BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Klifu i Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Miot u pieszczochów!
(jedno wolne miejsce!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

ISKIERKA

 

Autor grafiki: lilijexxx@gmail.com
OGÓLNE
ISKIERKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Hetero
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: lilijexxx@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -  Iskierka zdecydowanie odziedziczyła urodę po matce; drobną budowę ciała nadrabia wysokim wzrostem i smukłymi kończynami, które odróżniają ją na tle innych kociaków. Posiada dość ostre rysy pyszczka, złote oczy i spore, sterczące uszy, które nieco upodabniają kotkę do lisa - to wrażenie jedynie potęguje jej umaszczenie. Płomienne, rude futro naznaczone ciemniejszymi cętkami oraz bielą to duma Iskierki, przez które uważa się za lepszą od innych.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści -  ruda cętkowana z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu -  żółte

CHARAKTER

Imię kotki jest niezwykle trafione - przypomina Iskierkę zarówno z wyglądu, jak i charakteru. 
Tryska energią i pozytywnym nastawieniem, starając się zarazić tym innych, przy czym potrafi być bardzo irytująca. Trudno o bardziej upartego kota w całym klanie; ruda zawsze stawia na swoim i w imię osiągnięcia swego celu jest w stanie wiele poświęcić. Mimo tej wady, dzięki charyzmie, determinacji i łatwości do komunikacji, większość kotów darzy ją sporą sympatią, doceniając bijące od niej ciepło, które tylko czasami parzy.
Tak jak na kociaka przystało, jest ciekawa otaczającego ją świata i pragnie odkryć każdy jego zakątek, nawet ten najstraszniejszy - w tym wypadku Iskierka nie zna pojęcia ,,granice” i swoją odwagą, a raczej dziecięcą niewiedzą, zaskakuje wielu wojowników. Ze względu na towarzyskość w swoje wyprawy usiłuje włączyć inne koty, które w większości ulegają jej wrodzonemu urokowi i nachalności, jednak w obliczu tarapatów umywa łapki od wszystkiego, co złe. Nie może pozwolić sobie na utratę świetnej reputacji.
Nauki matki bierze głęboko do serca, pragnąc jak najbardziej upodobnić się do Zięby. Marzy o zostaniu prawdziwą damą, która swoim wdziękiem i geniuszem osiąga wielkie rzeczy, dlatego zasady rodzicielki uznaje za świętość. W celu przypodobania się kocicy nauczyła się też dobrze kłamać, dzięki czemu może sprawiać wrażenie idealnego kociaka, o którym marzy każda karmicielka. Nie zmienia to jednak faktu, iż przez despotyzm matki ma zakrzywioną wizję świata, w którym na dłuższą metę nie umie się odnaleźć. Każda ważna decyzja odnośnie do jej osoby już dawno została podjęta - z tego względu Iskierka ma problem z wyrażaniem własnej opinii oraz asertywnością, chcąc przypodobać się każdemu napotkanemu kotu.


MORALNOŚĆ

Jest jeszcze kociakiem, więc nie ma świadomości o prawdziwym okrucieństwie i sytuacjach bez wyjścia. W codziennym życiu głównie kieruje się zasadami wyznaczonymi przez Ziębę, jednak nie zawaha się przed kłamstwem - posługuje się nim niemal notorycznie w celu wykreowania sobie idealnego świata.
Nie wierzy w Klan Gwiazdy, gdyż uważa to za kłamstwo i stratę czasu. Wierzy w los i przeznaczenie - w końcu nic nie dzieje się bez przyczyny, prawda?
Choć nie można nazwać tego nienawiścią, rodzice przekazali jej przekonanie o wyższości rudych kotów nad innymi, jednak zgodnie z nauką Zięby, jako prawdziwa dama, nie afiszuje się z tym na forum klanu.

CIEKAWOSTKI

Uwielbia oglądać wschody i zachody słońca.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Ma problem z podejmowaniem ważnych decyzji, podatna na wpływy innych i manipulację, niezbyt silna, nieasertywna.
Mocne strony: Szybka, zwinna, dobrze się wspina, dobry kłamca.

RELACJE

RODZINA

Ojciec -  Leśny Pożar - podziwia ojca i jego piękne futro. Pragnie mu zaimponować, by kocur poświęcił jej więcej czasu.
Matka - Zięba - ukochana mama, która jest wzorem do naśladowania. Iskierka chłonie każde jej słowo i gest, a wyznaczone przez nią zasady traktuje jak świętość.
Rodzeństwo - Piasek (brat), Lew (siostra)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Burzy jako owoc umowy między samotniczką Ziębą a Leśnym Pożarem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz