BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

11 listopada 2014

MROCZNA WIZJA

Autor grafiki: ilia0730
OGÓLNE
MROCZNA WIZJA
*Poprzednie imiona: Mrok -> Mroczna Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Mistrz/Kapłanka

- - - -

Właściciel: luna1806
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest średniej wielkości kotem. Widać po niej, że jest gibka i zwinna. Jej czarna sierść jest długa i lśniąca – codziennie o nią dba. Intensywnie zielone oczy świdrują każdego, oceniając go, ile jest wart. Chodzi zawsze wyprostowana, z głową uniesioną do góry.
Cechy szczególne - urwane lewe ucho
Kolor sierści - czarna
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Mrok na pierwszy rzut oka jest idealna. Zawsze wyprostowana. Grzeczna. Kulturalna. Lojalna wobec klanu i innych. W rzeczywistości chce jednak tylko przypodobać się kultowi, rodzicom i liderce. Pragnie być uznana i doceniona. Stara się być perfekcyjna we wszystkim. Od najmłodszych dni przekonywana jest, że czynienie zła jest dobre, ale czasami nie podobają jej się niektóre opowieści rodziców, na przykład te o mordowaniu bezbronnych samotników. W jej sercu jest trochę dobroci, którą zauważa i której się wstydzi. Nigdy jej nie okazuje. Uważa, że to coś złego. Potrafi być bardzo wredna. Nie mówi jednak słów typu „Jesteś mysim bobkiem”, tylko raczej coś takiego co by dotknęło drugiego kota, zraniło go w szczególny sposób. Potrafi doskonale ukrywać emocje przed innymi i mówić lodowatym tonem. Oczywiście nigdy nie mówi tak do kotów którym ufa, ale to jest mała grupka istot. Bardzo trudno sprawić, żeby komuś zaufała, ale jeśli tak będzie, stanie się lojalną przyjaciółką. Agresywną lwicą broniącą przyjaciela za wszelką cenę. Umie też nieźle kłamać. Tak, żeby to nie wyszło na jaw. Chciałaby zostać liderką, dlatego będzie ciężko trenować, aby to osiągnąć. Nigdy nie złamie żadnego rozkazu wydanego przez liderkę lub przez rodziców, chyba że w ostateczności. Zależy jej na okazywaniu miłości, na rzeczach takich jak przytulanie, lizanie i mówienie „Kocham Cię”, ale rzadko kto jej to mówi, a sama nie zrobi tego pierwsza.

MORALNOŚĆ

Ze względu na to, gzie się wychowała, ma dosyć zachwianą moralność. Nie rusza jej krew ani krzywdzenie innych. Nie podoba się jej jedynie krzywdzenie niewinnych kotów, ale nigdy nie mówi tego na głos, wręcz popiera to, ponieważ stara się być taka, jaką inni chcą ją widzieć. Kodeks wojownika? Obchodzi ją bardziej coś takiego jak kodeks lidera i rodziców. Jeśli rodzice lub liderka coś jej rozkażą, na pewno to zrobi. Co do wiary, to czci Mroczną Puszczę. Uważa, że Klan Gwiazdy to grupa słabeuszów, którzy zostawili klany i ogólnie uważa tak, jak powiedziała jej mama. Gdyby się jednak dłużej nad tym zastanowiła, może zmieniłaby zdanie. Bo po co po śmierci żyć w mrocznym lesie, kiedy można mieszkać w Klanie Gwiazd? Wstydzi się takich myśli i stara się ich nie dopuszczać do głowy.

CIEKAWOSTKI

  • Stara się nie czynić dobra
  • Myśli, że została stworzona do bycia liderką, bo dostała imię po byłym liderze Klanu Wilka – Mrocznej Gwieździe
  • Uważa, że jest ulubienicą mamy, bo wygląda tak jak ona

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: 
  • Miewa omdlenia nie zapowiadane niczym
  • Chce być we wszystkim najlepsza, byleby rodzice byli dumni
  • Ma mnóstwo niemożliwych do spełnienia marzeń i ambicji
Mocne strony: 
  • Szybka
  • Silna
  • Potrafi kłamać, manipulować
  • Jest przekonująca i potrafi nie pokazywać emocji
  • Jest bardzo sprytna

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Błękitny Ogień [chce wyjść na idealna córeczkę, więc udaje złą i okrutną, zresztą nie musi udawać-przez większość czasu rzeczywiście taka jest]
Matka - Jadowita Żmija [tak samo jak u taty chce, aby ta była z niej dumna, tylko tutaj zależy jej jeszcze bardziej]
Rodzeństwo - Wilcza Łapa [*][Będzie w jej klanie kimś więcej niż tylko wojownikiem, kiedy już zostanie liderką. Razem podbiją Klan Burzy, a na razie dobrze się z nią ćwiczy. Bardzo ją lubi.] Cisowa Łapa [*][Wyjątkowo dobrze jej się z nim dogaduje. Kocur często ją słucha, w dodatku w jakiś szczególny sposób go lubi bardziej. Potrafi sprawić, że się otworzy. Oczywiście to ona jest alfą, ale postanowiła uczynić go swoim zastępcą jak już zostanie liderką.]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

  • Kult Mrocznej Puszczy – szanuje ich mając świadomość, że kiedyś będzie ich częścią. Szczególny respekt wzbudza u niej Szakala Gwiazda z racji tego, że jest liderką.
  • Szakala Gwiazda – szanuje ją, może jej się podlizywać, chce być jej uczennicą, a jeśli nie, to potem lojalną i zaufaną wojowniczką

SZKOLENIE

Mentor - Zaranna Zjawa
Uczniowie obecni - Syczkowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Wilka ze związku Jadowitej Żmii i Błękitnego Ognia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz