BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Jeszcze podczas szczególnie upalnej Pory Zielonych Liści, na patrol napada para lisów. Podczas zaciekłej walki ginie aż trójka wojowników - Skacząca Cyranka, która przez brak łapy nie była się w stanie samodzielnie się obronić, a także dwoje jej rodziców - Poranny Ferwor i Księżycowy Blask. Sytuacja ta jedynie przyspiesza budowę ziołowego "ogrodu", umiejscowionego na jednej z pobliskich wysp, którego budowę zarządziła sama księżniczka, Różana Woń. Klan Nocy szykuje się powoli do zemsty na krwiożerczych bestiach. Życie jednak nie stoi w miejscu - do klanu dołącza tajemnicza samotniczka, Zroszona Łapa, owiana mgłą niewiadomej, o której informacje są bardzo ograniczone. Niektórym jednak zdaje się być ona dziwnie znajoma, lecz na razie przymykają na to oko. Świat żywych opuszcza emerytka, Pszczela Duma. Miejsce jej jednak nie pozostaje długo puste, gdyż do obozu nocniaków trafiają dwie zguby - Czereśnia oraz Kuna. Obie wprowadzają się do żłobka, gdzie już wkrótce, za sprawą pęczniejącego brzucha księżniczki Mandarynkowe Pióro, może się zrobić bardzo tłoczno...

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

MYSIKRÓLICZY ŚLAD


 
OGÓLNE
MYSIKRÓLICZY ŚLAD
*Poprzednie imiona: Mysikrólik > Mysikrólicza Łapa
Płeć: cis kocur
Orientacja: biseksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: Hellga
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mysikrólik nie jest największy. Raczej niski i krępy, trochę przypomina kota brytyjskiego. Opanowanie jego długiego, puszystego futra wymaga sporo wysiłku, ale jakoś mu się to udaje. Zależy mu, żeby niebieska pręgowana tygrysio sierść była ładnie ułożona, taki ma charakter. Ma niewielkie zaokrąglone uszka i równie niewielkie i okrągłe zielone oczy. Wyróżniają go także białe skarpetki, biała klatka piersiowa i zabawna biała łata na połowie pyszczka. 
Cechy szczególne - przypomina kota brytyjskiego, biała łata na połowie pyszczka
Kolor sierści - niebieski pręgowany tygrysio z białym
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielone
CHARAKTER

Mysikrólik jest pogodnym kotem. Lubi spędzać czas z innymi i dla każdego ma dobre słowo. Gdy jest świadkiem niesprawiedliwości, zawsze staje w obronie słabszych, nawet jeśli miałby sam przy tym oberwać. Na co dzień kocur nie jest najbardziej energiczną osobą na świecie. Nad polowania i poranne patrole przedkłada świeżą piszczkę i możliwość wyspania się. Jednak gdy cel jest słuszny, zrobi wszystko, by go osiągnąć. Wszystko zrobi również dla przyjaźni, jest bardzo wierny. Każdą porażkę traktuje bardzo osobiście, często aż za bardzo, pamięta o niej strasznie długo. Jest bardzo dokładny i schludny, nigdy nie chodzi z brudnym futrem. Co ciekawe, widać, że chętnie spędza czas wśród kotek i gdyby tylko mógł… poderwałby którąś. To ten typ, który skrycie marzy o miłości, spokojnym kawałku legowiska i własnej rodzinie. 

MORALNOŚĆ

Kocur może i nie jest ponadprzeciętnie gorliwy w wierze w Klan Gwiazdy, ale bardzo szanuje wszystkie zasady i mocno się ich trzyma. Jeśli chcesz zrobić coś nielegalnego, nie wybieraj go na towarzysza, będzie próbował cię powstrzymać do samego końca. Unika walki jak tylko może, preferując rozmowę i perswazję. Nigdy nie skrzywdzi kocięcia. Dla przyjaciela lub ukochanej osoby zrobi wszystko, w takiej sytuacji najpierw spróbuje zabić przeciwnika, później poświęcić swoje życie. 

CIEKAWOSTKI

Ma dar do opowiadania barwnych i ciekawych historii

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: 
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: jest wolniejszy od przeciętnego kota i szybko się męczy podczas biegu
Mocne strony: jest bardzo przekonujący, co wiele razy pozwoliło mu uniknąć walki

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Belzebub [nigdy go nie poznał]
Matka - Sosnowa Igła [nie wytworzyła się między nimi żadna więź]
Rodzeństwo - Czarny Strumień [stara się dbać o ich relację], Kunia Norka [są ze sobą blisko i kocur bardzo sobie to ceni]
Partner - Jaszczurzy Syk

INNE


SZKOLENIE

Mentor - Gołębi Lot
Uczniowie obecni - ///
HISTORIA

Urodzony w Klanie Wilka. Zmarł na wojnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz