BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 stycznia 2020

Nowi członkowie Klanu Lisa!


Myszka

Łasica


ŁASICA
Poprzednie imiona: Płomień
Wiek: 17 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Lisa (dawniej włóczęga)
Ranga: Uczeń
Poziom medyczny: II [orientuje się w ziołach dzięki mamie]
Charakter: Kocura nie jest trudno opisać. Nieco egoistyczny, pewny siebie młodziak jakich niemało. Czasem szepnie miłe słówka, by komuś się podlizać, innym skłamie lub coś przekręci. Nie wyróżnia się jakoś bardzo z tłumu, ale nie przeszkadza mu to. Ba, nawet pasuje. Dzięki temu część jego wad umyka innym niezauważona podczas codziennego zamieszania. Na co dzień Łasica jest dość miłym kocurem o łagodnym uśmiechu, który skradł nie jedno serce. Nie chwali się za bardzo swoją niezbyt wspaniałą drugą stroną, lecz i nie kryje się z nią. Uważa się za dobrego kota będącego idealnym przykładem dla innych. Wierzy, że będzie niezawodnym wojownikiem, który przyniesie chwałę swojemu klanowi. Zdecydowanie jest fanem przygód na jedną noc, o czym przekonała się już nie jedna kotka. Sam nie widzi w tym nic złego, nawet jeśli czasem jego towarzyszka nie jest chętna na takie zabawy. 

Wygląd: 
  • Ogólny opis - Dość niski kocur o charakterystycznych oklapniętych uszkach. Ruda zadbana sierść zdecydowanie rzuca się w oczy podobnie jak jasnozielone ślipia. Krótkie łapki pomimo dość niepozornej budowy są umięśnione i silne, więc nie raz potrafi zaskoczyć swojego przeciwnika siłą.
  • Kolor sierści - rudy pręgowany klasycznie z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolory oczu - zielone
Rodzina: 
  • Ojciec – Wicher - Liliowy kocur o wyjątkowo łagodnym charakterze. 
  • Matka –  Pączek (*) - Szylkretowa kotka o złotym sercu. 
  • Rodzeństwo – Księżyc - Niebieski kocur o dość wybujałym ego; Przybrane: Myszka - Czarna kotka, pozornie małomówna i nieśmiała; 
  • Partner – brak
  •  Potomstwo – brak
Mentor: Pączek (*), Agrest
Uczniowie
dawni - /// 
obecny -  ///
Historia: Historia jakich wiele, Wicher spotkał Pączka, zakochali się i założyli rodzinę. Żyli nawet szczęśliwie na wsi, niedaleko wielkiego miasta. Pomimo że nie mieli własnych Dwunożnych dobrze znali okolicznych i wiedzieli na kogo lepiej uważać. Wraz z czasem ich dwójka ukochanych i rozbrykanych synków podrosła i stawała się coraz bardziej męcząca dla starszych rodziców. Gdy Pączek umarła w wypadku z Potworem drogi Wichru, Księżyca i Płomienia się rozeszły i każdy powędrował w swoją stronę.
Punkty umiejętności: 
siła - 24
szybkość - 14
zwinność - 12
skok - 10
Właściciel: Postać NPC

* * * 
MYSZKA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 14 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Lisa
Ranga: Uczeń
Poziom medyczny: -
Charakter: Na pozór nieśmiała i przestraszona wszystkim kotka, która uwierzy wszystko co powiesz. W niecałe uderzenie sekundy będzie skłonna ci uwierzyć, że jeże latają, a zające są niebieskie. Jednak wiadomo, że z takim charakterem na pewno nie wytrzymałaby długo z Łasicą. Pod przykrywką lękliwej kupy futra kryje się wredna zołza, która tylko czeka aż podwinie ci się łapa. Bez zwątpienia dokuczanie i dogryzanie innym kotom, a później zwalenie wszystkiego na pozostałych współklanowiczów to hobby tej kruszynki. Zamieszanie i chaos to jej drugie imię, ale mało komu udało się to odkryć. Kotka pilnie strzeże swojego sekretu i nie ma bata, by przez jakiś głupi błąd wpadła. W końcu cała zabawa polega na tym, by nikt nie wiedział czyja to sprawka. Opisując Myszkę trzeba dodać, że kotka ta skrycie kocha się w swoim towarzyszu, Łasicy, który, jej zdaniem, uratował ją od złego ojca. Jest chorobliwie zazdrosna o rudzielca, który zdaje się jej w ogóle nie zauważać, a już na pewno nie odwzajemniać uczucia czarnej. 

Wygląd: 
  • Ogólny opis - Chuda i niziutka kotka o zielonych ślipiach. Krótkie łapy i ogon odziedziczyła po ojcu, który nie raz się przechwalał, że ma w sobie rasową krew. Sama nieszczególnie za nimi przepada, ale przynajmniej jest niższa od Łasicy. Jedyne chyba co Myszka lubi w swoim wyglądzie to oczy. Duże i zielone ślipia, dzięki którym już nie raz się wywinęła z jakiejś kary. Często spogląda nimi na wszystkich niepewnie, by lepiej grać swoją rolę. 
  • Kolor sierści - czarna z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolory oczu - zielone
Rodzina: 
  • Ojciec – Gołąb - Niebieski kocur, troskliwy ojciec 
  • Matka – Sikorka (*) - Biało-czarna kotka, której Myszka nie pamięta
  • Rodzeństwo – Przybrane: Łasica - Rudy kocur, pomimo że ten od zawsze traktował ją jak młodszą siostrę, Myszka jest w nim zakochana po uszy i traktuje każdą inną kotkę jako zagrożenie
  • Partner – brak
  •  Potomstwo – brak
Mentor: Muszelka
Uczniowie
dawni - /// 
obecny -  ///
Historia: Gołąb i Sikorka od zawsze trzymali się razem. Wydawali się wręcz nierozłączni, rzadko kiedy któreś z nich spotykało się osobno. Wszystkie koty w mieście trzymali kciuki za Gołębia, by ten w końcu wyznał jej miłość. Gdy w końcu ten zdobył się na odwagę i powiedział kotce o swoich uczuciach wobec jej, ta odparła, że czuła zawsze to samo. Jednak życie nie może być zbyt piękne i niedługo po narodzinach Myszki Sikorka zmarła zostawiając ją i Gołębia samych. Kocur z wesołego śmieszka przerodził się w troskliwego ojca niesamowicie bojącego się o swoją pociechę. Kotka nie mogła wystawić łapy poza karton bez z jego zgody. Na początku nawet jej to tak nie przeszkadzało, cieszyła się, że tata tak mocno ją kocha, jednak z wiekiem stawało się to coraz bardziej męczące. Myszka z pomocą Płomienia, znanego teraz jako Łasica, uciekła od nadopiekuńczego Gołębia, i w końcu stała się wolna.
Punkty umiejętności: 
siła - 10
szybkość - 20
zwinność - 16
skok - 14
Właściciel: Postać NPC

6 komentarzy:

  1. Kolejne npc? Czemu??

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, chciałam już wbijać opki i błagać o możliwość adopcji Myszki ale przypomniałam sobie o zasadzie max 2 postaci

    be like

    OdpowiedzUsuń