BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

03 listopada 2014

Jenot

Autor grafiki: .barwinek1138
OGÓLNE
JENOT
Poprzednie imiona: Bożydara
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Uczeń

- - - -

Opiekun: serafin_2137
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jenot to piękna, wysoka kotka. Jej szczupła sylwetka sprawia, że jest niesamowicie zwinna. Gracja jaką posiada, umożliwia jej łatwe przemieszczanie się, a krótkie, zawsze zadbane futro, nie przeszkadza jej praktycznie w niczym. Ma brązowe, przenikliwe oczy, które wydają się czarne, gdy jest zdenerwowana. Oprócz tego ma czekoladowo białą skórę a także ostre pazury i zęby.
Cechy szczególne - Piegowaty nos
Kolor sierści - Czekoladowy szylkret pręgowany dziko z akcentami arlekin
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Jenot to dumna, pewna siebie kotka. Jej ambicja i siła pozwalają jej na wygraną w każdej walce. Niezwykle umiejętnie manipuluje umysłami kotów, często zostawiając ich w długiej konsternacji po przedziwnych, zadanych przez nią pytaniach. Łatwo się denerwuje i ma bardzo porywczy temperament. Nie potrafi przegrywać, Klanie Gwiazdy, nie pozwólcie tej kotce przegrać. Inaczej rozszarpie gardło przeciwnika pazurami. Ma ogromną potrzebę bycia najlepszą, a jej perfekcjonizm jest co najmniej irytujący. Nie dopuszcza do siebie myśli, że może być w czymkolwiek gorsza. Praktycznie nie myśli nad codziennością, za to w jej głowie ciągle przewijają się nowe plany, wizje oraz… planowane "zamachy". Według Jenot nie da się wybrać doskonałego lidera, który nie byłby nią. Dodatkową jej cechą jest BARDZO wybujałe ego. Myśli, że jest pępkiem świata, a każdy ugnie się pod jej wpływem. Ta niesamowicie silna osobowość, pozwala jej na łatwą dominację praktycznie każdego, kogo spotka. Na tych którzy się jej sprzeciwią, czeka w przyszłości śmierć.

MORALNOŚĆ

Zacznijmy może od tego, że Jenot nie wierzy w nikogo, prócz siebie. Nie wierzy w Klan Gwiazdy, czy Mroczną Puszczę. Uważa, że najważniejszym kwestią dla niej jest ona sama. Nie potrzebuje wierzyć w coś, co zniszczy jej doskonałe plany, przez głupie zasady wierzenia. Nie tego ją nauczono. To też kolejna rzecz. Kotka całkowicie nie przejmuje się kodeksem wojownika, ma go po prostu głęboko w nosie. Postępuje tylko i wyłącznie według własnych zasad, nie przyjmując przy tym zasad innych. Przy czym czasem, aby na czymś skorzystać często przytakuje zasadom innych. Wie, że czasem uległość też może mieć swoje korzyści oraz duże pole do popisu.

CIEKAWOSTKI

- Nienawidzi śniegu i brudu. Zawsze, gdy “pobrudzi” się robotą, prędko robi wszystko, aby się z tego oczyścić. Gdyby zabiła kota, bez problemu pozbyłaby się ciała i wymyła swoje futro, aby tylko jak najszybciej wrócić do bycia “czystą”.
- Nie myśli o nikim, nie licząc siebie samej. Gdyby miała kogoś mieć w przyszłości byłby to problem dla niej, jak i dla partnera.
- Jedyne czym darzy większość kotów to nienawiść. Szczególnie łaskawa w zawiści jest dla tych, którzy buntują się przeciw niej.
- Gdyby była człowiekiem pracowałaby najprawdopodobniej jako okrutna nauczycielka matmy, po 10 latach w wojsku ;))
- Zło nigdy nie śpi, wiecznie planuje, tak jak w przypadku Jenot.
- Raczej jest niezbyt lubiana, ale udaje, że ją to nie obchodzi.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// (po co poziom medyczny doskonałemu wojownikowi?)
Poziom wojownika: /// (dla niej powinni wprowadzić faktyczny VII poziom ;D)
Słabe strony: Słabe punkty? Nie w przypadku Jenot. A tak poważnie jest słaba w obronie. W końcu po co jej obrona, jeśli to ona atakuje pierwsza? Czasem jest senna, ale szybko się wybudza, choćby pod wpływem chłodnej wody. Tak naprawdę jest słaba w tropieniu, ale nigdy sie do tego nie przyzna.
Mocne strony: Atak. W niczym nie jest aż tak dobra, mimo, że uważa się za specjalistę w każdej dziedzinie. Ma świetne pazury i zęby, tak dobre, że strach ich nie wykorzystać. Gdy już uda się jej wytropić zwierzynę, poluje na nią do upadłego. Jej lub biednego stworzenia.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mariusz
Matka - Józefina
Rodzeństwo - Skrzydło
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Bożydara urodziła się w miocie Józefiny i Mariusza, zamieszkujących okolice Klanu Klifu. Gdy tylko wraz z bratem zaczęli stawać na łapy, rodzice popychali ich ku wyjściu z kryjówki. Kiedy nauczyli się chodzić, zostawiali rodzeństwo w różnych miejscach, czasem także nocą, aby sprawdzić umiejętności przetrwania swoich kociąt. O dziwo, nie zjadła ich żadna sowa, czy inny flaming. Walka o przetrwanie przerodziła się w coś większego, a mianowicie w chęć rywalizacji, między siostrą, a bratem. W wieku 4 księżyców Bożydara i Stefan zostali znalezieni przez Klan Klifu, choć trzeba by raczej powiedzieć, że to oni znaleźli klan… To właśnie tam nadali im nowe imiona – Jenot i Skrzydło, nowe przekleństwa Klanu Klifu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz