BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

03 lipca 2014

ISKRZĄCA ŁAPA

Autor grafiki: _kierdel
OGÓLNE
ISKRZĄCA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Iskierka
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Samotnik leśny >> Klan Wilka
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: _sojka_ [Discord]
unicorn248amma@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kotka o raczej drobnej sylwetce i bardzo puchatym futerku. W ostatnim księżycu przed mianowaniem urosła i teraz już może nie jest najwyższa, ale przynajmniej nie najniższa, chociaż chyba zawsze znajdzie się ktoś wyższy od niej. Teraz kiedy jest uczennicą, stara się wyplątać piórka, ale po to, żeby przełożyć je tak, aby wyglądało to na zaplanowane, a nie... Jak jeden wielki bałagan w puchu.  Co ciekawe, oprócz nagłego "wystrzelenia" w górę, puch zaczął pojawiać się na uszach, przez co końcówki uszu trochę oklapują do przodu. W zasadzie, dopóki to tylko trochę, to jej to nie przeszkadza. Mimo iż piórka wyglądają nieco lepiej, niż za totalnego kociaka, dalej można ją rozpoznać w tłumie.
Cechy szczególne - Białe skarpetki | Niespotykanie duże, dalej ciekawskie oczy | Duże, i lekko oklapnięte uszy | Puchate futro | Pióra w futrze
Kolor sierści - Czekoladowa pręgowana klasycznie bicolor
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER
Dalej bardzo żywa energiczna i przyjazna kulka puszystości. Dalej ma, i raczej będzie mieć w sobie te wiecznie nierozładowane pokłady energii, oraz miłości, jakie daje innym Wilczakom. Dopiero zaczęła trening, ale bardzo poważnie bierze do serca każdą minutkę ćwiczeń, uwag i porad. Już powoli oducza się pyskowania, ponieważ boi się, jak zareaguje na to mentorka. Raczej nie chce zaprzepaścić tak dobrej relacji. Nie da się nie lubić tej uczennicy! Jej logika nadal brzmi tak samo, czyli - "Lubisz mnie? Ja Cię uwielbiam! Nie lubisz mnie? Masz przekichane!"  - ale wyjątki są. Takiej na przykład Makowy Nów nie znienawidzi, bo w końcu, to jej mentorka. Dalej równie łatwo ją wkurzyć, co i uspokoić.  Oczywiście jest optymistką, która nie znosi nękania, czy poniżania. Dzięki temu, że jest już uczennicą, nie musi słuchać od mamy tego, że gorsi są źli. Iskrząca Łapa, jest zapatrzona w Wieczorną Gwiazdę, uważa ją za wzór, i chce kiedyś zająć jej miejsce, co oczywiście nie znaczy, że życzy jej wiadomo czego, tylko kiedyś chce ją zastąpić.

MORALNOŚĆ

Owinęło jej się o uszy coś o Klanie Gwiazdy. Ma zamiar dowiedzieć się więcej w tej sprawie. Nigdy przenigdy nie posunie się do kanibalizmu, ani niczego podobnego.

CIEKAWOSTKI

* Od kiedy tylko zobaczyła pióra, zakochała się w ich fakturze i przez to zaczęła się w nich tarzać. Przez puchate, długie futro, pióra wplątały się w sierść i ciężko je wyjąć. (Głównie to pióra sów, sójek lub srok)
* Iskierka jest święcie przekonana, że jej tatusiem jest Śnieżny Wicher, ponieważ wchodził w skład patrolu, który znalazł jej mamusię.
* Jeżeli dla czekoladowej zrobi się za głośno, lub ktoś bardzo ją zrani (psychicznie), to ona zamiast odpyskować, jak to ma w zwyczaju, schowa się. (W wieku mniej więcej 7-10 księżyców, przestanie tak robić)
* Lubi żaby, jaszczurki, no... Ogólnie wszystko tego typu. 
* Nadaj bawi ją sposób chodzenia żab oraz to, jakie dźwięki wydają. Natomiast oduczyła się już pogrzebów. Teraz raczej myśli, że każdy posiłek jest wiele wart, i nie można tak po prostu marnować pożywienia dla klanu.
* Boi się dźwięków, wydawanych przez Szpaki i Czajki.  
* UBÓSTWIA się przytulać, i kocha być przytulaną. Wtedy czuje się ważna.
* Czekoladowa jest bardzo ciekawa, kto zostanie zastępcą przywódczyni. Ma nadzieję, że może kiedyś ona sama, jednak, na tę chwilę, może Puszcza? Albo Śnieżny Wicher? Lubi ich, byłoby fajnie. Mimo iż wierzy w mamę i "tatę", największe nadzieje pokłada w Makowym Nowiu. Byłoby super być uczniem zastępcy! 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Słaba fizycznie / Klaustrofobia / Lęk wysokości / Słaba celność / Problemy w poruszaniu się w błocie (przez długą sierść)
Mocne strony: Równowaga / Koncentracja / Szybka reakcja / Szybkie podejmowanie decyzji / Odważna / Zwinność
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Biały Wiesiek - Kto? Nie zna, nie pamięta, i na pewno nie chciałaby pamiętać.
Matka - Borsucza Puszcza - Kochana mama! Co tu więcej mówić? Kocha do granic możliwości, a nawet jeszcze bardziej.
Rodzeństwo - Jaskółcza Łapa ,Sałatkowa Łapa - Kochane siostry, zrobi dla nich prawie wszystko! Tylko... Nie jest pewna, czy one też by tak zrobiły...
Partner - Tak, Tak i jeszcze raz Tak! Nie ma pomysłu kto mógłby to być, ale na pewno chce!
Potomstwo - Nie wie, czy chce, ale na razie zapowiada się, że tak.
INNE

Śnieżny Wicher - Myśli, że jest jej tatą, ponieważ jest pierwszym kocurem, którego twarz zapamiętała Iskierka. Poza tym uczestniczył w patrolu, który znalazł jej mausie, ją, Sałatkę i Jaskółkę.
Syczkowa Łapa - To jej NAJLEPSZY (i jedyny :c) przyjaciel. Przykleiła się, i nie ma zamiaru się odkleić!
Cisowe Tchnienie - Medyczka. Ma zamiar poznać, wydaje się... Ciekawa.
SZKOLENIE

Mentor - Makowy Nów - Tak! Od kiedy tylko poznała, polubiła, a kiedy dowiedziała się, że jest szansa, iż będzie ona jej mentorką, zaczęła skakać, i popiskiwać jak szalona. Chciałaby jej kiedyś dorównać mądrością.
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Wilka podczas panowania Błękitnej Gwiazdy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz