BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Po klanie rozeszła się kontrowersja, związana z wprowadzeniem władzy dziedzicznej, jednak jak na razie nikt nie ośmielił się wyraźnie sprzeciwić. Wojownicy są nieco przybici także ostatnimi nieszczęśliwymi wydarzeniami związanymi ze stratą kilku członków Klanu Nocy. Należy do nich między innymi jedna z córek Sroczej Gwiazdy, Wirująca Lotka, która przez komplikacje poporodowe i wycieńczenie opuściła świat żywych, trafiając tym samym do Klanu Gwiazdy. Pozostawiła jednak po sobie czwórkę córek, które teraz stały się oczkiem w głowie wielu wojowników, a szczególnie ich najbliższej rodziny.

W Klanie Wilka

Znika coraz więcej kotów. Rozpoczęte nagłą śmiercią Chłodnego Omenu przez uderzenie piorunem, zmartwienia wilczaków jedynie się piętrzą. W ciągu zaledwie jednego sezonu ich klan nawiedziło wiele nieszczęść, nie tylko pod postacią śmierci, ale także innych zdarzeń, jak chociażby nagły atak dzika na obóz Klanu Wilka, podczas którego życie stracił Mroźna Łapa. Wojownicy zdają się sami siebie wybijać, mimo, iż nie wszystko jest mówione na głos, a dużo spraw kończy zamiecionych pod ogon. Żeby tego było mało, coraz więcej kotów choruje, a Zaranna Zjawa staje w ogniu krytyki niezadowolonych z jej medycznych umiejętności pobratymców.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Klifu!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Pojawiła się nowa zakładka z Cechami Specjalnymi i Mutacjami! Aby dostać się do niej, należy wejść w zakładkę "Maści - pomoc". | Odnowiona strona ze słownikiem wojownika już zawitała na blogu! | Zmiana pory roku już 8 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 kwietnia 2014

Nimfia Łapa

 

Autor grafiki: prega
OGÓLNE
NIMFIA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Brak
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnik >> Klan Nocy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: prega
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Nimfa to…. specyficzna istota o egzotycznej urodzie. Ktoś mógłby się nawet posunąć o stwierdzenie, że jest nieco brzydka i przypomina szczura. Posiada podłużny, wychudły i smoliście czarny pysk, po którym spływają długie kosmyki sierści. Pomiędzy jej niebieskimi oczami dostrzec można białą plamkę, podobną do tej znajdującą się pod jej lewym okiem i tuż nad nosem. Uszy to jej cecha rozpoznawcza – są największe w całym Klanie Nocy, nawet większe od tych, które posiada Nenufarowa Łapa. Przód jej tułowia jest całkiem biały, dopiero zad oraz ogon, o długich, opadających w dół włosach, na powrót przybierają czarną barwę. Na tylnej lewej łapie posiada białą skarpetkę.
Cechy szczególne - orientalna budowa, białe znaczenie pod okiem i na czole
Kolor sierści - czarny bicolor
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER


Nimfa to spokojna i nad wyraz cierpliwa kotka. Zdystansowana, przyglądająca się światu z odległości. Można ją określić jako “mamę grupy”, mimo bycia zaledwie kociakiem. Lepiej się czuje pilnując rówieśników, niż bezpośrednio uczestnicząc w zabawach i gonitwach, chociaż nie oznacza to, że poproszona nie skorzysta z okazji i nie dołączy do dziecięcych igraszek. Co istotne - potrafi postawić na swoim. Nie boi się odmówić czy stanąć w obronie innego kota. Nie daje się jednak ponieść emocjom. Każdy konflikt stara się wpierw rozwiązać rozmową, a dopiero gdy zostanie postawiona pod ścianą – zębami. Ma silne poczucie lojalności wobec Klanu Nocy, który z tego co zostało jej powiedziane, przyjął ją do siebie z otwartymi łapami. Z szacunkiem obnosi się do dorosłych. Czuje respekt wobec najstarszych członków, którzy są praktycznie jedynymi kotami, którym nie jest w stanie się w pełni sprzeciwić. Podobne zachowania przenosi na inne koty w jej wieku. Uważa, że są oni żywą skarbnicą wiedzy i doświadczeń. Godnym źródłem informacji, wartym wysłuchania. W głębi jej kocięcej, wciąż niedojrzałej duszy, myśl o kimś mądrzejszym, kto może się nią zająć i poprowadzić, jest komfortująca.


MORALNOŚĆ


Moralność kotki dopiero się kształtuje, jednak łatwo można stwierdzić, że miałaby ona spore opory przed skrzywdzeniem drugiego kota. Stara się wierzyć w Klan Gwiazdy, o którym usłyszała od Mglistego Spojrzenia, matki jednego z kociaków w żłobku. Jest “zadurzona” w Kodeksie Wojownika, często w samotności analizując, jak i kwestionując przedstawione w nim zasady.


CIEKAWOSTKI


– Jej futro często zdobią kropelki wody
– Lubi przesiadywać w wodzie, tak, aby na powierzchni pozostawał widoczny tylko jej pysk
– Swoje imię otrzymała od małych, czarnych modliszek, które na tym etapie rozwoju nazywane są nimfami i dziwnym trafem przypominają kotkę
– Ma silną alergię na mak i kocimiętkę, z czego nawet nie zdaje sobie sprawy
– Jest wcześniakiem
– Ma skłonność do kruszenia się pazurów


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Zwinność, szybkość – kotka ma skłonność do wykrzywiania łap podczas biegu, przez co nie jest w stanie poruszać się tak szybko jak inni, przeznaczając część energii na skupienie się nad stawianiem kończyn i obserwowaniem otoczenia. Łamliwe pazurki także nie są pomocne podczas pościgów na ziemi.
Mocne strony: Pomimo, że na lądzie nie jest do końca zgrabna, w wodzie odnajduje się jak nigdzie indziej. Świetna łowczyni – w jednym miejscu potrafi spędzić wiele godzin niezauważona, aż nie nadarzy się okazja idealna. W wyczuciu chwili pomagają jej duże, ciągle nasłuchujące uszy.


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Ezekiel [Nigdy nie poznała ojca]
Matka - Serwal (*) [Wie, że istniała poza klanem. Nie zna jej dalszych losów]
Rodzeństwo - ///
Partner - ///
Potomstwo - ///


INNE

– Tuptająca Gęś [Królowej nie zajęło dużo czasu, aby przekonać się do znajdki. Nimfa docenia, że kotka się nią zajmuje, jednak nie umie powstrzymać się przed uczuciem, że nawet spoglądając prosto w jej oczy, Tuptająca Gęś nie dostrzega “niej”]

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Nimfa niczym worek ziemniaków została wciśnięta przechodzącemu patrolowi Klanu Nocy, przez konającą matkę, która w akcie desperacji zdecydowała się oddać swoje kocię. Zgodnie z kodeksem wojownika – Nimfa została przyjęta do klanu przez Sroczą Gwiazdę…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz