BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot Samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

02 kwietnia 2014

Warkotek

Autor grafiki: _kierdel
OGÓLNE
WARKOTEK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroromantyczny / Heteroseksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: e-mail: xfrostnightx@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Warkotek w porównaniu do swoich rówieśników jest naprawdę duży. Grube łapki kocurka zakończone są długimi, ostrymi pazurkami, zupełnie tak samo jak Mrocznej Wizji. Jego żółte oczy wręcz żarzą się w promieniach słonecznych, a w nocy kontrastują ze srebrnym księżycem. Choć nie odziedziczył po matce smukłej sylwetki, to chodzi dumnie z podniesionym pyszczkiem zupełnie jak ona. Jego futro jest grube i długie, biel i czerń kontrastują ze sobą, nadając kocurkowi elegancji.
Cechy szczególne - Puchate futro na szyi przypominające lwią grzywę, wydłużone górne kły.
Kolor sierści - Czarny bicolor
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Żółte
Problemy zdrowotne - Brak
CHARAKTER

Warkotek w żadnym tego słowa znaczeniu nie należy do kotów uległych i potulnych. Na każdym kroku ukazuje swoją dominację, warcząc do innych niemiłe komentarze. Nie ogranicza się jedynie do słów. Zdarza mu się bez powodu atakować rówieśników, czy nie okazywać litości nawet w „niewinnych” kocięcych zabawach. Arogancja i pycha wręcz wylewają się z niego na wyrost. Uważa się za najlepszego, najsilniejszego i najgodniejszego w całym klanie, ubliżając przy tym innym. Stara się nie okazywać emocji, takich jak smutek czy wstyd, ponieważ uznaje je za słabość. Często zdarza mu się przywdziewać maskę chłodu i obojętności, która nierzadko się rozpływa podczas wybuchów złości czy agresji. Nie obchodzi go hierarchia, choć lubi szczycić się byciem synem dwóch kapłanek, sam ma ambicje, aby w przyszłości zająć swoje miejsce u władzy. Czy to brat, czy siostra, nie jest wobec nich nazbyt troskliwy lub opiekuńczy, choć jednak na wyzwiska wobec jego rodziny reaguje natychmiastową agresją. Wielbi wszystko, co związane jest z jego osobą; więzy krwi, wspominki, pochwały są dla niego bardzo ważne. Zazwyczaj nie jest bezinteresowny, lecz dla reputacji przykładnego członka klanu jest w stanie wycierpieć wszystko, nawet pomóc kotu, którego nienawidzi! We wszystkim widzi korzyści, a jeśli coś nie jest mu przydatne - najzwyczajniej w świecie zostawia to na pastwę losu. Co łatwo stwierdzić, Warkotek nie radzi sobie ani ze złością, ani z porażkami, przeżywa je równie mocno, co stracone życie pobratymca. Pomimo wszystkich wad, kocurek nadal jest jedynie małą kulką puchu, która wszędzie wsadzi swój ciekawski nos. Lubi ryzykowne wypady ze żłobka, czy robienie psikusów wraz ze swoim rodzeństwem. Czasami nawet czyści swojej matce futro, by ta go tylko pochwaliła! Mimo, że do osoby empatycznej mu daleko, to zdrowie jego matek jest dla niego bardzo istotne. Dba o ich samopoczucie i często stara się poprawiać im humor, by tylko sprostać ich oczekiwaniom.

MORALNOŚĆ

Warkotkowi od małego wpajana jest lojalność Mrocznej Puszczy, co młodziak przyjmuje z radością. Cała idea splamionych krwią kotów jest dla niego idealna. Wyprany z hamulców kocurek, w przyszłości bez wahania byłby zdolny zabić kota dla korzyści, samoobrony, w imię klanu czy dla samej rozrywki. Nie przykłada większej wartości do kociego życia, wiedząc, że Mroczna Puszcza przyjmie jedynie godnych tego kotów - i do takich właśnie pragnie się on zaliczać. Akty niemoralne typu kanibalizm nie przyszłyby mu z trudnością, choć na pewno nie przypadłaby mu do gustu świadomość pożerania kocich zwłok. Gdyby dostał rozkaz, bądź skorzystałby na tym - już by się nie wahał.

CIEKAWOSTKI

– Warkotek, co widać na pierwszy rzut oka, dużą uwagę przykłada do higieny i wyglądu. Jego futerko zawsze jest starannie wyczyszczone, błyszczące, choć czasami ma problemy z walką z kołtunami na grzywie.
– Uwielbia zabawy w wojnę, wtedy zazwyczaj przyjmuje rolę przywódcy.
– Często ostrzy sobie pazurki o kamienie, by były jeszcze niebezpieczniejsze.
– Warkotek bardzo podziwia swoje matki, co skutkuje tym, że zdarza mu się wyłapywać ich zwyczaje czy poczynania, a następnie wcielać je do swojego życia.
– Choć uważa wygląd za ważny aspekt, nie boi się ubrudzić swojego futerka.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
– Nie jest zbyt szybki i zwinny
– Często odsłania swoje słabe punkty, wierząc w to, że nikt nie jest w stanie go dotkliwie zranić
– Myśli tylko o wygranej, co często zaćmiewa jego zmysły
– Łatwo ulega gniewowi i agresji
– Często się rozprasza
Mocne strony: 
– Wysoka siła fizyczna
– Ma bardzo dobrą kondycję
– Posiada wyśmienity węch, przez co jest bardzo dobry w tropieniu
– Dzięki sile swoich łap, jest naprawdę dobry w wyskokach
– Mimo ran, bólu czy wylanej krwi nie wycofa się z walki
– Wyśmienity obserwator

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Dzicz
Matka - Mroczna Wizja (biologiczna), Makowy Nów
Rodzeństwo - Pustułka, Kruk
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony 02.04.2024 r. podczas panowania Sosnowej Gwiazdy z Klanu Wilka w miocie Mrocznej Wizji i Dziczy, choć rolę drugiej matki zajęła Makowy Nów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz