BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu i Klanie Burzy!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 października 2018

Ryk!(Samotnik > Klan Wilka)

Ryk | Samotnik


RYK
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 40 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: -
Charakter: Ryk to kocur, który nie boi się niczego. No... prawie niczego. Jest niesamowicie pewny siebie w towarzystwie nawet obcych kotów. Uwielbia przebywać w centrum uwagi, a bez towarzystwa czuje się jak bez łapy. Pyszczek Ryku prawie nigdy się nie zamyka. Zawsze ma coś do powiedzenia. Nie boi się wyrażać swojej opinii na jakikolwiek temat, co może być nieco kłopotliwe przy rozmowie. Każdy jego znajomy musi znosić jego ciągły, bardzo, bardzo głośny słowotok, ponieważ kot nie dosłyszy, więc nieświadomie wrzeszczy przez cały czas. Kocur kocha słuchać komplementy na temat samego siebie, niekiedy nawet wymusza na innych chwalenie go. Dla rodziny jest odrobinę nadopiekuńczy, wyrozumiały i kochany. Zawsze uważa ich za najważniejszych, nawet ważniejszych od niego samego. Ryk bardzo chciałby znaleźć kogoś, do kogo mógłby się przytulić i wyznać swoje tajemnice.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Ryk to w sumie nie za wysoki, ale także nie za wysoki kocur. Jego futro jest krótkie, przeważnie białe, jedynie łatki są do połowy liliowe, a dalej włos jest biały. Kot ma ciemne, brązowe oczy, lśniące życiem i energią. Kocur ma naderwane jedno ucho.
  • Kolor sierści - Dymny liliowy pręgowany cętkowanie arlekin
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - brązowe
Rodzina:
  • Ojciec - Kłak (???) - Ryk lubił ojca. Kłak nauczył go wielu porzytecznych reczy, niestety gdzieś zniknął po jakimś czasem.
  • Matka - Gruszka (???) - Ryk kochał matkę. Opiekowała się nim i znosiła jego wrzaski.
  • Rodzeństwo - Mysz (mała, słaba kotka czekoladowo-białym futerku), Jeż (kocur do wszystkiego podchodził z dystansem, był nieufny i nie łatwo było się z nim zaprzyjaźnić), Łosoś (gruby, nieco ospały, przyjazny kocur, mieszkający aktualnie u dwónożnych) Lubił rodzeństwo, jednak po tym, jak ich drogi się rozeszły, nie miał z nimi żadnego kontaktu
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: Kłak, Gruszka
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Ryk urodził się w norze pomiędzy korzeniami drzewa, razem z trójką rodzeństwa - Myszą, Jeżem i Łososiem. Z swoim pierwszym wypowiedzianym słowem Gruszka nadała swojemu najstarszemu synowi imię Ryk, ponieważ kocurek niedosłyszał, więc wrzeszczał przy każdym słowie. Gdy kocięta Gruszki podrosły, Kłak zaczął ich uczyć walki, a mama polowania. Gdy cała czwórka skończyła swój "trening" ich drogi się rozeszły. Ryk zawędrował na dziwne tereny, gdzie spotkał parę kotów, którym jego obecność niezbyt się spodobała, a okazały to atakiem na liliowego. Niedługo potem ranny kocur znalazł się na terenie klanu Wilka.
Punkty umiejętności: 
  • siła - 20
  • szybkość - 10
  • zwinność - 35
  • skok - 15
Właściciel: Postać NPC
Przywilej cechy bonusowej: Gen pręgowania klasycznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz