BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

03 marca 2020

Nowi Członkowie Klanu Nocy!

Mucha

Ropucha


Wężyk

MUCHA
Poprzednie imiona: 
Wiek: 3 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Nocy (dawniej pieszczoch)
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Kotka pomimo malującego się na pyszczku uśmiechu do najmilszych nie należy. Wredna z niej bestyjka, która tylko czeka aż się potkniesz. Wtedy z pewnością pierwsza zacznie się z ciebie śmiać. Wraz z siostrą Ropuchą uwielbia się wywyższać i innym zalewać obelgami. Sprawianie innym przykrości jest niesamowicie pociągające dla kotki. Ten dreszczy emocji towarzyszący przy wyzwiskach. Te zapłakane ślipia, błagające by przestała. Mucha nie może na to patrzeć obojętnie. Aż ją kusi by dowalić bardziej swej ofierze. Poza tym trzeba napomknąć, że jest z Muchy dość kochliwa kotka, która pomimo młodego wieku szuka już swej miłości życia. Wraz ze swą największą rywalką jak i wspólniczką Ropuchą nie potrafią spojrzeć obojętnie na przystojnego kocura.
Wygląd: 

  • Ogólny opis - Zgrabna i dość wysoka kotka o typowej dla pointa urodzie. Zdecydowanie wrodziła się w mamę wyglądem. Długie i smukłe łapy nie raz już ją zawiodły, lecz kotka stara się to maskować i pozorować jako dość dziwaczny krok. Niebieskie ślipia spoglądają na resztę kotów z wyższością godną nie jednej damy dworu, lecz zdarza się, że i zawita w nich strach, który Mucha próbuje jak najlepiej zamaskować. 
  • Kolor sierści - czarny point
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oka - niebieskie

Rodzina: 

  • Ojciec – Bedoes - Marudny staruszek, któremu nie raz dawała popalić, mimo wszystko kocha.  
  • Matka – Aszka - Śliczna koteczka, rasowa i wychowana, Mucha nie pojęcia co zobaczyła w Bedoesie. 
  • Rodzeństwo – Wężyk, Ropucha - Dwójka smarków, którzy przyszli wraz z nią na świat. 
  • Partner – Brak, choć stara się to jak najszybciej zmienić.
  • Potomstwo – Także brak
Mentor: ///
Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Przyszli na świat w wesołej i kochającej się rodzince. Pomimo że Aszka i Bedoes czasem się kłócili, byli zgraną rodziną, jakich mało nigdy nie było u nich nudno. Jednak pewnego dnia kociaki postanowiły założyć bazę i wyruszyły bez zgody rodziców w las w poszukiwaniu idealnego zakątka. Po dłuższym czasie zabawy z niepokojem odkryły, że się zgubiły. Czekając aż rodzice ich znajdą spotkały Słodki Język i Aroniowy Podmuch, którzy wzięli ich do obozu.
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///

Właściciel: Postać NPC
* * *
WĘŻYK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 3 księżyców
Płeć: Kocurek
Klan: Nocy (dawniej pieszczoch)
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Wężyk w przeciwieństwie do swoich denerwujących sióstr jest kotem z natury opanowanym i spokojnym. Zawsze analizuje wszystkie skutki podejmowanych przez siebie decyzji i nigdy nie działa pochopnie, by uniknąć niechcianych konsekwencji. Do rzadkości należy zauważenie go podczas rozmowy czy zabawy z rówieśnikami, bowiem ten kocur prawie cały dzień przesiaduje w oddalonym od reszty świata kącie, z dala od wszelkiego rodzaju hałasu i kłopotów. Nie za bardzo przejmuje się swoimi siostrami czy bliskimi, gdyż dla Wężyka i tak pozostają oni obcymi, dziwnymi osobnikami, którzy jedynie przeszkadzają mu w obserwowaniu wyznaczonych wcześniej celów. Pręgowany potrafi spędzić w bezruchu cały dzień, wodząc jedynie pomarańczowymi ślipiami za wirującym listkiem bądź drgającym na wietrze kwiatku, nie odczuwając przy tym potrzeby odezwania się. Czasami zdarza się, że nie potrafi zakodować słów skierowanych do i w takiej sytuacji najczęściej olewa rozmówcę - nie jest to jednak rzecz dziwna, ponieważ Wężyk reaguje tak na praktycznie każdy bodziec z otoczenia.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Podobnie jak reszta rodzeństwa figurę odziedziczył po mamie, ale jako jedyny ponętne pomarańczowe ślipia po ojcu. Imię kocurka wzięło się od pokrętnych pręg, które zdobią jego ciemno-szare futerko. Przecinające pionowo pasma na myśl przywodzą węże łuski. Na pyszczku kocurka podobnie jak na łapkach, piersi oraz końcówkach uszu, są liczne przejaśnienia, które jedynie dodają mu uroku. Siedlisko białych plamek na mordce Wężyka przypomina piegi, a białe skarpetki aż emitują wyrafinowaniem. 
  • Kolor sierści - niebieski pręgowany tygrysio z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oka - pomarańczowe

Rodzina: 

  • Ojciec – Bedoes - Płodziciel 
  • Matka – Aszka - Rodziciel 
  • Rodzeństwo – Mucha, Ropucha - Dwie siostry bliźniaczki wchodzące mu (dosłownie!) na głowę. 
  • Partner –  ///
  • Potomstwo – ///
Mentor:
Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Przyszli na świat w wesołej i kochającej się rodzince. Pomimo że Aszka i Bedoes czasem się kłócili, byli zgraną rodziną, jakich mało nigdy nie było u nich nudno. Jednak pewnego dnia kociaki postanowiły założyć bazę i wyruszyły bez zgody rodziców w las w poszukiwaniu idealnego zakątka. Po dłuższym czasie zabawy z niepokojem odkryły, że się zgubiły. Czekając aż rodzice ich znajdą spotkały Słodki Język i Aroniowy Podmuch, którzy wzięli ich do obozu.
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///

Właściciel: Postać NPC

* * *
ROPUCHA
Poprzednie imiona: 
Wiek: 3 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Nocy (dawniej pieszczoch)
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Koteczka swym ciętym językiem już niejednego doprowadziła do płaczu i rozpaczy. Razem ze swoją siostrą Muchą stanowi duet, który uprzykrzy życie każdemu, kto ośmieli się pokazać im na oczy i zabrać chwile z bezcennego życia kotek. Nie znajdziesz w niej ani trochę wrażliwości czy empatii, bowiem Ropucha ma w nosie wszystko poza rzeczami otaczającymi jej osobę, więc nawet na widok zakrwawionych zwłok matki nie uroni łzy. Po świecie porusza się z wysoko uniesionym kikutem, sygnalizując tym samym przekonanie o wyższości własnej osoby nad innymi, którzy nie dorastają jej do pięt. Raz na jakiś czas zdarza się jednak, że ze swoją siostrą obierze sobie przystojnego kocura na cel, by następnie starać się o jego względy w każdy możliwy sposób. Częściej takie starania kończą się mimo wszystko ucieczką adorowanego niż nawiązaniem bliższej relacji.
Wygląd: 

  • Ogólny opis - Ropucha urodą z pewnością zalicza się do kanonu piękna syjamów. Smukła, wysoka sylwetka, ogromne uszy oraz pysk o orientalnym kształcie z pewnością wyróżniają ją na tle klanowych kotów. Bardzo charakterystyczną cechą kotki jest króciutki ogonek, który upodabnia ją nieco do wiecznie naburmuszonego zajączka. Ciemne znaczenia pokrywają niemal całe przednie i tylne łapy, śmieszny kikut oraz większość szczupłej mordki Ropuchy, na której królują również niebieskie oczęta. 
  • Kolor sierści - czarny point
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oka - niebieskie

Rodzina: 

  • Ojciec – Bedoes – czarny arlekin
  • Matka – Aszka –  bura kotka. 
  • Rodzeństwo – Mucha, Wężyk
  • Partner –  brak
  • Potomstwo – brak
Mentor:
Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Przyszli na świat w wesołej i kochającej się rodzince. Pomimo że Aszka i Bedoes czasem się kłócili, byli zgraną rodziną, jakich mało nigdy nie było u nich nudno. Jednak pewnego dnia kociaki postanowiły założyć bazę i wyruszyły bez zgody rodziców w las w poszukiwaniu idealnego zakątka. Po dłuższym czasie zabawy z niepokojem odkryły, że się zgubiły. Czekając aż rodzice ich znajdą spotkały Słodki Język i Aroniowy Podmuch, którzy wzięli ich do obozu.
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///

Właściciel: Postać NPC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz