BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 października 2019

Otylia urodziła!

Otylia wypierdziała trójkę czwórkę grzecznych bombelków płci męskiej i córkę, którą wspaniałomyślnie zgubiła!
Żabka
Szybek
Kasztan

Żołądź
Lew

ŻABKA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 3 księżyce
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka (kotka znalazła się tam przypadkowo).
Ranga: Kocię
Poziom medyczny:  brak, jednak Żabka wykazuje duże zainteresowanie roślinami.
Charakter: Żabcia, jakie to spokojne i miłe stworzenie. Przez swą matkę nauczyła się trzymać język za zębami, chociaż nie raz ma ochotę otworzyć pysk w celu wypuszczenia z siebie wiązanki żali. Na ogół jednak jest małomówna ale za to niezwykle ciekawska. Uwielbia podążać za różnymi kotami przyglądając się ich pracy z uwagą. Lecz tak szybko jak zostanie wykryta tak szybko ucieka. Żabka wielu rzeczy się boi, bardzo wielu. Przede wszystkim ciemności i głośnych dźwięków. Gdy tylko zapada zmrok mała musi się do kogoś przycisnąć aby nie zejść na zawał. Jest strachajłem, ale stara się z tym walczyć (dość nieskutecznie niestety). Co jeszcze ciekawe, jest zaciekle uparta. Nie lubi kiedy ktoś narzuca jej swoje zdanie i będzie broniła swego, mimo nieśmiałości. Tylko w wypadku bronienia swych racji zdolna jest otworzyć szerzej pysk. Bywa zadziorna, ale skrzętnie to ukrywa pod otoczką przestraszonej koteczki.
Mimo swych wad, to bardzo pomocna i otwarta kotka która nie odmówi nikomu rozmowy, nawet błahej...tylko nie będzie w niej najlepsza. To raczej typ słuchacza.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - jest to kotka, jak na teraz, dość masywna. Ma krótkie łapki i krępe ciałko. Jej głowa ma kształt kwadratowy, dość nietypowy jak na kotkę. Żabka posiada duże, niebieskie oczka i mały, lekko zakrzywiony nosek.  
  • Kolor sierści - czekoladowa cętkowana arlekin
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - Żabka posiada jasno niebieskie oczka.
Rodzina:
  • Ojciec -  Niebiański Lot, Żabka nie ma o nim pojęcia. Wie tylko tyle, że musi być strasznym kocurem skoro zechciał być/mieć do czynienia z jej matką.
  • Matka - Ottylia, Żabka jej nie znosiła. Bardzo bała się matki, oraz tego gdzie ją zabiera, dlatego podjęła decyzję o ucieczce.
  • Rodzeństwo - Szybek, kotka tęskni za braciszkiem, ale nie wie jak może znowu się z nim zobaczyć (albo czy w ogóle żyje), Kasztan, Żołądź, Lew
  • Partner - brak
  • Potomstwo -  brak
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Zachęcony przez siostrę Niebiański Lot poszedł szukać wrażeń po za swoim klanem. Natknął się na lekko otyłą kotkę, i myśląc, że nic lepszego nie znajdzie, zeszli się raz czy dwa. Kocur nie był zbyt zadowolony, ale uznał to za zamknięty rozdział: jak bardzo mógł się pomylić. Po kilku miesiącach na terenach klanów pojawiła się mała gromadka złożona z Otylli, jego byłej, oraz dwójki ich obecnych kociąt. Kotka okazała się wredną wywłoką, terroryzowała swoje młode. Kiedy w drodze na tereny klanu klifu Żabka poczuła dobry moment na ucieczkę, zrobiła to bez zastanowienia. Gruba matula bowiem wpadła łapami w norę królika i głośno zawodząc domagała się pomocy. Jej jedyna córeczka puściła się pędem w las zostawiając na pastwę losu brata który nie chciał podążyć za nią zbyt przejęty losem matki.
Tak Żabka dotarła na tereny Klanu Wilka gdzie odnalazł ją patrol, zziębiętą i mokrą. Nie miała problemu z dołączeniem, zważywszy na to, że była bezbronnym maluchem.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: uniwersalnanazwaa@gmail.com

* * *
SZYBEK
Poprzednie imiona: Brak, ewentualnie "Zamknij się"
Wiek: 3 księżyce
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Uczeń
Poziom medyczny: - (przez obsesję na punkcie ziół siedzi co chwile u medyków, więc coś tam umie)
Charakter: Bezczelna mała gnida, która nie boi się powiedzieć komuś w pysk, że życzy mu śmierci i by robaki go kiedyś zeżarły. Niech nie zwidzie was słodki wygląd Szybka, bowiem to prawdziwy diabeł w kocięcej skórze, już pierwszego dnia pobytu w klanie klifu, napluł Kopciuszkowej Łapie w pysk, zaś Wiewiórce kazał spadać na drzewo szukać szyszek. Nie ma szacunku do niczego, ani do nikogo. Jego zdaniem jedyne słuszne rozwiązanie to spuszczenie komuś porządnego łomotu. Do samego klanu nie czuje żadnego przywiązania, ot dają mu jeść i tyle. Super, dzięki nim jeszcze nie zdechł. No faktycznie powinien dziękować in ma kolanach, tsa. Jest jednak coś, co ta mała pierdoła szanuje - stanowisko medyka. Dlatego też, gdy Lisia Gwiazda chciał go mianować na ucznia Bluszczowego Poranka, ten otwarcie oznajmił, że prędzej zdechnie, niż zostanie wojownikiem, bowiem zdecydował, że chce iść ścieżką medyka. Dlatego teraz niecierpliwie czeka, aż Zlepiona Łapa skończy nareszcie trening, a on będzie mógł zostać mianowany. Co ciekawe - tylko do medyków odnosi się z szacunkiem. Samo stanowisko wojownika uważa za lamerskie, bo gdyby nie medycy te pustaki dawno by padły przez jakąś chorobę czy rany w bitwie. Z jednej strony uważa, że jedynym słusznym wyjściem jest manto, zaś z drugiej strony otwarcie mówi, iż bycie wojownikiem jest żałosne. Niezły hipokryta, prawda? 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Zgrabny, młody kocurek o krótkiej sierści, na której przeważa biel. Jedynie kilka plam na mordce oraz na łapce i ogonie są brązowo-szare z ciemnymi pręgami, zaś na łapkach - kropkami. Oczka ma brązowe, zaś uszy duże. Już teraz widać, że nie wyrośnie na wysokiego kota. 
  • Kolor sierści - Bury pręgowany cętkowanie arlekin 
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - brązowe
Rodzina:
  • Ojciec - Niebiański Lotnie czai dlaczego ten typ dziwnie się na niego patrzy
  • Matka - Otyllia - gruba i wredna, bał się jej
  • Rodzeństwo - Żaba - polazła gdzieś gdy ich matka zrobiła przerwę w marszu, Kasztan, Żołądź, Lew
  • Partner - Nie.
  • Potomstwo - Tym bardziej.
Mentor: brak (uparł się, że chce zostać medykiem, dlatego czeka aż Zlepiona Łapa zostanie mianowany)
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Cóż, mieszkał trochę z mamuśką, która jednego dnia stwierdziła, że zaprowadzi go i Żabkę do ich ojca. Kocurek trochę się ucieszył, bowiem mieszkanie z matką-wariatką doprowadzało go do szewskiej paski (ponadto bał się jej, ale tego otwarcie nie przyzna). Pech chciał, że Żaba polazła gdzieś, gdy zrobili sobie przerwę w tej "wielkiej wyprawie". Matula buraska najwidoczniej chyba nie przejęła się zbytnio zaginięciem córki, bowiem ruszyła dalej, perfidnie zostawiając Szybka niedaleko obozu klifiaków. Znalazł go własny ojciec, gdy szedł na polowanie, zabrał do obozu, gdzie kocurek natychmiast rozpoczął obrażanie wszystkich.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Właściciel: Postać NPC

* * *
KASZTAN

Poprzednie imiona: ///

Wiek: 3 księżyce
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -;
Charakter: Normalnie kasztany rosną na drzewie, potem spadają i nie ruszają się... Oh, ile by dał Klan Klifu, żeby Kasztan chociaż trochę przypominał takiego nieruchomego orzecha. Chociaż jest dopiero kociakiem to już go wszędzie pełno w obozie i jeśli wlezie do jakiegoś legowiska z swoim bratem bliźniakiem - Żołędziem, to już możesz zacząć się szykować do ogarnięcia całego bajzlu jaki po sobie zostawią. Oprócz niewyobrażalnej energii wypływającej z tego dzieciaka można dostrzec w jego zachowaniu jeszcze parę rzeczy. Po pierwsze - wszystko jest jego. Każdą rzecz jaką znajdzie (nie ważne, czy to kamień czy jakieś ziółko z legowiska medyka) od razu zanosi do żłobka i strzeże jak największe skarby. Najchętniej Kasztan zabrałby wszystko co może zmieścić w pyszczku. Bo czemu miałby tego nie brać? Przecież skoro tak po prostu sobie gdzieś to on może to wziąć, prawda? A przecież im więcej tym lepiej! Nie możemy jednak zapomnieć o jego pozytywnych cechach! Młodzian ma wspaniałe poczucie humoru. Trzeba przyznać, że w jego towarzystwie rzadko będziesz się nudzić. Dodatkowo widać, że Kasztan jest bardzo lojalny w stosunku do swojego rodzeństwa i przyjaciół, a co za tym idzie - klanu. 
Wygląd: 

  • Ogólny opis - Kasztan to całkiem spory, jednak smukły i długołapy kociak o bardzo puchatym, krótkim futrze. Chociaż nie urodził się z jakimś cudaśnym umaszczeniem, bo jego sierść jest koloru buro-białego, to połączenie tych dwóch kolorów wyszło całkiem ładnie. Jego wiecznie błyszczące ślepia są koloru niebieskiego. W sumie ciężko odróżnić go od brata, Żołędzia - jedynym, co ich różni są długość ogona i uszu. Kasztanowi akurat trafiły się krótsze uszy.
  • Kolor sierści - bura pręgowana cętkowanie arlekin
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina: 

  • Ojciec - Niebiański Lot ( Kasztan nie przepada za ojczulkiem)
  • Matka - Otyllia (No najlepszą mamuśką to kotka nie była. Nie lubiła swoich dzieciaków, a coza tym idzie - nie zajmowała się nimi)
  • Rodzeństwo - brat bliźniak - Żołądź (Kasztan bardzo dobrze się z nim dogaduje. Jest ulubionym bratem z całego rodzeństwa kocura) z reszty rodzeństwa ma jeszcze brata, Szybka, kolejnego brata, Lwa i siostrę, Żabkę.
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Kasztan i reszta jego rodzeństwa urodziła się w domu dwunogów. Gdy ukończył wiek 3 księżyców jego matka postanowiła zwrócić dzieciaki ojcu, przy okazji gubiąc po drodze córkę. Reszta dotarła na miejsce i zamieszkała z ojcem, który również nie przepada za dzieciarnią. 
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Właściciel: Postać NPC

* * *
ŻOŁĄDŹ
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 3 księżyce
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Nieskończone pokłady niezmiernie głupich, ale ciekawych pomysłów? Tysiące żarcików w zanadrzu? Postawa godna prawdziwego sowizdrzała? Oto cały Żołądź. Nie ma miejsca w obozie, którego ten nieznośny smarkacz nie zdemolował albo chociaż nie naznaczył odciskiem małej łapki… Nie ma również kota, który nie padł ofiarą jednego z psikusów Żołędzia i jego brata, Kasztana. Mimo wszystko, nie tak łatwo przyłapać go na gorącym uczynku. Jest całkiem sprytny i przede wszystkim ostrożny, a wynika to z jego strachu. Tak naprawdę jest okropnie strachliwy i boi się, że zostanie przyłapany, jednak z drugiej strony, robienie psikusów sprawia mu wielką przyjemność. Kocurek ten też nie zbyt często się myje, przez co jego futro po prostu śmierdzi troszkę, jest także brudne i zmierzwione. Niespecjalnie mu to przeszkadza i głęboko w nosie ma niezadowolenie innych na ten temat. Zresztą, nie tylko sierść ma zapuszczoną, bo ma się wrażenie, że Żołądź zostawia syf i bałagan wszędzie gdzie się pojawi.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Na razie nie ma zbyt wyróżniającej się sylwetki, jako iż jest kociakiem, uwagę można natomiast poświęcić jego futerku. Jest ono nienaturalnie wręcz mięciutkie i puszyste, a Żołądź wygląda przez na prawie dwa razy większego. Na licu ma burą maskę, rozciągającą się od pyszczka aż za uszy. Ciemny, bury kolor odznacza się również na ogonie, zadzie oraz klatce piersiowej (tam jest co prawda nieco jaśniejsze). Kocur ma jasne, błękitne oczy, swoim odcieniem wpadające nieco w zieleń. Wygląda niemal identycznie jak brat Kasztan, jednak ma od trochę krótszy ogonek.
  • Kolor sierści - bury pręgowany cętkowanie arlekin 
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec - Niebiański Lot
  • Matka - Otylia
  • Rodzeństwo - Żabka, Szybek, Kasztan, Lew
  • Partner
  • Potomstwo
Mentor: ///
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Wśród ptasiego trelu i głębi lasu, głaskany wdzięcznym słonecznym promykiem, na ten ziemski padół wypierdziany został Żołądź. Jego matka, Otylia, niekoniecznie cieszyła się z tego, co z niej wyszło, toteż postanowiła wcisnąć wszystkie zasrańce swemu partnerowi z klanu, Niebiańskiemu Lotowi, który podchodził do ów owoców miłości równie niechętnie co ich matka (która przy okazji skrzętnie ukryła przed nim fakt, że jednego dzieciaka zgubiła). Obecnie kocię żyje w Klanie Klifu, wraz z ojczulkiem i dwójką braci.
Punkty umiejętności:
  • siła -
  • szybkość -
  • zwinność -
  • skok
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Postać NPC

* * *
LEW
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 3 księżyce
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Och, ten kocurek na pewno nie ma łatwego charakteru! Odznacza się niebywałą odwagą oraz ciętym językiem, co nie raz wpędza go w nie lada kłopoty. Nie obchodzi go prywatność innych, rudzielec naprawdę potrafi wszędzie wcisnąć swój wścibski nosek. Chociaż łatwo można go obrazić, to nigdy nie chowa zadanej urazy dłużej niż kilka minut, gdyż jest on niezwykle towarzyskim kotem, który nie cierpi samotności. Troszczy się o swoje rodzeństwo i byłby w stanie oddać za potomstwo Nieba własne łapy, ponieważ wie, że mają tylko siebie. Rzadko można zobaczyć go odpoczywającego czy leżącego, bo Lew to dosłownie chodząca kula energii, która najpierw robi a potem myśli.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Rudy bez wątpliwości może poszczycić się wysoką, dobrze zbudowaną sylwetką, którą odziedziczył po Niebiańskim Locie. Jego krótkie, rdzawe futro pokryte jest niewielkimi cętkami, a nad czarnym noskiem biała plama w kształcie trójkąta wyraźnie kontrastuje z płomienną sierścią. Poduszki jego łap są koloru pudrowego różu, natomiast oczy przywodzą na myśl bezmchmurne niebo.
  • Kolor sierści - rudy van pręgowany cętkowanie 
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:
  • Ojciec - Niebiański Lot
  • Matka - Otylia
  • Rodzeństwo - Szybek, Żabka, Żołądź, Kasztan
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak

Mentor: brak
Uczniowie: 

  • dawni - brak 
  • obecny - brak

Historia: Lew przyszedł na świat jako owoc miłości Otyli oraz Niebiańskiego Lotu, wojownika Klanu Klifu. Gdy kocica uznała, że jej potomstwo jest już odpowiednio duże, by móc się poruszać, zdecydowała się na pozostawienie własnych dzieci w klanie ich ojca. Pozostawiła więc Lwa z rodzeństwem w zupełnie obcym dla nich miejscu wraz z synem Puszczyka, który nie miał najmniejszego pojęcia, jak okazywać im uczucia.
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///

Upomnienia: 0/3
Właściciel: beepbeep012345@gmail.com

3 komentarze: