BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 marca 2014

MUSZLOWA ŁAPA


Autor grafiki: prega
OGÓLNE
MUSZLOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Muszelka
Płeć: Kotka
Orientacja: nieznana
Przynależność: Klan Nocy --> Klan Wilka
Ranga: Uczeń (Księżniczka)

- - - -

Właściciel: cienistyblask@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Jest przeciętnej wielkości kocięciem o nieco smuklejszej budowie niż większość jej rówieśników. Jej futro jest w większości białe, jasno-niebieskimi partami są cały ogon, jedna plamka przy barku, broda oraz uszy i część czoła. Ma niebieskie oczy po matce z Klanu Wilka.
Często można ją zobaczyć umorusaną różnokolorowymi barwnikami, szczególnie na łapach.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, jaśniejszy niż przeciętnie odcień niebieskich partii jej futra, niebieska broda i niebieska plama w okolicach barku;
Kolor sierści - niebieska jednolita van
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Muszelka jest dość ciekawym kocięciem. Poza normalnymi cechami kocięcia, takimi jak energiczność i duża ciekawość świata kotka ma coś jeszcze – jest bowiem bardzo kreatywna. Wraz z nudą przychodzą jej do głowy różne pomysły na jej zbicie. Czy to nowa zabawa, taka jak budowa twierdzy czy „zgadnij o kim mowa”, po coś, co stało się jej cechą rozpoznawczą – młoda bowiem wpadła na pomysł wykorzystania swoich muszelek podarowanych przez inne koty do czegoś wyjątkowego. Mianowicie… malowania.
Zaczęła zbierać różne kolorowe rzeczy – ziemię i glinę o nietypowych kolorach, różnorakie kamyczki, kwiaty i martwe robaki – i tak zaczęła malować. Zaczęło się od sumaków – młoda wyryła sobie patykiem to co chciała namalować w ziemi, a potem zaczęła każdą gałązkę malować osobno. I tak ostrożnie i z przemyśleniem zaczęła malować gałęzie z przodu, te troszkę dalej, i jeszcze dalej, i tak dalej…
A gdy dorośli wrócili zastali obraz widoczny tylko pod pewnymi kątami, gdzie gałęzie w polu widzenia układały się tak, a nie inaczej.
Tak też młodą nie raz można zobaczyć z kolorowymi łapami oraz pobrudzonym futerkiem, czy też szukającą nowego barwnika, bo stary jej się skończył.
Jaka poza tym jest Muszelka? Przyjazna i radosna. No przeważnie, bo… oddanie do Klanu Wilka mocno ją przybije. Nie będzie się czuła częścią tej obcej, tak innej od tej w której się urodziła społeczności. Do tego brak znajomych kotów sprawi, iż młoda stanie się cichsza w nowym miejscu, nie umiejąc się w nim odnaleźć.

MORALNOŚĆ

Kształtuje się.

CIEKAWOSTKI

- Trzyma barwniki w muszelkach podczas malowania.
- Do momentu, w którym zostanie oddana do Klanu Wilka, będzie miała nadzieję, iż babcia zmieni zdanie i wcale jej nie odda.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: zamyśla się, słabiakiem kompletnym nie jest ale siłą nie grzeszy, nienawidzi nudy i może zrobić wiele, by ją zbić, nawet coś nie do końca legalnego
Mocne strony: kreatywna, zwinna, ma ukryty talent do pływania

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wieczorna Mara – trans matka. Nawet gdy mała już będzie w Klanie Wilka, czarna nie będzie się nią zajmować, co zrani Muszelkę i mocno odbije się na jej nastroju.
Matka - Biologiczna: Tuptająca Gęś – bardzo surowa, Muszelka trochę się jej boi, ale ją kocha. Przybrana: Gwiazdnicowe Niebo – kotka da jej miłość, uwagę i wsparcie, których Muszelka tak bardzo po oddaniu będzie potrzebować. Mimo to młoda będzie się czuła dziwnie z myślą, że liliowa zastąpiła jej mamę z Klanu Nocy, jak i tę z Klanu Wilka.
Rodzeństwo - Różana Woń, Łabędź [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Srocza Gwiazda – babcia. Podziwia ją za to, iż jest wielką przywódczynią ich klanu. Uwielbia słuchać od niej i reszty rodziny o potędze Klanu Nocy. Małe serduszko Muszelki zostanie rozerwane gdy babcia ją odda. Spieniony Nurt, Wirująca Lotka, Kotewkowa Łapa, Sumowa Płetwa, Kawcze Serce – ciocie Cyrankowa Łapa, Kazarkowa Łapa, Krakwia Łapa, Karasiowa Łapa, Krabia Łapa, Skrzelikowa Łapa – kuzynostwo drugiego stopnia z KN Kolcoliste Kwiecie – przyjaciel mamy Nenufara – przyjaciółka Muszelki, bardzo się lubią.
Wrogowie - ///

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Muszelka urodziła się w miocie sojuszniczym Klanu Nocy i Klanu Wilka. Jej biologiczną matką jest Tuptająca Gęś, zastępczyni nocniaków i córka ich liderki, Sroczej Gwiazdy. Biologicznym ojcem zaś jest Wieczorna Mara – trans kotka, również zastępczyni w swoim Klanie, będąca do tego wnuczką słynnego Mrocznej Gwiazdy. Muszelka urodziła się i spędziła pierwsze dwa księżyce życia u nocniaków, przez co przywiązała się do nich mocno. Pragnie pływać, łowić ryby i być częścią ich społeczności od małego, jednak los ma dla niej inne plany – zostanie w ramach umowy międzyklanowej oddana do Klanu Wilka, co na zawsze zmieni jej życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz