BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Klifu i Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Miot u pieszczochów!
(jedno wolne miejsce!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

PSTRĄGOWA GWIAZDA

 PSTRĄGOWA GWIAZDA

Poprzednie imiona: Pstrąg > Pstrągowa Łapa > Pstrągowy Pysk

Wiek: 91 księżyców (1 życie)

Płeć: Kotka

Klan: Klan Nocy

 Ranga: Lider

Poziom medyczny: -

Charakter: O ile jako kociak Pstrąg była jeszcze znośna, to teraz naprawdę ciężko z nią wytrzymać. Jej zamiłowanie do przechwalania się i zwyciężania nasiliło się z wiekiem, przez co naprawdę źle znosi nawet najdrobniejsze porażki. Zawsze musi być najlepsza we wszystkim, a gdy ktoś rzuci jej wyzwanie, z całą pewnością je przyjmie i da z siebie wszystko, nawet jeśli nie będzie miała pojęcia co robi. Dobrą rzeczą jest to, że Pstrągowy Pysk zdaje sobie sprawę z faktu, że nikt nie będzie jej chwalić i podziwiać za nic, w związku z czym jest bardzo pracowita i dokładna. Czasem jednak mocno przesadza i pracuje do upadłego albo bierze na siebie o wiele więcej roboty niż jest w stanie wykonać. Niektórzy mogą myśleć, że robi to dla dobra klanu, jednak mimo to, że Pstrąg jest całkiem lojalna, to najbardziej liczy się dla niej dobro jej i najbliższych kotów. A skoro już o tym mowa… Jest to kotka do której serca naprawdę bardzo trudno dotrzeć. Jest boleśnie szczera i sarkastyczna, i o ile lidera czy starszyznę darzy wymuszonym szacunkiem, to zasłużenie sobie na jej szczery podziw to wyzwanie niemalże nieosiągalne. Zazwyczaj ocenia napotkane koty jeszcze zanim cokolwiek powiedzą, dlatego też większość z nich na początku znajomości obdarza drwiącym uśmieszkiem. Niepytana rzadko kiedy coś powie, a jeśli już, to często w sytuacjach które naprawdę wywołują u niej burzę emocji. Zamiast słowami, o wiele częściej rozwiązuje problemy czynnościami - jeśli jej potężna sylwetka i pogardliwe spojrzenie nie zniechęci potencjalnego awanturnika, to z pewnością zrobi to uderzenie potężnej łapy. Warto również wspomnieć o tym, że Pstrąg pozostaje raczej zimna i niewzruszona, ale jeśli już wybuchnie, to lepiej uciekać jeśli ci życie miłe, bowiem gniew tej kotki jest zarówno bolesny jak i przerażający.

Wygląd: 

  • Ogólny opis - Opisanie jej jako dużej jest sporym niedopowiedzeniem. Pstrąg jest cholernym gigantem, przewyższa rozmiarami większość, jeśli nie wszystkie koty w lesie, a długie, nieznacznie sterczące futro dodatkowo potęguje jej gabaryty. Masywne ciało kotki pokryte jest cętkowaną, buro-rudą sierścią, która na szczycie grzbietu jest niemalże czarna, a rozjaśnia się ku dołowi, gwałtownie wchodząc w przybrudzony kremowy kolor na pysku, gardle, łapach, brzuchu i spodzie ogona. Nie jest zbyt przyjemna w dotyku, ale za to starannie wypielęgnowana. Mimo to, nieważne jak długo Pstrąg wylizywałaby swoje futro, te i tak nigdy nie przylega gładko do ciała, a odstaje delikatnie we wszystkich kierunkach, przez co wygląda nieco jak kolce jeża. W przeciwieństwie do reszty krzepkiego ciała, twarz kotki jest chuda i wydłużona, z uwydatnionymi kośćmi jarzmowymi, a jej uszy są raczej spore i ostro zakończone. Można szczerze powiedzieć, że w tym wypadku geny jej rodziców nie dały najpiękniejszego połączenia, jednak Pstrąg z pewnością może poszczycić się przynajmniej swoimi oczami. Przypominają dwa ogniście pomarańczowe, błyszczące kamienie w kształcie migdałów umieszczone na ciemnym, popielatym tle jakim jest oblicze kotki. Zarówno jej nos jak i poduszki potężnych łap są brązowo-brzoskwiniowe, bez żadnych plamek czy przebarwień. 

  • Kolor sierści - bura pręgowana cętkowanie 

  • Długość sierści - długa 

  • Kolor oczu - pomarańczowe 

Rodzina:

  • Ojciec - Pstrokate Serce (*) {jej stosunek do ojca jest całkowicie obojętny, nigdy nie była do niego przywiązana i raczej to się nie zmieni} 

  • Matka - Imbirowy Pazur (*) {darzy swoją matkę minimalnie większą miłością niż ojca, w końcu to ona wydała ja na ten świat} 

  • Rodzeństwo - Szakłakowy Cień, Szałwiowa Chmura {jest przywiązana do rodzeństwa, ale nic poza tym} 

  • Partner - /// {Naturalnym jest, że Pstrąg nie zwiąże się z kimś, kogo nie szanuje, a fakt że nieprzychylnie patrzy na większość zarówno kocurów jak i kotek ze swojego otoczenia, skutecznie utrudnia jej możliwość znalezienia partnera. Poza tym, jakoś nie jest zainteresowana związkami}

  •  Potomstwo - Ćmia Łapa (*), Szczupacza Łapa (*), Cichy Potok (*), Zimny Poranek (*) i Lśniąca  Róża (*)

 Mentor: Żmijowy Język (*)

Uczniowie: 

  • dawni - Wronie Niebo (*), Gruszkowa Łapa, Pluskająca Łapa

  •  obecny - Wrzosowa Łapa

 Historia: Urodziła się w Klanie Nocy.

Punkty umiejętności: 

  • siła - 39 

  • szybkość - 24 

  • zwinność - 17 

  • skok - 20 

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz