BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy?
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 września 2014

CIERNISTE SPĘTANIE



Autor grafiki:///

OGÓLNE
CIERNISTA SPĘTANIE
*Poprzednie imiona: Cierń > Ciernista Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Klifu
> Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Dobrze zbudowany kocur o szerokich barkach 
Cechy szczególne - łaciaty nos
Kolor sierści - bury arlekin pręgowany cętkowanie
Długość sierści - długa
Kolor oczu - żółte

CHARAKTER

"Co za wredny piździel" - zdecydowanie to jedno zdanie starczy, aby opisać tego zawszonego paskudnika, który gdy tylko może. Szczególnie, gdy dobiera się w parę z Północnym Szlakiem. Cierń to generalnie typowy bully kid z podstawówki, który sprzeda ci lepę na ryj i wybije jedynki, bo ma taki kaprys. Doprawdy złośliwy z niego kot, nie mające praktycznie żadnych zahamowań, gdzie wszystko musi być tak, jak panicz sobie zażyczy. Gburowaty i uparty, jednak nigdy nie wszczyna awantur, jeśli coś jest nie tak jak chce - zaczyna manipulować. Kocur nauczył się bardzo szybko jak zgrywać biednego i pokrzywdzonego, aby koty robiły co chce. Uderzyłeś go, bo cię wkurwił? Możesz być pewien, że zasraniec obróci to przeciwko tobie. Z jego dobrych cech można wymienić praktycznie tylko to, że dba o swoje mamy i rodzeństwo, będąc względem nich wręcz nadopiekuczym i chuj go strzela, gdy jakieś ciele się na niż wyżywa czy robi im krzywdę.

MORALNOŚĆ

Ciężko stwierdzić, jednak z pewnością skłania się ku tej złej, aniżeli dobrej. 


CIEKAWOSTKI

- urodził się z zastawką serca, która się u niego nie domyka
- początkowo matka chciała nazwać go szczurem, jednak uznała, że bolesny cierń będzie pasowało lepiej

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony:  
- inteligentny i spostrzegawczy
- łatwo przychodzi mu zgrywanie ofiary 
Mocne strony:  
- jest słaby fizycznie
- ma problemy z sercem 

RELACJE

RODZINA
Ojciec - Lamparcia Gwiazda [Nie wie, że jest jej starym, słyszał, że jakiś wilczak go spłodził]
Matka - Cętkowany Ryś [Lubi ją, jest miła. Nie wie tylko, jaki ból sprawił matce swoim przyjściem na świat]
Rodzeństwo - Brzozowa Łapa, Klonowa Łapa; przyrodnie: Czaszkowa Rozpadlina, Osmalona Dusza, Prószący Śnieg
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE
Bliscy - Cętkowany Ryś, Brzozowa Łapa, Klonowa Łapa i Kalinkowa Łodyga, Północna Łapa (jego best psiapsi)
Wrogowie - Dziki Kieł - partner jej matki, który ma do niej i jej kociąt jakieś sapy
 
SZKOLENIE
Mentor - Lamparcia Gwiazda
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Cętkowana Gwiazda, która nieświadomie od dobrych parunastu księżyców zażywała zatruty przez zastępcę pokarm, nareszcie popełniła błąd - udała się samemu nad zamarznięty strumyk, by chociaż trochę uzupełnić braki w płynach. Osłabioną i odwodnioną kotkę przez cały ten czas śledził Lamparci Ryk, który wykorzystał sytuację i ogłuszył ją, uderzając w potylicę gałęzią. Liliowa zemdlała a ten bezczelnie wykorzystał ją, pokrywając przy tym zapachem wilczaków, który pozostał na pobliskim krzaku po drugiej stronie potoku. Kocur zostawił ją tam, samemu wracając do obozu ze szczurem w pysku, którego dorwał wcześniej, by nie wzbudzać żadnych podejrzeń.
Gdy kotka wróciła do obozu, śmierdząca wilczakami i z widocznymi śladami współżycia, zarzucił jej zdradę. Łabędzia Pieśń potwierdziła, że widziała kocicę u boku jakiegoś burego osobnika z wrogiego klanu.
Sfrustrowany głodem klan zaczął wątpić w prawdomówność swojej przywódczyni, po której stronie stanęli jedynie jej partnerzy. Lamparci Ryk rzucił jej więc wyzwanie. Miała z nim walczyć by udowodnić swoją prawdomówność, jednak szylkretka odmówiła, ustępując. Za zdradę klanu zostały odebrane jej wszelkie prawa i została oddelegowana do kociarni. Czarny ogłosił się liderem, wprowadzając przy tym nowe prawo przy wyborze zastępcy. W takich okolicznościach przyszedł na świat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz