BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Jeszcze podczas szczególnie upalnej Pory Zielonych Liści, na patrol napada para lisów. Podczas zaciekłej walki ginie aż trójka wojowników - Skacząca Cyranka, która przez brak łapy nie była się w stanie samodzielnie się obronić, a także dwoje jej rodziców - Poranny Ferwor i Księżycowy Blask. Sytuacja ta jedynie przyspiesza budowę ziołowego "ogrodu", umiejscowionego na jednej z pobliskich wysp, którego budowę zarządziła sama księżniczka, Różana Woń. Klan Nocy szykuje się powoli do zemsty na krwiożerczych bestiach. Życie jednak nie stoi w miejscu - do klanu dołącza tajemnicza samotniczka, Zroszona Łapa, owiana mgłą niewiadomej, o której informacje są bardzo ograniczone. Niektórym jednak zdaje się być ona dziwnie znajoma, lecz na razie przymykają na to oko. Świat żywych opuszcza emerytka, Pszczela Duma. Miejsce jej jednak nie pozostaje długo puste, gdyż do obozu nocniaków trafiają dwie zguby - Czereśnia oraz Kuna. Obie wprowadzają się do żłobka, gdzie już wkrótce, za sprawą pęczniejącego brzucha księżniczki Mandarynkowe Pióro, może się zrobić bardzo tłoczno...

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

MROŹNA ŁAPA

 


MROŹNA ŁAPA

Poprzednie imiona: Mrozek

Wiek: 11 księżyców

Płeć: Chłop

Klan: Klan Nocy (???)

Ranga: Kocię

Poziom medyczny: - brak. Mroźny nie wykazuje zainteresowania pachruściami. 

Charakter: Mrozek dostał swoje imię od koloru szarych plam, to prawda. Ale Owocowa Pogoń nadając mu to imię poczuła powiew tak chłodnego powietrza, że każdy włos na jej karku się zjeżył. Wtedy zrozumiała, że Gwiezdni chcą aby jej syn miał tak nieprzyjemne imię. 

Mrozek nie należy do kotów głośnych, a nawet do cichych. Zalicza się do tej wąskiej grupy kociąt, które nic prawie nie mówią. Przez długi czas jego matka zastanawiała się czy syn w ogóle umie wydać z siebie jakikolwiek dźwięk po za niezadowolonym mruczeniem. To nerwusek, prawda, i większość czasu na nerwy reaguje syczeniem. Większość czasu spędza przed wejściem do żłobka, bacznie obserwując klanowiczów i zmieniającą się przyrodę. To dziwak, nawet wielki, ale mało kto się z niego śmieje. Wystarczy raz spojrzeć w jego ślepia aby zrozumieć, że znajduje się w nich coś magnetyzującego. Coś tak interesującego, jakaś wielka siła i chłód. 

Mimo starań matki Mrozek nie otwiera się bardziej na swoich rówieśników. Obserwuje ich z dystansem. Jedyną osobą z którą rozmawia, i robi to o wiele chętniej niż z innymi, jest właśnie jego mama. Zadaje jej dużo, jak na siebie, pytań, nie oczekując odpowiedzi. Wie, że nie na wszystko się ona znajdzie.

Czy to geniusz? Brzmi jak geniusz, ale nikt nie wie co ma z niego wyrosnąć. Jak na razie jest bardzo zdystansowanym i chłodnym maluchem, nie przypominającym innych kociaków ze żłobka.

A jaki jest w środku? Czy ma uczucia? Ma, nawet wiele, ale nie czuje potrzeby uzewnętrzniania ich. Tylko szyderstwa i kpina są w stanie do niego dotrzeć. Cała spokojna otoczka znika, a kociak zaczyna syczeć wyzywając innych do walki, nawet starszych od siebie. Cechuje się ogromną odwagą i pewnością siebie: kiedy coś robi, wie, że robi to w słusznej sprawie. 

Ciekawe, co z niego wyrośnie?

Wygląd

  • Ogólny opis -  Mrozek jest średniej wielkości kociakiem. Jego trójkątne uszy przyozdobione są ogromnymi, nietoperzymi uszami. Kocur nie przepada za nimi ze względu na to, że są one przyczyną wielu zaczepek od strony innych kotów przebywających w żłobku. Jego szorstka sierść też nie pomaga. Sama matka nazywa go czasem ,,krzaczkiem" ze względu na nią. Jedynym jego atutem są oczy. Trzeba głośno przyznać, że są niespotykane. 

  • Z budowy nie jest niczym specjalnym, od to chudy szczurek z długim ogonem i wielkimi uszami. 

  • Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie z białym. 

  • Długość sierści - krótka (kręcona)

  • Kolor oczu - Oczy kocurka są dość unikatowe. Jego prawe ślepie jest błękitne, zaś do lewego wdała się skaza pod postacią dużej, żółtej plamy zajmującej pół powierzchni tęczówki. 

Rodzina:

  • Ojciec - Łabędzia Szyja (*), Mrozek nigdy nie poznał swojego ojca, ponieważ ten zginął przed jego urodzeniem. 

  • Matka - Owocowa Pogoń, kocurek szanuje i kocha matkę, ale jej temperament niekiedy go denerwuje. 

  • Rodzeństwo - Śnieżka.

  • Partner - brak, jest za mały. 

  • Potomstwo - brak. Dzieci mieć jeszcze nie może. 

Mentor: Wróblowe Serce, Hiacyntowa Cętka

Uczniowie

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Jego historia jest bardzo prosta: powstał w wyniku bliższego zetknięcia się dwóch kotów: Owocowej Pogoni i Łabędziej Szyi. Jego ojciec zamieszany był w rebelię przeciwko liderowi, za co stracił życie nim jego partnerka wydała potomstwo. 

Punkty umiejętności

  • siła - ///

  • szybkość - ///

  • zwinność - ///

  • skok - ///

Upomnienia: Postać NPC

Opiekun: - (autor: CiociaJov#6635)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz