BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Po ucieczce Kawczego Serca razem z Płotkową Łapą coraz więcej kotów jest otwarcie niezadowolonych z aktualnie trwającej władzy i dyskryminacji wobec osobników o czekoladowym futrze. Słychać śmielsze głosy, głównie młodych kotów, negatywnie wyrażające się o Sroczej Gwieździe i jej rodzinie. Niedługo później jednak dochodzi do tragedii. Błotnista Plama zabiła dwa koty - Nawałnicową Łapę, który po śmierci otrzymał nowe imię, Nawałnicowy Ryk oraz Okraszoną Polanę. Oprócz tego zraniła Czapli Taniec i podjęła się próby zamordowania kocięcia, Zmierzchu, czemu jednak zapobiegła ich liderka, rzucając się na czekoladową i zagryzając ją. Po oględzinach Strzyżykowy Promyk wyjaśnia dyskretnie przywódczyni i swoim uczennicom co wywołało tak nagłą zmianę w lękliwej kotce. Choroba, jaką im przedstawia, brzmi jak przekleństwo od Klanu Gwiazdy, obejmujące ciało, serce i duszę chorego, do tego będąca silnie zaraźliwa. Następnego poranka Srocza Gwiazda ogłasza i przestrzega wojowników przed tajemniczą klątwą, wyjaśniając przy tym na co powinni zwracać uwagę, aby jak najszybciej wykryć zarażonego.

W Klanie Wilka

Cisowa Łapa zostaje nową medyczką, przyjmując imię Cisowe Tchnienie. Niedługo przed tym, do wilczaków dołącza Puszcza - młoda samotniczka, która wraz z trójką swojego silnego potomstwa zasila szeregi klanu. Niestety, są to jedynie dwie pojedyncze kropla pozytywności, w morzu nieszczęść, w jakim tonie Klan Wilka. Oprócz śmierci Bieliczego Pióra, będącej matką kultu, podczas dzikiej burzy dochodzi do kolejnej tragedii - spłonięcia wierzby, rosnącej samotnie na małej wysepce, zwanej Wierzbową Zatoczką. Parę kotów zmienia swoje stanowiska - Biała Łapa, po wygranym pojedynku z Pokrzywową Łapą, zyskuje imię Zabielone Spojrzenie, natomiast trójka najsędziwszych wojowników w Klanie Wilka przenosi się do legowiska starszyzny. Są nimi Szczurzy Cień, Chryzantemowa Krew i Ważkowe Skrzydło.

W Owocowym Lesie

Do społeczności niespodziewanie powrócił Agrest wraz ze swoją córką Mirabelką i zarządził uroczystość z tej radosnej okazji. Polegała ona na spędzeniu dnia wraz ze swoimi bliskimi przy upolowanym posiłku. Po przyjęciu spędzonym w miłej atmosferze, uczestnicy wrócili do obozu w oczekiwaniu. Wówczas przywódca ogłosił rezygnację ze stanowiska i wyjawił powód swojego zniknięcia, deklarując chęć dołączenia do starszyzny. Świergot na te wieści zarządziła głosowanie na przyszłego lidera Owocowego Lasu pomiędzy dwoma obecnymi zastępcami. Większość uprawnionych oddała swój głos na Daglezjową Igłę, tym sposobem desygnując ją na nową przywódczynię. Na miejsce zastępcy została wyznaczona Sadzawka.
Nie tak długo po zmianie władzy, społecznością wstrząsnęła straszliwa wiadomość. Patrol mający na celu zlokalizować położenie borsuków zakończył się wielką tragedią! Podczas ucieczki przed drapieżnikami zmarły dwie zwiadowczynie oraz wojowniczka, o czym poinformowała wchodząca w skład zwiadu Sówka. Iskra i Bławatek, którzy podczas krytycznej sytuacji oddzielili się od reszty patrolu, wschód słońca później zostali znalezieni martwi przez Czernidłaka i Pumę. Cały Owocowy Las pogrążył się w żałobie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Klifu!
(trzy wolne miejsca!)

Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Pojawiła się nowa zakładka z Cechami Specjalnymi i Mutacjami! Aby dostać się do niej, należy wejść w zakładkę "Maści - pomoc". | Odnowiona strona ze słownikiem wojownika już zawitała na blogu! | Zmiana pory roku już 30 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 marca 2014

Różana Łapa

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
RÓŻANA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Róża
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Uczeń (Księżniczka)

- - - -

Właściciel: nikt.1811.t@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Róża jest smukłą i elegancką kotką. Byłaby całkowicie czarna gdyby nie białe futro na brzuchu i szyi. Ma smukłe, dosyć długie nogi, często uważane przez innych za krótsze. To wszystko wina puchu, który ją okrywa. Nie przydaje się prawie, czasem szkodzi. Jednak jej się to podoba. I te jej wymarzone oczy w kolorze oczu Sroczej Gwiazdy. Chwali się aż za bardzo z podobieństwa do babci. Po matce z Klanu Wilka odziedziczyła tylko pędzelki na uszach. 
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - czarna jednolita z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Róża to ciężki charakter. Dama od urodzenia - z wyboru i wyborowa. Uważa siebie za najmądrzejszą i najpiękniejszą w klanie…no oczywiście oprócz babki i matki. Jest dumna z powodu posiadania takich osób w rodzinie. To jeszcze łechta jej ego, które jest już pod niebiosa. Pewna siebie, uważa, że może wszystko, bo nikt nie podskoczy wnuczce Sroczej Gwiazdy. Słucha jedynie swojej matki i babki. Co chodzi o lenistwo, to jest jego królową. Jest naprawdę utalentowana, lecz rzadko coś jej się chce. Przyjazna jest na ogół, lecz gdy ktoś ją zdenerwuje to potrafi zrobić wszystko dla zemsty. Jest bardzo pamiętliwa. Jednak pamięta zawsze o manierach i dobrym wychowaniu i przestrzega zasad matki. Należy do grupy najbardziej sprytnych kotów w klanie i często popisuje się tym. Uwielbia wyzywać, śmiać się z innych i kłócić się. To jej odskocznia od życia pod łapą matki i babki. Jest im bardzo posłuszna i robi wszystko co każą. Mogłaby za nie skoczyć w ogień. Zaletą jest też to, że jest lojalna klanowi. Zrobi wszystko, by miał się jak najlepiej. Kotka jest też duszą towarzystwa, uwielbia być w centrum uwagi i delektować się jego blaskiem. Nie należy też do cierpliwych, rzadko udaje jej się poczekać na coś, co bardzo by chciała. Jednym słowem - jest po prostu damą, która próbuje uszczęśliwić matkę i babkę własnym kosztem.

MORALNOŚĆ

Chwilowo jest za mała by o tym myśleć, lecz później będzie wierzyć w to, co nakaże jej matka.

CIEKAWOSTKI

- Często z stresu gryzie swoją sierść lub dowolne, zwykle twarde rzeczy
- Faworyzuje czarno-białe koty i nienawidzi czekoladowych, gdyby była liderką rozpleniłaby to przekonanie na cały klan
- Ma wyjątkowo dobra pamięć

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: [zioła to dla niej nuda, ale jeśli babcia wybierze ja na ucznia medyka, to nie będzie za bardzo protestować]
Poziom wojownika: [Chciałaby być najlepszym wojownikiem w klanie i jego liderem, ale boi się, że mama lub babcia wybiorą kogoś innego gdy już będzie mogła nim zostać]
Słabe strony: lenistwo, duże ego, niecierpliwość, przesadna pewność siebie. 
Mocne strony: biegi zwłaszcza na długie dystanse, wspinaczka, ogólnie nauka, ma w końcu świetną pamięć
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wieczorna Mara [wie że ta trans kotka jest jej ojcem, ale gdyby mogła to nie chciałaby mieć z nią nic wspólnego]
Matka - Tuptająca Gęś [kocha matkę i jednocześnie się jej boi. Ich relacja jest skomplikowana…]
Rodzeństwo - Łabędź [*], Muszelka [kocha rodzeństwo bez względu na to, czy są w Klanie Nocy czy Wilka]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy: Srocza Gwiazda [babka jest wielbiona przez nią, lubi spędzać z nią czas], Okraszona Polana (*) [często zagląda do żłóbka i rozmawia z nią często opowiadając historie, co niezbyt podoba się jej mamie, lecz Róża tego nie widzi]
Wrogowie: ///

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Róża narodziła się z miotu sojuszniczego Tuptającej Gęsi z Klanu Nocy i Wieczornej Mary z Klanu Wilka za panowania Sroczej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz