BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Klifu i Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Miot u pieszczochów!
(jedno wolne miejsce!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

GRYCZANA ŁAPA

 
Autor grafiki: ruffka
OGÓLNE
GRYCZANA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Gryka
Płeć: Kotka
Orientacja: jeszcze nieokreślona
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: ruffka
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Elegancka młoda kotka o wielkiej sylwetce. Nie ma za długich łap, ale przez jej rozmiar wcale nie wychodzi przez to na niską. Ciężka i przy kości, ma trochę odłożonego tłuszczyku tu i ówdzie (zasługa dobrego karmienia i faworyzowania), a na dodatek długie i puszyste futro jeszcze potęguje ten efekt. Mówią, że czarny wyszczupla, ale u Gryczanej Łapy to raczej zasługa nastoletniej smukłości, spowodowanej szybkim rośnięciem, przez co kotka nie wygląda jeszcze totalnie jak czarna kula. Ma bystre, lecz ciepłe, migdałowe oczy, w przyjemnym, brązowym odcieniu miodu. Na jej uszach można zobaczyć też urocze pędzelki.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - czarna jednolita
Długość sierści - długa
Kolor oczu - brązowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Gryczana Łapa to bardzo elegancka uczennica, zarówno z wyglądu, o który stara się dbać, jak i zachowania, a emituje od niej mocna aura siły i autorytetu, nawet w tak młodym wieku. Potrafi się bawić i lekko wygłupiać kiedy nadejdzie taka okazja, jednak zawsze wyczuć można u niej pewne wyrachowanie, co pewnie jest też zasługą wychowania i kazań matki. Nie jest zbyt głośna, nie mówi wszystkiego co myśli, i potrafi się dostosować do sytuacji. Należy jednak wspomnieć, że traktuje kocury z pewnym pobłażaniem, co również jest tutaj zasługą jej mamy, nie ma do nich urazy, raczej uważa ich za nieco mniej poradnych od kotek. Stara się nie pokazywać nigdy negatywnych emocji przy innych kotach, zwłaszcza młodszych od niej. Adoptuje każdego kociaka napotkanego na drodze, jest bardzo opiekuńcza w stosunku do dzieci i rodziny. Jednak jeśli chodzi o resztę kotów, to ma do nich zdecydowanie mniej cierpliwości i dobrej woli, nawet jeśli nie nawrzeszczy na ciebie, to szybko się irytuje i może być wtedy mało przyjemna, szczególnie kiedy ktoś już jej raz podpadnie, nie będzie mieć litości. Nie za bardzo energiczna, ale nie można jej też zaliczyć do leniwych.

MORALNOŚĆ

Gryczana Łapa jest miłą i pomocną kotką, nawet dla obcych. Nauczona żeby pomagać słabszym i opiekować się nimi. Nie dopuściłaby się żadnych niemoralnych rzeczy, chyba że w obliczu bronienia słabszych, kiedy musiałaby dokonać zabójstwa, czy okaleczenia, ale zrobiłaby to z ciężkim sercem.

CIEKAWOSTKI

- Gryka stąpa twardo po ziemi, dlatego często jest głosem rozsądku wśród rodzeństwa, zachowuje się jak starsza siostra, mimo że wszyscy są w tym samym wieku.
- Nie za bardzo lubi wodę, przez jej długie i puszyste futro, zanim całe wyschnie mijają wieki.
- Gryczana Łapa adoptuje wszystkie dzieci jako swoje własne.
- Inspirowana jest Geto i Lacie, (nie powiem skąd, musicie wiedzieć), a także piosenką Killer Queen 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
- Nie traktuje kocurów na poważnie, nie widzi ich jako równych kotkom, ale nawet nie jest to spowodowane złymi zamiarami.
- Jej szybkość i skoczność są dosyć słabe, Gryka ma nieco krótsze łapki którymi czasami nie dosięga gdzie myśli, że dosięgnie.
- Przegrzewa się bardzo szybko na pełnym słońcu przez jej grube i czarne futro.
Mocne strony: 
- Gryka jest dosyć spora i silna, ma twarde łapy i mocną głowę.
- Jest z jakiegoś powodu w stanie zjeść naprawdę najobrzydliwsze czy zgniłe jedzenie, nie smakuje jej jak każdemu normalnemu kotowi, ale nie ma odruchu żeby zostawić je w spokoju. Nie brzydzą ją takie rzeczy.
- Jest rozważna i uważna, dobrze analizuje szczegóły w otoczeniu.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Szczurzy Cień (Gryczana Łapa nie interesuje się ojcem.)
Matka - Ważkowe Skrzydło (Mają dobrą relację, Gryka uważa ją za pewnego rodzaju autorytet, nawet jeśli żałuje, że matka nie chciała lepiej traktować syna.)
Rodzeństwo - Lawenda i Śnieżek, Gryka dobrze dogaduje się z obydwoma, co prawda traktuje brata jako coś lekko głupszego, jednak w sposób w jaki my postrzegamy np. małe pieski za lekko głupiutkie. Czuje się trochę odpowiedzialna za tę dwójkę.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - kociaki Alby, traktuje je jak własnych członków rodziny, opiekuje się nimi często.
Wrogowie - kotka trochę boi się obecnego medyka klanu wilka, Gęsiego Wrzasku, przez złe doświadczenia z dzieciństwa.

SZKOLENIE

Mentor - Ostatni Świt
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Wilka, po przejściu próby została uczniem wojownika, tak, jak jej rodzeństwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz