BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Klifu i Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Miot u pieszczochów!
(jedno wolne miejsce!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 lutego 2014

ŚWIT

 Autor grafiki: Amare#4785 (discord)

OGÓLNE
ŚWIT
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoseksualna
Przynależność: Owocowy Las > Samotnik
Ranga:
Samotnik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: orzech/cells)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Świt wdała się w mamę. Jest szczupła i posiada białą, krótką sierść oraz zielone oczy.
Cechy szczególne - dość krótki ogon
Kolor sierści - biała (czarny z białym)
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Istna zmora. Obraża każdego na prawo i lewo, nie zastanawiając się nad uczuciami innych. Wyśmieje cię, popatrzy jak na dziwaka, a gdy zaczniesz ją denerwować, po prostu odejdzie bez słowa. Pierwsza do wypowiedzenia się na jakiś temat, szczególnie gdy kompletnie się na nim nie zna. Zarozumiała i zawsze dążąca najpierw do własnych przyjemności. Zasad przestrzega jedynie, jeżeli w danym momencie przypadają jej do gustu. Przez swoje niejednokrotnie bezczelne zachowanie nie ma zbyt wiele bliskich, co mimo wszystko trochę kłuje białą, jednak jednocześnie nie robi wiele w kierunku poprawy. Z rzeczy bardziej pozytywnych, kotka tryska energią, którą wykorzystuje na korzyść klanu – jest pracowita.

MORALNOŚĆ

Ateistka z dosyć hedonistycznym spojrzeniem na świat. W kwestii słownego krzywdzenia innych, nie posiada wyraźnej granicy.

CIEKAWOSTKI

– Podświadomie Mleczyk bardzo przypomina jej siebie, przez co tym bardziej gra jej na nerwach

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: 
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: 
– trudność w nawiązaniu pozytywnych relacji
– nieposłuszeństwo
– impulsywność 
Mocne strony:
– upartość
– szybkość
– energia do działania


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Krzemień (*)
Matka - Zięba (*)
Rodzeństwo - Szpak i Melodia (*)
Partner - podoba jej się Fretka
Potomstwo -  fu, nie potrzebuje żadnych drących się pijawek


INNE

Bliscy - Fretka – jedyna osoba, która ją rozumie
Wrogowie - większość klanu za nią nie przepada… phi, te głupie kupy futra nie wiedzą co tracą oraz ona sama oczywiście też ich nie lubi. Bez – miernota, który kleił się do jej ojca. Nocniaki śmierdzące.

SZKOLENIE

Mentor - Olsza (*)
Uczniowie obecni - nie. 
Uczniowie dawni - Mleczyk - nadal rozpuszczony bachor tyle że dorosły. Truchło - nadal galaretka i nadal przypala się na słońcu. Kamyczek - no znowu dali jej jakąś ciamajdę; dobrze, że nie musiała szkolić go do końca. Mniszek - szkoliła tylko przez chwilę i to na szczęście; to kocię z gwałtu na jej ukochanej, więc fuj. 
HISTORIA

 

Urodzona w Owocowym Lesie jako córka Krzemienia i Zięby. Szkoliła aż czterech uczniów. 
Wygnana po nieudanym zamachu stanu wraz z Larwą, Mniszkiem, Szpakiem, Borsukiem oraz Żbikiem. Mimo to jako samotnik oczywiście nadal kontynuuje uprzykrzanie innym życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz