BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

NIEZAPOMINAJKOWA GWIAZDA

  

autor grafiki: Wierzba#9005

OGÓLNE
NIEZAPOMINAJKOWA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Niezapominajek, Niezapominajkowa Łapa, Niezapominajkowy Sen
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Lider

- - - -

Autor: dayox
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Dosyć niski kocur. Zdecydowanie większość kotek go przerasta. Futro ma posiwiałe, miękkie i przeważnie czyste. Łapy krótkie i lekko umięśnione. Ogon czarny, podobnie jak góra łba kota. Nos ciemny. Przez pysk i grzbiet kocura przechodzą liczne blizny, których nabawił się podczas ataku Klanu Burzy i Wilka. 
Cechy szczególne - Mała plamka pod okiem kocura.
Kolor sierści - czarny van
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Niezapominajek zmienił się na przestrzeni księżyców. Z spokojnego i opanowanego kocura został kłębek nerwów i stresu. Kocur bardzo obawia się o przyszłość i oto co ona przyniesie. Boi się ciężaru obowiązków, który został na niego zrzucony. Niepokój budzi w nim też jego dziedzictwo i pochodzenie. Nie może przez to spokojnie spać przez co wiecznie jest niewyspany. Pamięć coraz częściej jak na złość pląta mu figle, stawiając w trudnych sytuacjach, z których nie tak łatwo wyjść z "dobrym pyskiem". Rodzina, która do niedawna była dla niego najważniejsza, teraz jest mu niemal obca. Rozdzieleni pomiędzy sobą, oddaleni od siebie. Niezapominajka boli to, lecz nie potrafi z tym nic zrobić. Boi się, że coś tak rozbitego nie jest już do poskładania. Na kruchą i zachwianą psychikę kocura nie pomaga fakt, iż kotka, Krucze Futro, podaje mu regularnie "ziółka", które zamiast pomóc kocurowi sprawiają, że ten coraz bardziej myli jawę z rzeczywistością. 

MORALNOŚĆ

Moralność tego pana to trudna rzecz. Niegdyś był wstanie skoczyć w ogień za rodzinę, jednakże czynem zabójstwa kogoś niezmiernie się oburzał. Lecz teraz kocur będąc rozbity na cząsteczki sam w sobie i swych decyzjach jest dosyć nieobliczalny. 

CIEKAWOSTKI

Borsucza Gwiazda (Lisie Łajno) jest jego dziadkiem. 
Ma dziwną relację z Kruczym Futrem, na początku uważał ją za obłąkaną, później nieco zauroczył się kotką, lecz teraz głównie go irytuję. 
Nie wie sam jak bardzo jest uzależniony od podawanych mu przez kotkę ziółek. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: problemy z pamięcią, niska samoocena, nie radzenie sobie z presją
Mocne strony: silne łapy, dzięki którym doskonale radzi sobie w wodzie, dobry słuch, 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Śnieżna Chmura (*) 
Matka - Wrzosowa Polana (*)
Rodzeństwo - Kurkowa Pieśń(*), Orzechowy Zmierzch(*)
Partner - Krucza Gwiazda
Potomstwo - Mrówkowa Łapa, Łosia Łapa, Jaskrowa Łapa, Kurka[*], [biologiczne] Kurkowa Łapa [przybrane]

INNE

Wrogowie - Pozostałe klany. 
SZKOLENIE

Mentor - Malinowy Pląs(*)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Grzmiące Niebo (*), Jagodowa Krok(*)Zanikające Echo
HISTORIA
Urodzony w klanie. Wychował się w szczęśliwiej rodzinie jako wpadka młodych i zakochanych w sobie kotów. Zazdrosny o Jabłuszko, za którym latało jego rodzeństwo, poszedł sprawdzić co takiego ma point, czego on nie, ale koniec końców zaprzyjaźnił później także z kocurkiem. Wszystko układało się dobrze aż do śmierci Aroniowej Gwiazdy i wojny z Klanem Klifu. Na ów wojnie zmarła jego matka. Ta tragedia zapoczątkowała ciąg kolejnych nieszczęść. Kurkowa Łapa coraz bardziej oddalał się od rodzeństwa, a Orzechowa Łapa zabiła wojownika Klanu Klifu by pomścić ich matkę. Ona także odsunęła się od Niezapominajka i spędzała głownie czas z Jabłkową Bryzą. Samotny kocur spędzał głownie czas ze swoim wujkiem zakochanym w jego ojcu. Krucza Łapa, a potem Krucze Futro podstępem wciągnęła go w "udawanie związku", a potem zachowywała się jakby faktycznie byli razem co nie odpowiadało kocurowi. Szczytem wszystkiego była awantura jaką mu zrobiła, gdy spotkał się z kotką - Złotym Wilkiem. Pokłócił się z kotką i od tego czasu ich kontakt jest sporadyczny. Po przyjściu jego siostrzeńców na świat jego życie nabrało znów barw, ale nie na długo. Rządy w Klanie Nocy przejął jego dziadek (choć o tym nie wie) i pozbył się Jesionowej Gwiazdy oraz Zbożowego Kłosa. Niezapominajkowi udało się z nimi skontaktować i obalić Borsuczą Gwiazdę, który teraz gnije w dole pod imieniem Lisiego Łajna. Został zastępcą Zbożowej Gwiazdy i starał się jak najlepiej pełnić tą funkcję, lecz przez wydarzenia mające miejsce coraz bardziej się łamał. Nie radzi sobie z rzeczywistością. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz