BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

02 kwietnia 2014

Warcząca Łapa

Autor grafiki: _kierdel
OGÓLNE
WARCZĄCA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Warkotek
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroromantyczny / Heteroseksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: e-mail: xfrostnightx@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Warkotek w porównaniu do swoich rówieśników jest naprawdę duży. Grube łapki kocurka zakończone są długimi, ostrymi pazurkami, zupełnie tak samo jak Mrocznej Wizji. Jego żółte oczy wręcz żarzą się w promieniach słonecznych, a w nocy kontrastują ze srebrnym księżycem. Choć nie odziedziczył po matce smukłej sylwetki, to chodzi dumnie z podniesionym pyszczkiem zupełnie jak ona. Jego futro jest grube i długie, biel i czerń kontrastują ze sobą, nadając kocurkowi elegancji.
Cechy szczególne - Puchate futro na szyi przypominające lwią grzywę, wydłużone górne kły.
Kolor sierści - Czarny bicolor
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Żółte
Problemy zdrowotne - Brak
CHARAKTER

Warkotek w żadnym tego słowa znaczeniu nie należy do kotów uległych i potulnych. Na każdym kroku ukazuje swoją dominację, warcząc do innych niemiłe komentarze. Nie ogranicza się jedynie do słów. Zdarza mu się bez powodu atakować rówieśników, czy nie okazywać litości nawet w „niewinnych” kocięcych zabawach. Arogancja i pycha wręcz wylewają się z niego na wyrost. Uważa się za najlepszego, najsilniejszego i najgodniejszego w całym klanie, ubliżając przy tym innym. Stara się nie okazywać emocji, takich jak smutek czy wstyd, ponieważ uznaje je za słabość. Często zdarza mu się przywdziewać maskę chłodu i obojętności, która nierzadko się rozpływa podczas wybuchów złości czy agresji. Nie obchodzi go hierarchia, choć lubi szczycić się byciem synem dwóch kapłanek, sam ma ambicje, aby w przyszłości zająć swoje miejsce u władzy. Czy to brat, czy siostra, nie jest wobec nich nazbyt troskliwy lub opiekuńczy, choć jednak na wyzwiska wobec jego rodziny reaguje natychmiastową agresją. Wielbi wszystko, co związane jest z jego osobą; więzy krwi, wspominki, pochwały są dla niego bardzo ważne. Zazwyczaj nie jest bezinteresowny, lecz dla reputacji przykładnego członka klanu jest w stanie wycierpieć wszystko, nawet pomóc kotu, którego nienawidzi! We wszystkim widzi korzyści, a jeśli coś nie jest mu przydatne - najzwyczajniej w świecie zostawia to na pastwę losu. Co łatwo stwierdzić, Warkotek nie radzi sobie ani ze złością, ani z porażkami, przeżywa je równie mocno, co stracone życie pobratymca. Pomimo wszystkich wad, kocurek nadal jest jedynie małą kulką puchu, która wszędzie wsadzi swój ciekawski nos. Lubi ryzykowne wypady ze żłobka, czy robienie psikusów wraz ze swoim rodzeństwem. Czasami nawet czyści swojej matce futro, by ta go tylko pochwaliła! Mimo, że do osoby empatycznej mu daleko, to zdrowie jego matek jest dla niego bardzo istotne. Dba o ich samopoczucie i często stara się poprawiać im humor, by tylko sprostać ich oczekiwaniom.

MORALNOŚĆ

Warkotkowi od małego wpajana jest lojalność Mrocznej Puszczy, co młodziak przyjmuje z radością. Cała idea splamionych krwią kotów jest dla niego idealna. Wyprany z hamulców kocurek, w przyszłości bez wahania byłby zdolny zabić kota dla korzyści, samoobrony, w imię klanu czy dla samej rozrywki. Nie przykłada większej wartości do kociego życia, wiedząc, że Mroczna Puszcza przyjmie jedynie godnych tego kotów - i do takich właśnie pragnie się on zaliczać. Akty niemoralne typu kanibalizm nie przyszłyby mu z trudnością, choć na pewno nie przypadłaby mu do gustu świadomość pożerania kocich zwłok. Gdyby dostał rozkaz, bądź skorzystałby na tym - już by się nie wahał.

CIEKAWOSTKI

– Warkotek, co widać na pierwszy rzut oka, dużą uwagę przykłada do higieny i wyglądu. Jego futerko zawsze jest starannie wyczyszczone, błyszczące, choć czasami ma problemy z walką z kołtunami na grzywie.
– Uwielbia zabawy w wojnę, wtedy zazwyczaj przyjmuje rolę przywódcy.
– Często ostrzy sobie pazurki o kamienie, by były jeszcze niebezpieczniejsze.
– Warkotek bardzo podziwia swoje matki, co skutkuje tym, że zdarza mu się wyłapywać ich zwyczaje czy poczynania, a następnie wcielać je do swojego życia.
– Choć uważa wygląd za ważny aspekt, nie boi się ubrudzić swojego futerka.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
– Nie jest zbyt szybki i zwinny
– Często odsłania swoje słabe punkty, wierząc w to, że nikt nie jest w stanie go dotkliwie zranić
– Myśli tylko o wygranej, co często zaćmiewa jego zmysły
– Łatwo ulega gniewowi i agresji
– Często się rozprasza
Mocne strony: 
– Wysoka siła fizyczna
– Ma bardzo dobrą kondycję
– Posiada wyśmienity węch, przez co jest bardzo dobry w tropieniu
– Dzięki sile swoich łap, jest naprawdę dobry w wyskokach
– Mimo ran, bólu czy wylanej krwi nie wycofa się z walki
– Wyśmienity obserwator

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Dzicz
Matka - Mroczna Wizja (biologiczna), Makowy Nów
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

SZKOLENIE

Mentor - Rysi Trop
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony 02.04.2024 r. podczas panowania Sosnowej Gwiazdy z Klanu Wilka w miocie Mrocznej Wizji i Dziczy, choć rolę drugiej matki zajęła Makowy Nów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz