BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 lipca 2014

Senna Łapa

Autor grafiki: _iglak
OGÓLNE
SENNA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Sen
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnicy>>Klan Wilka
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Opiekun/Autor: _iglak, iglastycien@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Senna Łapa wydoroślał, jego czarne, mięciutkie futerko jest dłuższe niż wtedy, kiedy był kociakiem i leciutko kręci się na końcówkach. Na jego brodzie można zauważyć rosnącą bródkę, którą kocur zamierza zapuszczać. Jest średniej wielkości kotem o dość proporcjonalnej, “atletycznej” budowie ciała i silnych kościach. Ciemne, żółte, hipnotyzujące oczy przyciągają uwagę każdego kota, który na niego patrzy. Ma jaśniejsze futro w uszach oraz ciemniejszy odcień czerni na nosku i obwódkach uszu. Poduszeczki łap, nos i skórę ma dość ciemną.
Cechy szczególne - Krótki ogon, ciemny nos, jaśniejsze futro w uszach oraz ciemniejszy odcień czerni na nosku i obwódkach uszu.
Kolor sierści - Czarna jednolita
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Żółte
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

W obliczu chaosu Senna Łapa zachowuje spokój. Nie wpada w panikę, potrafi trzeźwo ocenić sytuację i znaleźć wyjście. Jest niczym kojący wiatr w burzy. Czasami jego spokój może przerodzić się w bierność. Może mieć trudności z podjęciem inicjatywy, czekając aż sprawy ułożą się same lub polegając na innych. Często kieruje się wewnętrznym uczuciem, które okazuje się być niezwykle trafne. Potrafi dostrzegać ukryte znaczenia i związki, których inni nie widzą. Podejmuje decyzje w oparciu o swoje wartości i emocje, a nie logikę czy obiektywne fakty. Jego empatia, wrażliwość i idealizm są zgodne z tą cechą. Jest elastyczny, adaptowalny i otwarty na nowe pomysły. Może mieć problem z sztywnym planowaniem i preferuje spontaniczność. To tłumaczy jego skłonność do bierności i unikania decyzji, które zamykają mu opcje. Posiada głęboką zdolność do odczuwania emocji innych. Jest bardzo wrażliwy na cudze nastroje i potrzeby, co czyni go wspaniałym słuchaczem i pocieszycielem. Koty czują się przy nim bezpiecznie i zrozumiane. Z uwagi na swoją wrażliwość i głębokie odczuwanie, Sen może być podatny na stany melancholii lub smutku, zwłaszcza, gdy otaczająca go rzeczywistość odbiega od jego idealistycznych wyobrażeń.

MORALNOŚĆ

Senna Łapa wierzy w Klan Gwiazdy. Jest przekonany o istnieniu miejsca, gdzie koty po śmierci mogą zamieszkać, a tym miejscem jest Srebrna Skóra, na której widnieją przodkowie. Słyszał w żłobku, że żeby trafić do miejsca pełnego gwiazda, trzeba być dobrym wojownikiem i przestrzegać kodeksu wojownika, a ci którzy tego nie robią i wyznają Mroczną Puszczę, nie zostaną pobłogosławieni i nie trafią na nocne niebo. Wierzy też w to, że Gwiezdni doceniają też dusze, które nie wierzą w nich, ale są kotami o dobrych sercach. Uważa, że dobroć i uczynki są więcej warte niż sama wiara i puste słowa.
Senna Łapa wydaje się być cichym i spokojnym kocurem, jednak może to zmylić większość kotów, gdyż jego pazury są ostre i gotowe do bronienia swoich bliskich, Klanu Wilka jak i swojej wiary. Jest w stanie odebrać komuś życie, jednak jedynie w sytuacjach wyjątkowych, obronie swojego życia, bądź  przywódcy swojego klanu.
Kolory futer innych nie mają dla niego żadnego znaczenia. Nie wierzy w słuszność rodu kotów o rudym futrze, ani wyższości rodziny królewskiej, jaka jest w Klanie Nocy, którzy dyskryminują czekoladowe koty. Uważa, że wszyscy są równi, nieważne od płci bądź wyglądu.

CIEKAWOSTKI

– Senna Łapa jest bardziej aktywny nocą, uwielbia uroki gwiaździstego nieba oraz spokoju jaki panuje w lesie, przez co ma kłopoty ze wstawaniem rano. Odnajduje się dzięki temu na nocnych patrolach lub warcie. 
– Nie przepada za słonecznymi, gorącymi dniami, kiedy to w lesie, mimo cieni, które rzucają wysokie drzewa, jest duszno. Czarny kocur wtedy szybko się przegrzewa, przez co może dostać udaru słonecznego. Lubi za to chłodne dni, kiedy tworzy się mgła lub pada deszcz.
– Bardzo lubi obserwować biedronki, uważa że są w stanie spełniać marzenia. Czerwone robaczki są niczym posłańcy Klanu Gwiazdy, którzy wyczuwają w kim jest dobro. 
– Jego ulubioną zwierzyną są myszy. Docenia ich prostotę oraz fakt, że wszystkie klany mogą na nią polować, gdyż występuje wszędzie. Wierzy, że ta zwierzyna łączy wszystkie koty, nawet te z Owocowego Lasu.
– Czuje ogromną satysfakcję z nocnych polowań. Jest bardzo skutecznym myśliwym, szczególnie po zmroku, kiedy to jego czarne futerko zlewa się z cieniami oraz dobrze opanował technikę skradania.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:
– Przez krótki ogonek ma problem z równowagą,
– Jego futerko szybko się nagrzewa w słoneczne dni prowadząc do nagłego zmęczenia bądź odwodnienia,
– Zwinność,
– Walka na otwartej i gorącej/suchej przestrzeni, np. piasku lub betonie.
Mocne strony:
– Dobrze widzi w ciemności,
– Szybkie i bezszelestne skradanie się,
– Wytrzymałość i precyzja,
– Twarde poduszki łap, ciężej jest mu je skaleczyć.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Konfident – Mimo nienawiści sióstr w stronę ich ojca, tak on nie pała do niego tak mocnym i negatywnym uczuciem. Zapamiętał go jako niedbającego o rodzinę kocura, oglądającego się za innymi kocicami, a w szczególności za Głupią Łapą, której sam ani jego siostry nie widziały. Tamten twierdził, że to jest wina natury, jaką mają w sobie kocury i chciał do tej tezy przekonać syna. Sen twierdzi, że ojciec był zagubiony i potrzebował spokojnej rozmowy, której matka nie zdołała z nim przeprowadzić.
Matka - Makowiec – Kochał matkę za jej opiekuńczość oraz jak ich traktowała. Nie mógłby mieć zastrzeżeń do tego, czy była złą matką, jednak jej święty i nieskalany wizerunek psuje jedna szrama, która ubodła całą ich trójkę. Było to zostawienie ich na pastwę losu w lesie. Takich rzeczy nie mógł się po niej spodziewać, dlatego nie chcąc jeszcze bardziej się dołować, woli o niej zapomnieć. Po czasie nie jest już pewny tego, jak wyglądał jej pysk, gdyż wyparł wiele wspomnień.
Rodzeństwo - Horyzont – Mimo, że wszyscy są z tego samego miotu, czuje że Horyzont stara się grać ich starszą siostrę, która opiekuje się jej młodszym rodzeństwem. Daje jej do tego wolną łapę, twierdząc, że nie ma w tym nic złego, lubi jej towarzystwo, jednak wie, że nie zawsze ta ma dla  niego czas, gdyż druga siostra potrzebuje więcej atencji, Gwiazdnica – Jest pod wrażeniem jak dużo siostra ma w sobie niespożytej energii. Zazdrości jej oraz Horyzontowi siły, jednak wie, że sam ma plusy, których nie mają jego siostry.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Brukselkowa Zadra – traktuje kotkę jak swoją drugą mamę lub bardzo opiekuńczą ciotkę. Czuje się w jej towarzystwie jak w domu, jakby była jej biologiczną rodziną, jednak nie zawsze rozumie jej nadopiekuńczość oraz uwielbienie związane z Klanem Gwiazdy, chociaż podobają się mu jej opowieści.
Wrotyczowa Szrama – czuje się przez nią również zaopiekowany, choć jest w stanie wyczuć od niej bijącą niepewność, jednak kocurek jeszcze nie rozumie skąd to uczucie kotki się bierze. Czuje w niej energię starszej siostry, która mu odpowiada. 
Lodowa Sałata – uwielbia spędzać czas z kotką oraz z jej kociętami, więc nie może powiedzieć, że tęskni za Brukselkową Zadrą, kiedy ta wychodzi na szkolenie ze swoim uczniem.
Zabłąkany Omen – kocur wydaje się być tajemniczy i w ogóle nie wydaje się patrzeć w stronę kota, z którym rozmawia, nawet jeśli nawiązuje konwersacje ze Snem. Pojawia się zazwyczaj w towarzystwie Brukselkowej Zadry lub Kosaćcowej Grzywy. Sen lubi z nim rozmawiać, ma wrażenie, że wojownik wyglądając na nieobecnego, tak naprawdę wie wszystko to co się dzieje dookoła nich nawet lepiej niż sam Sen lub jego rodzeństwo. 
Kosaćcowa Grzywa – bardzo lubi się z nim bawić! Kocur zawsze ma ciekawe pomysły jak zająć im czas, jednak sam niezbyt często się pojawia ze względu na jego obowiązki wojownika, jednak kiedy przychodzi, zawsze obserwuje ich z daleka pewna szylkretka z dużą ilością bieli jak i blizn. Sen nadal nie wie, czy tamta kotka też chce się z nimi bawić?
Pustułkowy Szpon – poznał go już jako kociak, kiedy brązowy uczeń odwiedzał żłobek w celu wypełnienia swoich obowiązków. Polubili się dość szybko, starszy bardzo zaciekawił Sen, a dzięki miłej rozmowie dowiedział się paru rzeczy na temat zwyczajów, obowiązków oraz ceremonii, jakie panują w Klanie Wilka. Bardzo polubił kocura. Choć nie został jego mentorem, tak emanuje taką energią, którą Senna Łapa przyjmuje i korzysta z jego wskazówek oraz treningów, jeśli tamten takie zaproponuje. Są przyjaciółmi, choć żaden nigdy nie powiedział tego na głos.
Niezapominajka – od samego początku czuł do niej jakąś słabość. Nie przejmował się jej wyglądem, który odstawał od większości kotów w Klanie Wilka. Doceniał jej optymizm, który mimo wszystko utrzymywał się kotce. Jest w stanie przed samym sobą powiedzieć, że jest zauroczony kotką i nie jest mu ona obojętna, jednak nie jest to jeszcze czas, by jej to wyznać.

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Został znaleziony wraz ze swoim rodzeństwem przez Brukselkową Zadrę oraz Wrotyczową Szramę w lesie i przyniesiony do Klanu Wilka za panowania Nikłej Gwiazdy. W żłobku zaczął poznawać nowych przyjaciół i zaaklimatyzowywać się w nowym miejscu. Szybko zaczął się dogadywać z Pustułkową Łapą. Bliżej zapoznał się także z Niezapominajką oraz jej bratem, Koniczynkiem, który nie wyglądał na zbytnio miłego oraz zainteresowanego przyjaźnią z nim. Kiedy osiągnął wiek sześciu księżyców, Sen został zabrany do lasu, by przejść test na ucznia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz