BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Po ucieczce Kawczego Serca razem z Płotkową Łapą coraz więcej kotów jest otwarcie niezadowolonych z aktualnie trwającej władzy i dyskryminacji wobec osobników o czekoladowym futrze. Słychać śmielsze głosy, głównie młodych kotów, negatywnie wyrażające się o Sroczej Gwieździe i jej rodzinie. Niedługo później jednak dochodzi do tragedii. Błotnista Plama zabiła dwa koty - Nawałnicową Łapę, który po śmierci otrzymał nowe imię, Nawałnicowy Ryk oraz Okraszoną Polanę. Oprócz tego zraniła Czapli Taniec i podjęła się próby zamordowania kocięcia, Zmierzchu, czemu jednak zapobiegła ich liderka, rzucając się na czekoladową i zagryzając ją. Po oględzinach Strzyżykowy Promyk wyjaśnia dyskretnie przywódczyni i swoim uczennicom co wywołało tak nagłą zmianę w lękliwej kotce. Choroba, jaką im przedstawia, brzmi jak przekleństwo od Klanu Gwiazdy, obejmujące ciało, serce i duszę chorego, do tego będąca silnie zaraźliwa. Następnego poranka Srocza Gwiazda ogłasza i przestrzega wojowników przed tajemniczą klątwą, wyjaśniając przy tym na co powinni zwracać uwagę, aby jak najszybciej wykryć zarażonego.

W Klanie Wilka

Cisowa Łapa zostaje nową medyczką, przyjmując imię Cisowe Tchnienie. Niedługo przed tym, do wilczaków dołącza Puszcza - młoda samotniczka, która wraz z trójką swojego silnego potomstwa zasila szeregi klanu. Niestety, są to jedynie dwie pojedyncze kropla pozytywności, w morzu nieszczęść, w jakim tonie Klan Wilka. Oprócz śmierci Bieliczego Pióra, będącej matką kultu, podczas dzikiej burzy dochodzi do kolejnej tragedii - spłonięcia wierzby, rosnącej samotnie na małej wysepce, zwanej Wierzbową Zatoczką. Parę kotów zmienia swoje stanowiska - Biała Łapa, po wygranym pojedynku z Pokrzywową Łapą, zyskuje imię Zabielone Spojrzenie, natomiast trójka najsędziwszych wojowników w Klanie Wilka przenosi się do legowiska starszyzny. Są nimi Szczurzy Cień, Chryzantemowa Krew i Ważkowe Skrzydło.

W Owocowym Lesie

Do społeczności niespodziewanie powrócił Agrest wraz ze swoją córką Mirabelką i zarządził uroczystość z tej radosnej okazji. Polegała ona na spędzeniu dnia wraz ze swoimi bliskimi przy upolowanym posiłku. Po przyjęciu spędzonym w miłej atmosferze, uczestnicy wrócili do obozu w oczekiwaniu. Wówczas przywódca ogłosił rezygnację ze stanowiska i wyjawił powód swojego zniknięcia, deklarując chęć dołączenia do starszyzny. Świergot na te wieści zarządziła głosowanie na przyszłego lidera Owocowego Lasu pomiędzy dwoma obecnymi zastępcami. Większość uprawnionych oddała swój głos na Daglezjową Igłę, tym sposobem desygnując ją na nową przywódczynię. Na miejsce zastępcy została wyznaczona Sadzawka.
Nie tak długo po zmianie władzy, społecznością wstrząsnęła straszliwa wiadomość. Patrol mający na celu zlokalizować położenie borsuków zakończył się wielką tragedią! Podczas ucieczki przed drapieżnikami zmarły dwie zwiadowczynie oraz wojowniczka, o czym poinformowała wchodząca w skład zwiadu Sówka. Iskra i Bławatek, którzy podczas krytycznej sytuacji oddzielili się od reszty patrolu, wschód słońca później zostali znalezieni martwi przez Czernidłaka i Pumę. Cały Owocowy Las pogrążył się w żałobie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Klifu!
(trzy wolne miejsca!)

Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Pojawiła się nowa zakładka z Cechami Specjalnymi i Mutacjami! Aby dostać się do niej, należy wejść w zakładkę "Maści - pomoc". | Odnowiona strona ze słownikiem wojownika już zawitała na blogu! | Zmiana pory roku już 30 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 marca 2014

MUSZLOWA ŁAPA


Autor grafiki: prega
OGÓLNE
MUSZLOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Muszelka
Płeć: Kotka
Orientacja: nieznana
Przynależność: Klan Nocy --> Klan Wilka
Ranga: Uczeń (Księżniczka)

- - - -

Właściciel: cienistyblask@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Jest przeciętnej wielkości kocięciem o nieco smuklejszej budowie niż większość jej rówieśników. Jej futro jest w większości białe, jasno-niebieskimi partami są cały ogon, jedna plamka przy barku, broda oraz uszy i część czoła. Ma niebieskie oczy po matce z Klanu Wilka.
Często można ją zobaczyć umorusaną różnokolorowymi barwnikami, szczególnie na łapach.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, jaśniejszy niż przeciętnie odcień niebieskich partii jej futra, niebieska broda i niebieska plama w okolicach barku;
Kolor sierści - niebieska jednolita van
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Muszelka jest dość ciekawym kocięciem. Poza normalnymi cechami kocięcia, takimi jak energiczność i duża ciekawość świata kotka ma coś jeszcze – jest bowiem bardzo kreatywna. Wraz z nudą przychodzą jej do głowy różne pomysły na jej zbicie. Czy to nowa zabawa, taka jak budowa twierdzy czy „zgadnij o kim mowa”, po coś, co stało się jej cechą rozpoznawczą – młoda bowiem wpadła na pomysł wykorzystania swoich muszelek podarowanych przez inne koty do czegoś wyjątkowego. Mianowicie… malowania.
Zaczęła zbierać różne kolorowe rzeczy – ziemię i glinę o nietypowych kolorach, różnorakie kamyczki, kwiaty i martwe robaki – i tak zaczęła malować. Zaczęło się od sumaków – młoda wyryła sobie patykiem to co chciała namalować w ziemi, a potem zaczęła każdą gałązkę malować osobno. I tak ostrożnie i z przemyśleniem zaczęła malować gałęzie z przodu, te troszkę dalej, i jeszcze dalej, i tak dalej…
A gdy dorośli wrócili zastali obraz widoczny tylko pod pewnymi kątami, gdzie gałęzie w polu widzenia układały się tak, a nie inaczej.
Tak też młodą nie raz można zobaczyć z kolorowymi łapami oraz pobrudzonym futerkiem, czy też szukającą nowego barwnika, bo stary jej się skończył.
Jaka poza tym jest Muszelka? Przyjazna i radosna. No przeważnie, bo… oddanie do Klanu Wilka mocno ją przybije. Nie będzie się czuła częścią tej obcej, tak innej od tej w której się urodziła społeczności. Do tego brak znajomych kotów sprawi, iż młoda stanie się cichsza w nowym miejscu, nie umiejąc się w nim odnaleźć.

MORALNOŚĆ

Kształtuje się.

CIEKAWOSTKI

- Trzyma barwniki w muszelkach podczas malowania.
- Do momentu, w którym zostanie oddana do Klanu Wilka, będzie miała nadzieję, iż babcia zmieni zdanie i wcale jej nie odda.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: zamyśla się, słabiakiem kompletnym nie jest ale siłą nie grzeszy, nienawidzi nudy i może zrobić wiele, by ją zbić, nawet coś nie do końca legalnego
Mocne strony: kreatywna, zwinna, ma ukryty talent do pływania

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wieczorna Mara – trans matka. Nawet gdy mała już będzie w Klanie Wilka, czarna nie będzie się nią zajmować, co zrani Muszelkę i mocno odbije się na jej nastroju.
Matka - Biologiczna: Tuptająca Gęś – bardzo surowa, Muszelka trochę się jej boi, ale ją kocha. Przybrana: Gwiazdnicowe Niebo – kotka da jej miłość, uwagę i wsparcie, których Muszelka tak bardzo po oddaniu będzie potrzebować. Mimo to młoda będzie się czuła dziwnie z myślą, że liliowa zastąpiła jej mamę z Klanu Nocy, jak i tę z Klanu Wilka.
Rodzeństwo - Różana Łapa, Łabędź [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Srocza Gwiazda – babcia. Podziwia ją za to, iż jest wielką przywódczynią ich klanu. Uwielbia słuchać od niej i reszty rodziny o potędze Klanu Nocy. Małe serduszko Muszelki zostanie rozerwane gdy babcia ją odda. Spieniony Nurt, Wirująca Lotka, Kotewkowa Łapa, Sumowa Płetwa, Kawcze Serce – ciocie Cyrankowa Łapa, Kazarkowa Łapa, Krakwia Łapa, Karasiowa Łapa, Krabia Łapa, Skrzelikowa Łapa – kuzynostwo drugiego stopnia z KN Kolcoliste Kwiecie – przyjaciel mamy Nenufara – przyjaciółka Muszelki, bardzo się lubią.
Wrogowie - ///

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Muszelka urodziła się w miocie sojuszniczym Klanu Nocy i Klanu Wilka. Jej biologiczną matką jest Tuptająca Gęś, zastępczyni nocniaków i córka ich liderki, Sroczej Gwiazdy. Biologicznym ojcem zaś jest Wieczorna Mara – trans kotka, również zastępczyni w swoim Klanie, będąca do tego wnuczką słynnego Mrocznej Gwiazdy. Muszelka urodziła się i spędziła pierwsze dwa księżyce życia u nocniaków, przez co przywiązała się do nich mocno. Pragnie pływać, łowić ryby i być częścią ich społeczności od małego, jednak los ma dla niej inne plany – zostanie w ramach umowy międzyklanowej oddana do Klanu Wilka, co na zawsze zmieni jej życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz