BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 kwietnia 2014

Mniszkowy Nektar


Autor grafiki: zeno0313 [dc]

OGÓLNE
MNISZKOWY NEKTAR
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Klan Klifu > Samotnicy > Klan Klifu
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: @Uzihazbin29770 (dsc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocur, bardzo wydoroślał. Nabrał masy i mięśni. Jak zwykle grube i gęste futro, i wytrzymałe poduszki u łap. Duży, gęsty i puszysty ogon. Duże zielone oczy. Pyszczek pełen powagi. Jego futro przyozdabia też pióro jastrzębia. Wspomina przez to rodzinę, a zwłaszcza jej siostrę Jastrzębi Zew. Z wyglądu może przypominać wam również księcia z bajki i powód, czemu powinniście całować żaby. Jego oczy lekko świecą w ciemności, czasami możesz pomyśleć czy duże szpary nie przypominają szmaragdu. Ma miękkie futerko i zapach mchu, miodu, lawendy i drewna. Przez jego ciekawy zapach, kociaki bardzo się nim interesują.
Cechy szczególne - Grube poduszki u łap
Kolor sierści - liliowy z bielą
Długość sierści - ///
Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - Głuchy na jedno ucho

CHARAKTER

Mniszek jest... Nietypowy. Dzieciństwa nie spędził jak normalny kociak. Wręcz przeciwnie i bulwersująco go to uszkodziło. Stał on się bardzo poważny, czasami zdarza mu się udawać niektóre emocje. Ukrywa to, żeby komuś na jego temat nie zrobiło się źle. Po jego wypadku wciąż ma odruchy, czując na sobie szpony jastrzębia. Dlatego lepiej go nie dotykać! Po mimo twardego charakteru, wygląda bardzo miło i przyjaźnie. Zawsze skory do zabaw, czy innych przyjacielskich przekomarzań. Czasami jeżeli chodzi o członka rodziny lub kogoś, kto wpadnie mu w oko, może być zazdrosny. Jest charyzmatyczny, jednak przeciętny w swojej prostocie. Cichy i marudny jakby zjadł niedobrego kraba... Jest typem “starszego mentora”, ale czasami jest cierpliwy i pogodny a raz krnąbrny i pochmurny. A gdy już o cierpliwości mowa, cierpliwy, ale ma zero tolerancji dla kłamstw. Jako młodzik wychowany już na zasadach miasta, kłamał, jednak teraz zaprzestał i jest na nie wyczulony. Nie wybacza łatwo zdrady, zwłaszcza tej mocnej.

MORALNOŚĆ

Mniszkowy Nektar jest oddany Klanowi Gwiazdy
Uważa, że otwierają oczy do ujrzenia przodków – każdej nocy notuje swoje sny w specjalnym „dzienniku snów”, który tworzy z liści i szyszek. Ma swoją małą świętą przestrzeń, gdzie nigdy nie wpuszcza innych – to jego miejsce do rzekomego kontaktu z gwiezdnymi. Nie miałby problemu z zabiciem kogoś, nawet jego bliskiego.

CIEKAWOSTKI

– Voice claim – Dark Red
– Kolekcjonuje kwiaty od tych małych do ogromnych
– Lubi modliszki
– Ma obsesję o kolekcjonowaniu opowieści
– Świetnie rysuję patykiem po ziemi, chociaż na początku zostawiał małe szlaczki
– Stara się ustawiać do największych szmerów, by łatwiej byłoby mu zasnąć – ma bardzo wyczulony słuch.
– Zdarza mu się milczeć całymi dniami, jakby rozmawiał tylko ze swoim sumieniem.
– Zimą śpi zawinięty w kształt półksiężyca, z piórkiem pod policzkiem.
– Posiada charakterystycznych sposób wzdychania. Ciężko go pomyśli z jakimkolwiek innym kotem
– Posiada sokoli wzrok

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Wyczulony słuch, nie radzi sobie z podejmowaniem decyzji, ambitność
Mocne strony: Dobra odporność, walka na otwartym terenie i nad nią, zręczność i elastyczność, umięśnione łapy, brak dekoncentracji

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Jerzykowa Werwa
Matka - Miedziany Kieł
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Diament: Bardzo dobry, i miły przyjaciel. Poznał go w lesie i chciałby każdą, wolną chwilę spędzić u jego boku.
Lew: Złocisty maine coon. Przygarnął go kiedy ten był kociakiem.
Misty: Mieszkała razem z Lwem. Można powiedzieć, że byli dobrymi przyjaciółmi.

SZKOLENIE

Mentor - Pochmurny Płomień
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Liliowy kocur urodzony w miocie Jerzyka i Miedź, za panowania Srokoszowej Gwiazdy. Nieszczęsna zabawa, spowodowała katastrofę. Mniszek został porwany przez jastrzębia, jednak cudem udało mu się z tego wyjść w jednym kawałku. Przez większość jego życia został wychowany w Betonowym Świecie. Szkolił się pod okiem Lwa a później wygnanego z Klanu Klifu – Pochmurnego Płomienia. Po długim czasie szkolenia, razem ze swoim mentorem wrócili do domu. Na szczęście Liściasta Gwiazda przyjęła ich z powrotem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz