BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

RUBINOWY KAMYK

UBINOWY KAMYK

Poprzednie imiona: Rubinka > Rubinowa Łapa

Wiek: 93 księżyce

Płeć: Kotka

Klan: Klan Klifu [dawniej samotnik]

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -


Charakter: Rubinowy Kamyk jest mijana chociaż kilka razy dziennie przez każdego klifiaka. Tu zobaczysz jej cielsko (chociaż nie takie duże!) wylegujące się na słońcu, tu będzie kręcić się w kółko i zamartwiać czy jej ukochana Tęcza nic sobie nie zrobiła na patrolu, w końcu tak długo jej już nie ma! A, jest jeszcze spora szansa że coś sobie przypomni i nagle pogna przed siebie, przyprawiając nie jednego o zawał, albo zabawi się w pomnik, zapominając co chciała wykonać. W tym miejscu można wymienić jej cechy, które są niedołączoną częścią całości Rubinowego Kamyka. Lenistwo, spóźnialstwo duże roztrzepanie, lecz jest dokładna, gdy już co robi. A, no i ciągle czegoś zapomina. Oraz jest pyskata, na swój szczególny Rubinkowy sposób. Ach, zdąża jej się srogo przesadzać. Zdarza, lekkie słowa! To bardzo częste. Nie za bardzo się zmieniła, od dawna. Do jej cech doszła jedynie troska, o swoją jedyną, kochaną Tęczową Zatoczkę.


Wygląd: 

Ogólny opis - Rubinowy Kamyk można nazwać wyjątkową. Jest nie za dużą, dość drobna jednak bum! Tu wyskakują jej wielkie oklapłe uszyska, burząc jej proporcje. Zaraz po uszach, zauważysz najpewniej jej oczy. Pomarańczowe, z reguły dość przyjaźnie patrzące na świat. Futerko koteczki jest pół długie, w niektórych miejscach krótsze w niektórych dłuższe. Często możesz zobaczyć że wpłata w nie stokrotki, na cześć jej siostry, która odeszła z tego świata. Całą tą kompozycje zdobi płowe szylkretowe futerko, z białą bródką i łapkami. Ach, wisienka na torcie to jej bengalskie pręgi. Rzeczywiście, koteczka jest niewątpliwie ładna.

Kolor sierści - Płowy dymny szylkret calico pręgowany bengalsko z białym

Długość sierści - Półdługa

Kolor oczu - Pomarańczowe


Rodzina: 

Ojciec - Szmaragd [Nie za bardzo już go pamięta, nie był jakiś szczególny]

Matka - Cyrkonia [Tak samo jak z ojcem, nic specjalnego nie zrobiła, jednak Rubinowy Kamyk uważa że opiekowała się nią z przymusu.]

Rodzeństwo - Diament i Stokrotka(*)

Partner - Tęczowa Zatoczka -  Najwspanialsza partnerka jaka mogłaby być.

Potomstwo - Olcha i od strony Tęczowej Zatoczki - Koperek


Mentor: Liliowa Sadzawka(*)

Uczniowie: 

dawni - Promienna Łapa, Zachodzący Promyk, Paprotkowa Pieśń

obecny - ///


Historia: Rubinowy Kamyk jak łatwo się domyśleć nie jest z klanu Klifu. Siadajcie i słuchajcie, krótko wam powiem jak to było. Mała Rubinka zapragnęła wyjść sobie ze swojego domku, wiecie po prostu. Czy to w poszukiwaniu przygód, czy to z nudy. Wyszła. Oczywiście że nie sama, z kocurkiem, jej sąsiadem i przyjacielem: Niebem. Poszła więc podbić świat, razem z nim. Oczywiście nie mogło być tak łatwo! Zabłądzili, zapewne i nie raz okazało się więc że wędrówka młodych trwała aż 2 księżyce. W końcu, doszli do obozu klanu Klifu. Tam zostali przyjęci i ledwo chwilę potem zostali mianowani na terminatorów. Rubinowa Łapa ukończyła szkolenie, została mianowania na Wojowniczkę.

Już trochę czasu temu jej światem zakręciła pewna koteczka, Tęczowa Zatoczka.


Punkty umiejętności: 

siła - 11

szybkość - 19

zwinność - 26

skok - 24


Właściciel: Postać NPC

Przywilej cechy bonusowej: cynamonowa sierść


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz