BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 maja 2014

Lulek

Autor grafiki: wierzba9005
OGÓLNE
LULEK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur, ale tak właściwie nie do końca jeszcze to wszystko rozumie
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: dc: weepingloti / mail: eternalparadiseheart@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Lulek jaki jest, każdy widzi – plan jego budowy nie różni się od przeciętnego kociaka w jego wieku. Przypomina puszystą, jasną kulkę, która dopiero zaczęła przybierać jakkolwiek kotokształtną formę. Pod grubą warstwą, co nie jest dostrzegalne na pierwszy rzut oka, kryje się dość smukła sylwetka z długimi łapkami. Jego sierść jest naturalnie biała, chociaż przez jego zamiłowanie do kopania i babrania się w ziemi wygląda dużo bardziej jak beżowa lub szara. Jego szyję otacza puszysta, grzywiasta kryza, a jego mordkę zdobią charakterystyczne cechy – ciemna maska w jej centrum oraz pędzelki na końcach uszu.
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach, czarna ‘’maska’’ na mordce
Kolor sierści - Czarny van
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Żółte
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Lulek jest, cóż… to dość skomplikowane. To kot-duch. Jest bacznym obserwatorem wszystkiego, co go otacza – spędzających czas w obozie współklanowiczów, pełzających robaków, a nawet (lub raczej – zwłaszcza) pozornie nudnych roślin. Lubi siedzieć gdzieś na uboczu, chętniej wybierając okolice legowiska medyka, znacznie cichsze i ciekawsze od reszty obozu. Niechętnie inicjuje rozmowy i raczej się w nie nie angażuje, czując się niezręcznie, gdy przychodzi mu rozmawiać z kimś, kogo nie zna. Przepada jednak za słuchaniem lub, właściwie, podsłuchiwaniem, bo sam rzadko uczestniczy w tych konwersacjach, woląc pozostawać na uboczu. Cały ten urok cichego, spokojnego kociaka pryska jednak w momencie, w którym ktoś daje mu możliwość rozgadania o pasjonujących go tematach – niech was przed takim pomysłem łapa Gwiezdnych chroni, bo wówczas pyszczek młodego Nocniaka nie zamknie się, dopóki nie zabraknie mu tchu w małych płuckach. Obcym wydaje się więc być antyspołeczną, cichą kulką o pasywnym usposobieniu, ale dla kotów, które postrzega jako bliskich, potrafi być prawdziwym utrapieniem pod tym względem. Mimo wszystko, Lulek to poczciwy kociak, który nie robi tego ze złej woli. Ot, po prostu nie zawsze umie utrzymać emocje na wodzy – zwłaszcza kłopotliwe jest dla niego kontrolowanie uczuć o silnym natężeniu, takich jak złość czy podekscytowanie. Czasem więc zdarza się mu wybuchnąć lub powiedzieć coś, czego później żałuje.

MORALNOŚĆ

Lulek niewiele jeszcze wie o świecie, więc i jego przekonania nie są do końca wyklarowane. Obecnie jednak zdecydowanie głównie skupia się na sobie, prawie wcale nie interesują go współklanowicze, ich troski, problemy czy wierzenia. Jest jednak szansa, że kiedyś z tego wyrośnie. Lub nie.

CIEKAWOSTKI

- Niezbyt garnie się do aktywnych zabaw jak ganianie czy przepychanki z rodzeństwem, zazwyczaj siedzi gdzieś na uboczu i zajmuje się bardziej interesującymi sprawami, choćby wykopywaniem roślinek i dokładnemu przyglądaniu się ich budowie czy łapaniu owadów (w czym także nie jest wybitny),
- Gromadzi upolowane przez siebie owady,
- Nie znosi głośnych dźwięków, bardzo go irytują,
- Często zdaje się odpływać gdzieś myślami, całkowicie ignorując otoczenie,
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Lulek jest kompletnym beztalenciem jeśli chodzi o walkę, brakuje mu przede wszystkim koordynacji i refleksu;
Mocne strony: Jest dość silny, potrafi też wychwycić słabe punkty przeciwnika;

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kasztan [*] – młody nigdy go nie poznał i nie pozna, ale nieszczególnie frapuje go jego brak;
Matka - Wężyna– nie ma między nimi wyjątkowej więzi, ale traktuje ją jako bliską osobę;
Rodzeństwo - Rosiczka, Wężyna , Żmijowiec, Tojad; traktuje ich jako bliskie mu osoby, lubi spędzać z nimi czas.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Klanie Nocy podczas panowania Spienionej Gwiazdy jako dziecko więźniarki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz