BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

CZEREŚNIA

 

CZEREŚNIA

Poprzednie imiona: Brak

Wiek: 93 księżyce

Płeć: Kotka

Klan: nieKlan Lisa

Ranga: Liderka

Poziom medyczny: -

Charakter: Czereśnia po śmieci Lavika i Ważki oraz zaginięciu Księżyca zmieniła się. Już nie jest tą wesołą koteczką co wszędzie będzie widziała same pozytywy i będzie szukać przygód. Nie, ten kociak w niej już zupełnie zanikł, teraz jest dorosłą kocicą dla której ważne są tylko dwa cele w życiu i nawet jak ich aktualnie realizuje to wciąż myśli o tym jakby gonił ją czas. A jakie to cele? Pierwszy to odnalezienie Księżyca tak samo jak kilka księżyców wcześniej Srebrnego Poroża, a drugi to doprowadzenie nieKlanu Lisa to potęgi, którą chciała Sarna. Kotka czuję, że jest to winna swojej starej mentorce, chociaż nigdy za nią nie przepadała i innym kotom z klanu, które zasługują na więcej niż stara stodoła. Według Czereśni nieKlan Lisa zasługuje na równe uprawnienie z innymi klanami i zamierza do tego doprowadzić. Tak tylko to zostało z starej Czereśni, jej ambicję i samozaparcie, że jak to ona tego nie zrobi? To patrz. Niektóre koty na przykład jej matka lub siostra, patrząc się na jej zachowanie powiadają, że przez to wszystko może się całkowicie zgubić w swoich zamiarach oraz przekonaniach, a poza tym inne koty mogą to wykorzystać, ale czarno-biała kotka się tym nie przejmuje i robi to co uważa za słuszne, nie zważając na późniejsze konsekwencje.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Czereśnia z wiekiem dojrzała, co można zauważyć w jej oczach, które pokazują prawdziwe uczucia kotki. A te uczucia przez wydarzenia z życia czarno-białej to tylko smutek i złość. Oprócz tego jeszcze trochę urosła, chociaż dalej wydaje się drobna w porównaniu do innych kotów z jej klanu. Dodatkowe czarno-białe futro na jej ciele i ogonie, jeszcze bardziej się wydłużyło, co powoduje, że kotka dalej ma trudności z ogarnięciem go i musi spędzać wiele godzin, by wyglądało ładnie.

  • Kolor sierści - Czarna z białym.

  • Długość sierści - Długa.

  • Kolor oczu - Zielone.

Rodzina:

  • Ojciec - Martini

  • Matka - Srebrna

  • Rodzeństwo - Płomykówka

  • Partner - Lavik (*) [Ukochany Czereśni i najważniejszy kocur w jej życiu. Żałuje, że nie mogła go zobaczyć ostatni raz przed jego śmiercią]

  • Potomstwo - Ważka(*) [Jedyna córeczka po jej śmierci przeżyła duży szok nie mogąc uwierzyć, że jej już nie ma. Gdy zrozumiała, że jej córka umarła została jej nadzieja, że gdzieś jest z Lavikiem i są szczęśliwi), Księżycowy Pył [Tęskni za nim bardzo, mając nadzieje, że żyje i chce go znaleźć]

Mentor: Sarna (*)

Uczniowie:

  • dawni - ///

  • obecny - Owca, Brzózka

Historia: Urodziła się w klanie lisia jako córka Srebrnego Szlaku i samotnego kota Martiniego. Dzieciństwo jej mijało na zabawach z siostrą, Płomykówką oraz kuzynem Srebrnym i wszystko było idealnie dopóki van nie odszedł. Młoda czarno-biała kotka mocno to przeżyła, żyjąc w przekonaniu, że jej kuzyn był prawie jak jakieś bóstwo i tak mijały kolejne księżyce, a w życiu Czereśni pojawiały się nowe koty. Dużą rolę w życiu kotki odegrał pieszczoszek dwunożnych. Lavik chociaż brzydki, zdobył serce Czereśni. Niestety umarł przejechany przez potwora dwunożnych, ale zostawił czarno-białej kotce pamiątkę po sobie, dwójkę dzieci, Księżyca i Ważkę. Podczas ciąży z nimi, Czereśnia poznała nową przyjaciółkę Żwirową Ścieżkę i przekonała się, że Srebrny to zwykły kot, a nie jakiś Bóg. Gdy maluchy się urodziły, córka Srebra starała się być dobrą matką i przelała całą swoją miłość na nie, dlatego strasznie przeżyła śmierć Ważki i zaginięcie Księżyca. Kilka księżyców później została liderem nieKlanu Lisa, przyrzekając sobie, że doprowadzi go do potęgi, którą chciała jej przodkini Sowa oraz będzie dążyć do tego, by znaleźć swojego syna, jak kiedyś kuzyna.

Punkty umiejętności:

  • siła - 18

  • szybkość - 30

  • zwinność - 30

  • skok - 22

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Straszny-kotek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz