niego informacje, mogące w przyszłości okazać się przydatnymi. To typowo patrzący w przód realista. Nie ma żadnych, żałosnych i naiwnych marzeń, po prostu sam pracuje na swój sukces. Nie lubi, gdy mu się rozkazuje. Zazwyczaj zaczyna wtedy ignorować rozmówcę.
Obojętny na krzywdę innych, chyba że dotyczy to kota, którego lubi. Wtedy jest w stanie wydobyć z siebie resztki skrytej głęboko dobroci, i stanąć w czyjejś obronie. Wydaje się być egoistą, aczkolwiek potrafi czasami się dzielić.
Ceni sobie szczerość i sam jest prawdomówny, gdyż nie widzi powodu do kłamstw, skoro prawda zawsze wyjdzie na jaw.
Wygląd:
  • Ogólny opis -  Dobrze zbudowany kocur, o dosyć silnych i zwinnych łapach. Ciało pokryte półdługim futrem, w kolorze niebieskim srebrnym, przykryte w większości ciemniejszymi pręgami. Jego przednie dwie łapy, pyszczek oraz koniec ogona pokryte są białą sierścią. Reszta Oczy w barwach jasnego błękitu, zawsze bacznie obserwują otoczenie, a także inne koty.
  • Kolor sierści – niebieski srebrny pręgowany tygrysio z bielą
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec – Wieczornikowe Wzgórze
  • Matka – Puszyste Futro
  • Rodzeństwo - Złoty, Bławatka, Aterka, Miodek (*)
  • Partner – Na obecną chwilę gardzi samą myślą posiadania partnera
  • Potomstwo - --
Mentor: --
Uczniowie:
  • dawni - --
  • obecny - --
Historia: Urodził się w Klanie Nocy. Puszyste Futro wykorzystała Wieczornikowe Wzgórze i w ten sposób powstał Szafirek, wraz ze swoim rodzeństwem.
Punkty umiejętności:
  • siła - //
  • szybkość - //
  • zwinność - //
  • skok - //
Upomnienia: 0/3
Właściciel: ewabier2003@gmail.com

* * *
BŁAWATKA
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Bławatka sprawia wrażenie ,,idealnego" kociaka, o którym marzy większość królowych. Usłuchana, nie wszczyna awantur i słucha się niemalże wszystkich poleceń wydanych przez starszych. W czym tkwi haczyk? Koteczka nie potrafi opanować wszechogarniającej fascynacji całym światem, przez co każdą napotkaną okazję wykorzystuje do eksploracji otoczenia. Rzadkością jest spotkanie jej odpoczywającej w legowisku - po co marnować dzień na odpoczynek? Zamiast tego spaceruje z wysoko uniesionym ogonkiem po obozie, starając się poznać jak najwięcej przyjaciół. Tak, nowe koty w swoim życiu wita niezwykle życzliwie i radośnie, gdyż uważa, że klucz szczęścia leży właśnie w przyjaźni i miłości. Wiara w wymienione wyżej wartości powstała w wyniku napiętych relacji między mamą a tatą. Och, gdyby tylko mogła cieszyć się normalną rodziną...
Wygląd:
  • Ogólny opis - Drobna, aczkolwiek wysoka kotka o dość specyficznym ubarwieniu futra. Płowe, pręgowane klasycznie łaty gładko przechodzą w kremowe, omijając białe plamy na okrągłym pyszczku oraz długich łapach. Po ojcu odziedziczyła pełne głębi niebieskie oczy, które górują nad pudrowym noskiem w kształcie serca. Posiada długie futro, nieco zagęszczające się w okolicach szyi oraz ogona.
  • Kolor sierści - srebrny płowy calico pręgowany klasycznie bicolor
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec - Wieczornikowe Wzgórze
  • Matka - Puszyste Futro
  • Rodzeństwo - Złota, Szafir Miodek
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: -
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w Klanie Nocy jako niechciane dziecko Wieczornikowego Wzgórza i przepustka dla Puszystego Futra.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: astra.sol@onet.pl

* * *
ASTERKA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: kotka
Klan: Nocy
Ranga: kociak
Poziom medyczny: - [babra się w ziołach, ale nie z zainteresowania]
Charakter: Dama dworu. Patrzy na wszystkich wyniośle i porusza się z gracją, tak aby każdy mógł ją podziwiać. Fałszywa przyjaciółka, która obgaduje za plecami i nie ma za grosz lojalności. Dumna jak paw, pewna siebie jak orzeł, głośna jak gęś i groźna jak jastrząb. Ma wysokie ego i samoocenę, nigdy nie była uległa i zawsze musi mieć własne zdanie, czasem tylko po to aby je mieć. Lubi się kłócić i nie przepuści takowej okazji. Asterka nigdy nie wyrosła (i nie zanosi się na to w przyszłości) z tej dziecięcej fazy, kiedy uważa siebie za głównego bohatera a innych za tło w JEJ historii. Dlatego też nie ma oporów przed wyśmiewaniem się ze słabszych i mieszania ich z błotem. Wszystkie uwagi ignoruje lub zbywa strofujące ją koty syknięciami. Nic sobie nie robi z kar które inni na nią nakładają, ale bądźmy szczerzy, kto chciałby ją karać wszyscy? Kiedy może to podlizuje się ważniejszym rangom i szanowanym kotom. Wbrew tego co można wywnioskować jest naprawdę inteligentna i szybko się uczy. Wie w danych sytuacjach na co może sobie pozwolić, a na co nie. Gdy nikt nie patrzy potrafi zrobić dosłownie wszystko a później machać rzęsami mając nadzieję na pozytywne zakończenie. Najbardziej do męczenia upodobała sobie Popiołkę. Jak już wspominałam, lubi sobie podpatrzeć i nawet poeksperymentować z ziołami. Interesuje ją to, że takie paprochy mogą sprawić że jej futerko stanie się piękne i błyszczące bądź zyska miękkość godną królowej. Chodzi do medyków i często się o to pyta.
Oprócz tego jest jeszcze druga strona medalu. Od niepamiętnych czasów kotka cierpi na anoreksję i maksymalnie się wychudza, aby czuć się lepiej. Uważa to za normalną część życia, a koty które tak nie mają uznaje za dziwne, sama nie wiedząc że to choroba.
Wygląd:
  • Opis ogólny - Natura nie poskąpiła jej wdzięku. Kotka ma jasnoszare futro, jasnorude łatki na nim i to wszystko pokryte czarnymi i rudymi tygrysimi pręgami. Na domiar tego, łapy, brzuch, pierś, szyja oraz szczęka kotki są skąpane w bieli. Na swoim cudownym pyszczku ma jeszcze różowy nosek i parę błękitnych ocząt. Do wszystkiego dochodzi jeszcze długa, błyszcząca sierść. Te cechy sprawiają, że smukła i wysoka Aster nie tylko uważa, ale również w oczach innych uchodzi za piękną. Niestety, to wszystko to tylko przykrywka. Pod tym wszystkim kryje się wychudzone, tykowate ciało które jeszcze jakimś cudem stoi na słabych nóżkach. Je tylko tyle, aby przeżyć, bo przecież niedopuszczalnym jest aby kotka była gruba. Od niepamiętnych czasów testuje (oczywiście nie na sobie) różne ziołowe papki na kondycję sierści, które nie zawsze działają, ale częste mycie i czesanie kłaków również robią swoje. Brzydzi się brudu.
  • Kolor sierści - czarny srebrny tortie bicolor pręgowany tygrysio
  • Długość sierści -  długie
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina:
  • Matka - Puszyste Futro - fuj, fuj, F-U-J. Wyrzekła się swojej matki i traktuje ją jakby nie była z nią spokrewniona. Wykorzystuje ją do brudnych spraw. Jeśli spytasz, to Asterka nie ma matki.
  • Ojciec - Wieczornikowe Wzgórze - ma "listę" kilku potencjalnych kotów którzy mogą być jej ojcem i jednym z nich jest właśnie on. Nie odzywa się do niego, na wszelki wypadek.
  • Rodzeństwo - Złoty, Szafir, Bławtka, Miodek (*)- mogą co najwyżej stać w jej cieniu, to ONA jest najlepsza. Uwielbia się z nimi spierać i szczerze wolałaby aby nie istnieli
  • Partner - mimo, że uwielbia towarzystwo kocurów uważa że żaden nie jest godzien takiej bomby jak ona
  • Potomstwo - ma rodzić w bólach krzyczące bobasy? Może je co najwyżej spalić albo utopić.
Mentor: ///
Uczniowie: ///
Historia: Urodzona w Klanie Nocy.
Punkty umiejętności:
  • Siła - ///
  • Szybkość - ///
  • Zwinność - ///
  • Skok - ///
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Wierzba (autor: Pianka)

* * *
MIODEK (*)

1 komentarz: