BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

26 listopada 2014

LAZURYT

 

Autor grafiki: xxx
OGÓLNE
LAZURYT
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: kocur
Orientacja: aseksualny
Przynależność: samotnik
Ranga: samotnik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: lilijexxx@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocur jest raczej przeciętnej budowy i średniego wzrostu; szczupłe kończyny, jak i dosyć długi ogon zawdzięcza przynależności matki do Klanu Burzy. Zdecydowanie najbardziej charakterystyczną cechą jest jego kręcone futerko, które przykuwa uwagę każdego napotkanego kota i nadaje mu wygląd wiecznie roztargnionego, przemokniętego gołębia. Podobieństwo do owego ptaka potęguje również umaszczenie kocura - grube, czarne pręgi na jasnym tle swoim ułożeniem lekko przypominają skrzydła, a białe skarpetki dodają mu uroku. Na wąskim pysku wyróżnia się także różowy nosek i chłodne, jasnoniebieskie oczy, które obserwują świat spod długich rzęs.
Cechy szczególne - kręcone futro typu La’Perm
Kolor sierści - czarny srebrny pręgowany klasycznie z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Lazuryt z pewnością nie zalicza się do grona sympatycznych i pozytywnie odbieranych kotów. Zdecydowana większość ma do czynienia z nieśmiałym oraz wycofanym ze społeczeństwa chuderlakiem, który każdemu rzuca grzmiące spojrzenia spode łba. Nie uzyskasz od niego rozbudowanej wypowiedzi; niepewnie szepnięte ,,tak” lub ,,nie” już i tak niemal graniczy z cudem. Sprawa zmienia się jednak, gdy w grę wchodzą bliscy jego sercu - prawda, nie ma ich zbyt wielu, ale to właśnie dlatego są tacy wyjątkowi. Każdą wolną chwilę chciałby spędzać w towarzystwie rodziny, gdyż to właśnie przy nich czuje się bezpiecznie i szczęśliwie. Choć darzy ich wielkim uczuciem, jego ulubioną formą okazywania miłości jest niekończące się sprzeczania i narzekanie na prawie wszystko, co się rusza - oczywiście poza Klanem Gwiazdy. Kocur, usłyszawszy kiedyś o gwiezdnych przodkach od matki, za cel postawił sobie nawrócenie skażonych złem wojowników, którzy bezmyślnie wszczynają wojny prowadzące do śmierci niewinnych. Mimo strachu przed pozostawieniem rodziny, postanowił w przyszłości powrócić na rodzime tereny i dołączyć do któregoś z klanu - ma nadzieję, że uda mu się znaleźć rozsądne koty, które jeszcze nie porzuciły wiary w Klan Gwiazdy.

MORALNOŚĆ

Co tu dużo mówić, kocur nie byłby w stanie skrzywdzić kogokolwiek - nawet swojego największego wroga. Zafascynowany matczynymi opowieściami o Klanie Gwiazdy, za życiowy cel obrał sobie przestrzeganie ich zasad i umacnianie wiary w innych kotach. Dodatkowo, słysząc o okrucieństwie i brutalności zdemoralizowanych wojowników, pragnie nawrócić ich na właściwe tory zgodne ze słowami gwiezdnych.

CIEKAWOSTKI

Lapis lazuli, od którego wzięło się imię kocura, nazywany jest także ,,kamieniem mądrości”. Jego błękitny kolor nawiązuje do nieba, a specyfika i symbolika związane są z zaświatami. Uważa się, że lazuryt sprzyja rozwojowi duchowemu, a także intuicji i proroczym wizjom. Posiada też wiele właściwości leczniczych. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: walka, pływanie, polowanie
Mocne strony: szybkie i logiczne myślenie, potrafi zachować zimną krew, wspinaczka

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Rumcajs - kochana mamusia, która opowiada mu wiele ciekawych historii; uwielbia wtulać się w jej długie futro.
Matka -  Opal - równie cudowna mama, jednak zdecydowanie bardziej stanowcza i wymagająca. Jest zafascynowany jej dawnym życiem klanowej wojowniczki.
Rodzeństwo - Krzemień - irytująca kupa futra, jednak nie potrafi wyobrazić sobie bez niej życia; Stokrotek - nieśmiały braciszek, z którym miło spędza czas.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Diamentowy Wąs przez trudny charakter od kocięcia nie zdobyła żadnego bliskiego jej kota. W obozie przebywała tylko i wyłącznie z przymusu i by mieć gdzie spać. Jednego dnia poznała kotkę - Rumcajs, z którą pobiła się o mysz. Gdy następnego wschodu wróciła na miejsce ich spotkania, by upewnić się, że samotniczka opuściła ich tereny, skończyło się na wielu księżycach znajomości. Kilkukrotnie Rumcajs namawiała Diament do odejścia i odwrotnie - Diament namawiała Rumcajs do dołączenia do Klanu Burzy. Gdy tortie, po nocy spędzonej z burą, dowiedziała się o tym, że jest w ciąży, spotkała się z nią kolejny raz. Razem opuściły klanowe tereny, by wspólnie stworzyć bezpieczny dom dla swojej rodziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz